Страница 1 от 1

Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 08 мар 2017, 10:30
от darkfire
Здравейте колеги,
Днес Форд-а ми. 1.8 TDCI 115, ме сюрпризира с грешка P2263.
Казаха ми, че е блокирал клапана на турбината. Но нямам много вяра на майсторите, които преглеждаха колата.
Имам някакво виене подобно на вятър, което се чува при повишаване на оборотите(на място и в движение). И се чудя дали не е възможно някаде да е разхерметизирана системата и от там да идва проблема.
Бихте ли препоръчали читав сервиз в София за диагностика и евентуално ремонт на турбо?
Препоръчвате ли покупката на турбо втора ръка?

Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 08 мар 2017, 18:06
от Penyo63
Първо се започва от капана. прякора на този клапан е номер 75. това е от волксвагените прякора де. Но чак смяна на турбо, раничко ми се види

Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 08 мар 2017, 18:51
от mi6o
Здравей колега, точно това бачкам и мога да помогна. Нямам много време сега, но можеш ли да видиш номера на турбото и да го напишеш тук.
Поздрави

Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 09 мар 2017, 19:36
от darkfire
Здравейте, за съжаление още вчера я оставих в сервиз, препоръчан от един приятел.. диагнозата е турбото пренадува. Ще го свалят и ще го видят. Както съм се нагледал на "честни" майстори, само мога да предполагам каква сума ще ми кажат...

Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 10 мар 2017, 18:06
от darkfire
Ако някой го интересува, 750-800 лв излезе със смяна на перка и почистване. Понеделник ще си взема колата.

Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 10 мар 2017, 18:42
от mi6o
С извинение към модераторите, ама ебах му мамата и цена :shock: . За едно почистване, перка, ремонтен комплект, баланс и настройка на геометрията за тия пари............баси, дано поне да са я направили читаво.

Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина

Публикувано: 11 мар 2017, 13:05
от MapTo_D
:shock: :shock:

А аз си вземах за 350 пари втора употреба. Вече 4та година си карам с него. Моето изобщо и не помислях да го ремонтирам. Майстора, който го сменя се занимава предимно с дизели и с тунинг на дизели, тогава каза, че го е гледал за луфтове, но според него нямаше и като цяло е било доста добро попадение, дано изкара още поне 4г и тя колата ще е за моргата вече. :D