Страница 1 от 2

гори масло

Публикувано: 14 сеп 2018, 21:42
от batito
здравеите,форд фиеста куриер 1,8 д гори масло двоиката беше изгоряла и от отвора капеше масло някакви идеи

Re: гори масло

Публикувано: 15 сеп 2018, 14:33
от Филипов
Двигателят е за основен ремонт. За сервизи не си ли чувал?

Повече като дадеш повече подробности за двигател и т.н. За начално ограмотяване:
https://www.youtube.com/watch?v=pgB5vAqjrM0

Re: гори масло

Публикувано: 16 сеп 2018, 00:33
от Eastbourne
2018 година сме, какъв е този руски??? :lol: :lol:

Re: гори масло

Публикувано: 16 сеп 2018, 01:14
от S_C
Тая баничарка вероятно е милионник. Абсолюно нрмално е да гори масло и да е за ремонт.

Re: гори масло

Публикувано: 16 сеп 2018, 08:44
от ODB
Eastbourne написа:
16 сеп 2018, 00:33
2018 година сме, какъв е този руски??? :lol: :lol:
Ти сериозно ли ??? :shock:

Re: гори масло

Публикувано: 16 сеп 2018, 19:47
от Penyo63
Като нещеш на руски информация, бегай в англоизичните форуми. Кво търсиш тук, човека иска да ти помогне. Ти сакън искам друг език, намерил щипано, ами иска хапано. Извинявам се за написаното до тук.

Re: гори масло

Публикувано: 20 сеп 2018, 16:23
от batito
цяла зима пали и в големите студове можеби нещо от рода на маслообирачи и т.н.

Re: гори масло

Публикувано: 21 сеп 2018, 11:42
от Филипов
И? Врачки няма, боба и кристалните кълбета свършиха. В сервиз.

Писането на телеграми не е подходящо за форуми. Като ти се задават въпроси отговаряш, ти си на зор. На никого не е интересно ТИ какво мислиш за ТВОЯ дефект.

Re: гори масло

Публикувано: 21 сеп 2018, 14:34
от Penyo63
В унисон с показаното на публикувания клип искам да добавя нещо като корекция, но първо малко предистория. Преди не много време имаше дебат за меренето на компресията. Дали трябва да се мери, ако се мери как да се мери, на топъл или студен двигател и т.н. Та тогава бях обявен от знаещите във форума за " човек говорещ глупости". Та колега когато на дизела почне да му пада компресията започва да пали лесно. Не е когато започне да хвърля масло от отдушника, щеката и т.н. това е един от първите симптоми. Другите симптоми са след това. Това съм го наблюдавал достатъчно много пъти, за да избегна случайностите при извода си. Другото компресия е излишно да се мери. мери се картерно налягане и то не трябва да е повече от 5 САНТИМЕТРА, (мерната единица е САНТИМЕТРА )за твоя двигател. над 8-9 САНТИМЕТРА двигателя за ремонт.

Re: гори масло

Публикувано: 21 сеп 2018, 20:54
от янко
Как се мери картерното налягане?

Re: гори масло

Публикувано: 21 сеп 2018, 21:43
от ЯЛТА
янко написа:
21 сеп 2018, 20:54
Как се мери картерното налягане?
Ми Пеньо ти е написал,- в сантиметри............, значи с ролетката.............

Re: гори масло

Публикувано: 21 сеп 2018, 22:19
от OgiDogi
ЯЛТА написа:
21 сеп 2018, 21:43
янко написа:
21 сеп 2018, 20:54
Как се мери картерното налягане?
Ми Пеньо ти е написал,- в сантиметри............, значи с ролетката.............
В сантиметри воден стълб на забучен вместо щеката U-образен воден манометър.

Re: гори масло

Публикувано: 21 сеп 2018, 22:50
от ЯЛТА
OgiDogi написа:
21 сеп 2018, 22:19
В сантиметри воден стълб на забучен вместо щеката U-образен воден манометър.
А отдушника на картера, какво се прави-запушва ?

Re: гори масло

Публикувано: 22 сеп 2018, 21:31
от ivo_63
Не ми влиза рулетката в тръбата на щеката, къде да я ръгна да видя на колко см съм от моргата ? Тая тема що не я направите важна във форумните бисери ?

Re: гори масло

Публикувано: 22 сеп 2018, 21:55
от янко
С манометър не става ли,и ако да с какъв обхват?

Re: гори масло

Публикувано: 23 сеп 2018, 21:50
от OgiDogi
ЯЛТА написа:
21 сеп 2018, 22:50
OgiDogi написа:
21 сеп 2018, 22:19
В сантиметри воден стълб на забучен вместо щеката U-образен воден манометър.
А отдушника на картера, какво се прави-запушва ?
Отдушникът от картера на този мотор влиза през маркуч отпред в капака на клапаните, където има гумена мембрана с пружина (под онази кръглата капачка откъм скоростната кутия), отваряща при определено налягане и чак тогава отзад маслените пари от картера и пространството под капака на клапаните заминават към въздуховода след въздушния филтър. Демек - запушен е заводски, ти няма какво да му манипулираш.
Понеже натискът на пружината зависи на квадрат от линейната ѝ деформация, започне ли налягането да се увеличава над някаква приемлива стойност, значи мембраната доста се надига и нещата със сегментите никак не са розови.

Re: гори масло

Публикувано: 23 сеп 2018, 22:02
от Penyo63
Иво_63, виждам ирония в поста ти. Независимо от иронията ти, това мерене си остава нещо като, последна инстанция при определяне на годността на един двигател. Нещо като мерене на обратната нафта при дюзите. Всеки може да си бръмчи насам натам с разните си лаптопчета, лънчове, автокомчета и т.н но, последна дума има меренето на обратната нафта нали така. И при това мерене е същото. Другото е ала бала, да въртим едни пари.

Re: гори масло

Публикувано: 24 сеп 2018, 12:57
от ivo_63
Извинявай , просто се шегувах. Не съм искал да обидя никого.

Re: гори масло

Публикувано: 24 сеп 2018, 22:10
от янко
За съжаление доста теми завършват така........

Re: гори масло

Публикувано: 24 сеп 2018, 23:11
от OgiDogi
янко написа:
22 сеп 2018, 21:55
С манометър не става ли,и ако да с какъв обхват?
Трябва да е много чувствителен, да измерва налягане в паскали (Pа). Нормалните са за 1-2 MPa (1MPa = 10 bar). Затова, за подобни измервания се използват водни манометри, 1 см воден стълб е 98.1 Ра (за груби сметки - 100, 10 метра = 98.1 кРа или приблизително 1 bar). Можеш да си го направиш и сам, с прозрачен маркуч с малък диаметър, примерно Ф5.

http://www.homemadetools.net/homemade-water-manometer-4
http://www.efunda.com/formulae/fluids/m ... r.cfm#calc