Страница 1 от 1
					
				Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 00:08
				от belishki
				Здравейте колеги! Карам фокус 1.8tdci 100 к.с. 04г. И ми се случи следното, при малко по-рязко подаване на газ на 5-та с около 100-120км/ч,  колата губи мощност и лампичката за подгрева на свещите започва да мига, повече от 2500 оборота не вдига и след като спра и изгася колата я паля пак веднага и проблема се оправя, на диагностиката не показва грешка, не пали трудно след като се яви проблема и не пуши много. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря!
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 00:33
				от staber
				Дюзи или ниско налягане в рейла трябва да я закачиш на една диагностика
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 00:35
				от staber
				Горивен филтър сменял ли си скоро пробваи с др бензиностанция
			 
			
					
				Re: RE: Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 00:44
				от Roninn
				staber написа:Дюзи или ниско налягане в рейла трябва да я закачиш на една диагностика
Най вероятно,тоя проблем се решава или елементарно със смяна на датчик за налягането или с много пари за съжаление.Само да отбележа че по салоните от 5 Форда които пробвах ,два бяха с точно същите симптоми,ниско налягане на рейл
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 03:04
				от belishki
				Да смених горивния филтър, но нямаше промяна и като цяло не сипвам само от една определена бензиностанция а ги сменям
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 09:43
				от MapTo_D
				В такъв случай можеш сам да си направиш теста за обратната нафта, предполагам там ще видиш проблема. Има доста писано, сменят се едни клапанчета на инжекторите и си като нов. Кофти е, че са скъпи, преди 8 години ми струваше около 900лв., сега не знам как са цените.
А като дадеш само контакт, лампата за подгрева започва ли отново да мига? Защото и този филм съм го гледал, но там просто се бяха изтрили кодовете, защото е форд, по думи на майстор. 

Общо взето това е слабото място на фокуса от тия години. Но пък като ги смениш веднъж, с истински /delphi/, а не китайски и после забравяш за тях.
 
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 10:28
				от belishki
				Не мига лампичката за свещите само светва за секунда като дам на контакт, ще видя да направя проверка с обратната нафта
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 12 сеп 2018, 16:31
				от Penyo63
				Като дадеш 900 лв. За клапанчета не спираш да мислиш за дюзи, всъщност повече мислиш. Например почваш да купуваш горивни филтри от 60 лв. нагоре.
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 05 окт 2018, 21:54
				от FGRC
				Управление на турбото виж.
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 20 ное 2019, 14:30
				от gri66ata
				И какъв се оказа, че аз имам съвсем същия
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 07 дек 2019, 22:06
				от specialista
				Залагам на проблем с помпата.
			 
			
					
				Re: Авариен режим мк1
				Публикувано: 25 юни 2020, 19:31
				от mitakadm
				И при мен същият проблем. 1.8 ТДСИ 115 кс. 2002. Свикнах да я карам така, нямам пари за нова кола. Като качвам някой баир с повече газ, влиза в авариен режим като започва да мига лампата за подгрева. После гасне, при нова палене няма грешка и така до следващият път. Започнах да карам така - 5 сек газ, после малка пауза, после пак 5 сек газ и така почти не влиза в авариен режим. Проблемът обаче се задълбочи, защото вече като изгасне, лампата за подгрева продължава да мига и докато не се охлади колата няма палене. Горивен филтър нов и читав, теста за обратното връщане на нафта е ОК. Смениха в сервиза датчик за налягането защото само там дава грешки на компютъра и не оправиха проблема. Затова пиша тук да ме насочите какъв би могъл да е проблема. Казвате че може и помпа да е, но ако е така защо работи нормално колата при подаване на газ за 5 сек? Направи ми впечатление че има висока температура на двигателя, може ли от това да влиза в авариен режим, ако нещо не се охлажда добре? Ще сменя и датчика на разпределителния вал за всеки случай.