Страница 1 от 1

Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 29 авг 2018, 21:31
от vslxp
Здравейте,
Отначало имах проблем с инжектора на един цилиндър. Даде грешка P2337 и след като му презаписах кода в борда и се оправи. Направих 50км извънградско да утихне мотора. Прибрах се и направих теста със обратната нафта и на 2-ри инжектор обратната нафта върна 3 пъти повече от останалите инжектори. Само че направих грешка, че след теста угасих колата, вкарах обратно маркучите за обратната нафта във инжекторите и не съм палил повече колата. Това беше вчера.
Днес пробвам да запаля и само върти без да пали. Помислих си че инжекторът е заминал. От доста време си бях набелязал една обява в нета за инжектор втора ръка за 80лв. Минах и го взех. Свалих стария - имаше много нагар на разпръсквача. Сложих новия (купения втора ръка-работещ), качих му кодовете. Пробвах да запаля и пак нищо. Развих дюзите за да обезвъздуша системата, но от там изобщо не потече нафта, ставав въпрос и за дюзите които не бях свалял. Въртях докато даде грешки в борда и резултата е U1262,P0110 и P2291. Като съм оставил филтъра сух в отсека с обратната нафта може ли да съм го развалил?
Ако някой се сеща какво точно може да съм направил? Всички идеи са добре дошли...

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 29 авг 2018, 22:25
от Roninn
Кънект със въздух никога няма да запали,докато не се обезвъздуши,да напълни горивния филтър с нафта.
Аз го правя като съм сложил такава помпичка между филтъра и помпата,нещо като лимон представлява и се стиска с ръка.

Обратната нафта ако си стои оригинално и не е преправяно,се връща в горивния филтър и ако си го оставил дълго време да падне ,филтъра гълта въздух.

Изображение

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 20:56
от vslxp
Ето и развитието:
Вчера след като пуснах темата свалих инжекторите и акумулатора да го заредя.
Днес взех назаем една ултразвукова ваничка и почистих разпръсквачите. Взех си нов филтър и помпичка за обезвъздушаване. Сложих инжекторите, акумулатора и новия филтър. Изтеглих нафта във филтъра. Качих кодовете на инжекторите и след 3 опита форда запали. Обезвъздуших системата от към горивните тръбички на инжекторите. Оставих колата да поработи на празен ход половин час. След това запали от един оборот.
Сега имам още един въпрос:
Като свалих инжекторите номера на DELPHI на 3 от тях беше EJBR02201Z, а четвъртия EJBR01601Z. Форд номера и за двата модела е 2T1Q-9F593-AA но все пак напълно ли са съвместими?
Каква е разликата между двата модела?

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 22:39
от Roninn
Едва ли някой ще ти отговори на този въпрос.Моя е на 150-160 000 км .Реален пробег.От известно време имаше едно прехълцване рядко при ускорение,миналата седмица първи инжектор изчезна,аз съм със Сименс,не се слагат кодове в еку,плъг енд плей......Та при всички мои тестове установих че ми умира пиезото,дюзата като механика е Ок.В Пловдив не познават парите на тая тема дюзи за Форд.Цени от 500-800 лв.за брой.Смяна на пиезо около 200 лв.ако си купя пиезото сам...втора ръка ,щото ново трудна работа.

Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.

Та номера на пиезото беше един....дюзата се върна с друго пиезо и друг номер....дюзата е минала стенд и не ми пука....

Та ти реално гледаш номера написан на пиезото
Между временно си намерих прецакана дюза но с работещо пиезо от Пежо,пиезото е с трети различен номер но става на Форда.

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 22:43
от Ozzie
Roninn написа:
30 авг 2018, 22:39
Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.
Къде във Варна?

Re: RE: Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 22:48
от Roninn
Ozzie написа:
Roninn написа:
30 авг 2018, 22:39
Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.
Къде във Варна?
Дани дизел сервиз Варна.

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 22:54
от Ozzie
10x, знам го къде е.
:drink:

Re: RE: Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 23:03
от Roninn

vslxp написа: Обезвъздуших системата от към горивните тръбички на инжекторите. Оставих колата да поработи на празен ход половин час. След това запали от един оборот.?
Междувпрочем,на обяд свалих дюзата,пратих я по Еконт,на втория ден сутринта я метнах на колата и запали на втория оборот,обичайно пали от раз....Всички маркучи бяха разкачени ,сложих само парцали на отворите да не влиза пепел и прах.


Нищо не съм обезвъздушавал и т.н

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 23:13
от vslxp
Всъщност номерата които съм дал са на производителя. Не мога да споделя мнение за пиезото, защото моите са електромагнитни.
По моя въпрос ме интересува дали различния инжектор, може да се адаптира към горивната система със смяна на разпръсквача? Както казах купих си 5-ти инжектор който сложих. Сега ми остана 1 за смяна на клапана и въпроса ми е дали да сменя разпръсквача(който е здрав) на различния инжектор или да поръчам нов клапан за стария си инжектор?

До Roninn: за да пали от раз смених осем пъти местата на инжекторите, заедно със кодовете в PCM-а, смених и дифтунгите, скъсах и един болт и смених всички между другото. Това съм го пропуснал да не разводняваме темата с лични неволи.

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 23:18
от ЯЛТА
Въпросите ви са от професионалната компетентност на този човек:- Георги-Specialista , пишете му.

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 30 авг 2018, 23:59
от m_fokus
Roninn написа:
30 авг 2018, 22:39
Едва ли някой ще ти отговори на този въпрос.Моя е на 150-160 000 км .Реален пробег.От известно време имаше едно прехълцване рядко при ускорение,миналата седмица първи инжектор изчезна,аз съм със Сименс,не се слагат кодове в еку,плъг енд плей......Та при всички мои тестове установих че ми умира пиезото,дюзата като механика е Ок.В Пловдив не познават парите на тая тема дюзи за Форд.Цени от 500-800 лв.за брой.Смяна на пиезо около 200 лв.ако си купя пиезото сам...втора ръка ,щото ново трудна работа.

Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.

Та номера на пиезото беше един....дюзата се върна с друго пиезо и друг номер....дюзата е минала стенд и не ми пука....

Та ти реално гледаш номера написан на пиезото
Между временно си намерих прецакана дюза но с работещо пиезо от Пежо,пиезото е с трети различен номер но става на Форда.
Значи пиеза дюза на Сименс подлежи на рециклиране? Защото се говори, че не стават за ремонт.

Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI

Публикувано: 31 авг 2018, 08:08
от Roninn
Самото пиезо Не,слага се ново пиезо или друго пиезо от друга дюза.Самото пиезо не се продава отделно при Сименс,кой как и откъде си ги набавя незнам.Бош сервиза ми казаха че са имали налични преди,но в момента нямат.

Иначе колата работи перфектно.Със дифтунгите и аз имах лека драма,накрая със водна шкурка ги пилнах леко и всичко заспа.

п.п Само пак да уточня, проблем с дюза не съм имал,както казах моята кола е на 160 к.от мото Пфое и би трябвало ако има амортизация да е минимална,проблема в моя случай е електрическата част,пиезо елемента.

Докато разпитвах за моя Сименс,поне на три места ми предложиха рециклирани дюзи Сименс на цени под 200 лв.за брой

Включително и Дани сервиз ми казаха че имат налични по 180 лв.брой с фактура и ДДС.
Изображение

Пиезо елемента е това черното от горе,на което стои номера