Страница 1 от 2

Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 10 апр 2017, 17:53
от aspasia
Днес реших да сменя гарнитурата на капака на клапаните и взех Ajusa-11060600 свалих капак и реших да сложа новата и изненада по Испански гарнитурата е с три сантиметра по къса а двата малки триъгълници към ангренажа въобще не влизат или по точно не пасват егати ужаса е с тези части във България. Не може и да се разтегне за да се компенсира по късата гарнитура защото от другата страна изкача! :shock: :shock: :shock: :shock:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 10 апр 2017, 20:48
от ANGEL4O
Само Elring качваш и забравяш за течове изпитано :wink:,но не е сигурно дали си нацелил правилната гарнитура чак пък с такава разлика

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 10 апр 2017, 22:39
от aspasia
Утре ще ходя до магазина да я сменят с някой друга марка и аз се учудих че е толкова къса за да влезне в каналите трябва да я опъвам като ластик.

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 11 апр 2017, 03:44
от paci
Влиза си аджусата няма проблеми.
Има разлики в капаците.
В момента съм с капак от 1.25 от фейслифтова и гаранитура виктор рейнц като за моята 1.4 :)
Точно в тези триъгълници имаше разлики, но ги нарязах :)
ANGEL4O написа:
10 апр 2017, 20:48
Само Elring качваш и забравяш за течове изпитано :wink:,но не е сигурно дали си нацелил правилната гарнитура чак пък с такава разлика
При крив капак и два Elring-а не помогнаха

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 11 апр 2017, 10:10
от aspasia
Сутринта я премерих дължината и е 39 см като по каталог производителя я дава 41 см.
Изображение
Изображение
Гарнитурата ми я смениха с Elring 389.110 пасна без проблем даже и на двата триъгълника имаше каналите :D :D :D :D

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 11 апр 2017, 20:18
от ANGEL4O
ANGEL4O написа:
10 апр 2017, 20:48
Само Elring качваш и забравяш за течове изпитано :wink:,но не е сигурно дали си нацелил правилната гарнитура чак пък с такава разлика
При крив капак и два Elring-а не помогнаха
[/quote]

Аз съм споменал качествена гарнитура,сега при крив капак няма да обвиняваме гарнитурата,че непомага

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 11 апр 2017, 22:42
от aspasia
Капака не е крив проверил съм го просто гарнитурата беше на кокал на две три места беше се спукала но при всички положения Ajusata не става.

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 12 апр 2017, 00:20
от paci
Само аз мога да сложа аджуса :) Базикам се :) Дано всичко ти е наред. Аз 5 гарнитури смених. Много са проклети тези капаци

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 12 апр 2017, 11:25
от HACKO
Аз пък и на двата Фокуса, като сменях ремъците, не смених гарнитурите (най-вероятно оргиналните с които са произведени) и не текат. Даже на втория болтовете се развиваха на ръка и не течеше. :D:

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 12 апр 2017, 19:05
от aspasia
Предполагам че гарнитурата дето свалих е била от както е излязла колата от завода едва ли бай Италиянец си е правил труда да сменя нещо ще видя колко ще изкара новата минал сам около 100 километра засега няма течове. То и старата леко сълзеше въпреки че беше напукана но имах и теч от единият черен гумен тампон на капака маслото отиваше до свеща. Сложиж една шайба отгоре на гуменият тампон силиконирах с Victor reinz и след известно време ще видя резултата.

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 13 апр 2017, 01:14
от paci
Вади се уплътнението на шпилката и отдолу се лепи. Ако си мазал отгоре то нищо не си направил. Надявам се да изкараш повече километри и да не се занимаваш с тоз умерл капак :) На мен лично ми е пиаснало :)

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 13 апр 2017, 11:00
от aspasia
Това не го знаех с този тампон следващият път ще го извадя с този силикон на reinz дали е подходящ?

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 22 апр 2017, 20:39
от paci
Писах, че си играх с друг капак.
На него две уплътнения бяха скъсани и аз направо отрязах върховете на другите две и после видях, че мога да се помъча да извадя здравите без да ги режа.
Обезмаслих и съм направил по два кръга със силикона на който качвам снимка.
Единствена грешка, че го правих у нас и така го оставих да стегне 24 часа без натиск.
За сега е добре. И да да избие от някъде вече знам какво да правя :) Имам още 4ри уплътнения и опит :)

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 28 апр 2017, 10:27
от pavlan
Колега какъв е реда на притягане на капака ? Кръгообразно или?
Аз взех гарнитура на ELRING и на етикета си пише първия път на 8нм , втория на 10нм.
За алуминиевия капак става дума, FYDA двигател.

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 28 апр 2017, 13:15
от aspasia
На капака има само 4 болта по два в всеки край стягаш ги кръстовидно както е указано на етикета каква да бъде силата на затягане.

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 28 апр 2017, 15:20
от HACKO
А, на моя има около 10. ;):

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 28 апр 2017, 21:34
от lubomirov89
:D Кви са тез 10, да не си с някое шелби

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 29 апр 2017, 00:16
от HACKO
lubomirov89 написа:
28 апр 2017, 21:34
:D Кви са тез 10, да не си с някое шелби
Всъщност са 12.
Изображение

Изображение

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 29 апр 2017, 08:34
от lubomirov89
:D Ето, оказах се прав, наистина е шелби

Re: Никога повече гарнитури Ajusa

Публикувано: 30 апр 2017, 22:57
от paci
НАСКО е писал за другия капак за, който не съм чул някой да се оплаква.
На кръст с малък инструмент се стяга. Като опре и няма на къде да ходи се усеща.
Не му трябва усилие.
Така се прецаках първия път, че натягах с големия инструмент и прецаках гайките.