Утайка по капачката на маслото
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Утайка по капачката на маслото
Доливах днес масълце и забелязах странна бяла утайка като крем по вътрешната част на капачката и по самия отвод ..... 
За първи път я виждам и съм сигурен, че преди нямаше, а не съм сменял маслото - минерално 15W40 от Мото Пфое.
Идеи на какво може да се дължи?

За първи път я виждам и съм сигурен, че преди нямаше, а не съм сменял маслото - минерално 15W40 от Мото Пфое.
Идеи на какво може да се дължи?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
конденз
Получава се при каране в градски условия на къси разстояния.
Покарай малко по-дълго да се темперира добре двигателя и пак погледни
Ако по начестичко ти се налага да караш така, че да се образува и те е грижа за мотора май трябва да си я почистваш от време на време но не съм убеден. Не съм толкоз навътре в нещата
Получава се при каране в градски условия на къси разстояния.
Покарай малко по-дълго да се темперира добре двигателя и пак погледни

Ако по начестичко ти се налага да караш така, че да се образува и те е грижа за мотора май трябва да си я почистваш от време на време но не съм убеден. Не съм толкоз навътре в нещата

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз миналата година забелязах че имам такова нещо но не е болка за умиране.
Но тази година нямам такова нещо.Можеби маслото.
Но тази година нямам такова нещо.Можеби маслото.
Последна промяна от jordj на 13 яну 2007, 11:18, променено общо 1 път.

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Чувал съм, че подобни отлагания се получават при навлизане на антифриз в маслото.
Имаше преди време в махалата един гаражен експерт, който опитваше маслото на вкус и твърдеше, че ставало сладко от антифриза... Има логика, щото етиленгликола е доста сладък(и отровен), ама от 1-2 капки не се умира

Загледай се все пак в разширителя на антифриза...дано не бълбука...
Имаше преди време в махалата един гаражен експерт, който опитваше маслото на вкус и твърдеше, че ставало сладко от антифриза... Има логика, щото етиленгликола е доста сладък(и отровен), ама от 1-2 капки не се умира


Загледай се все пак в разширителя на антифриза...дано не бълбука...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
и аз съм го виждал това....при мен накапачката го нямаше-беше на щеката за маслото-смених маслото,промих с добавка и налях новото масло.Сега няма такова нещо..Но на други коли съм виждал побеляли капачките отвътре.Предполагам,че нее проблем,просто отконденза остава влага,която като се смеси с маслото става този цвят.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Конденз е това найстина ВИЖ ТУКнатисни ПРОБЛЕМИ и ще видиш че това е един от нормалните пробеми
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Каша
Ние имама ме две фиести с малка разлика от 200куб.см, едната я карам с масло Фухс немско някакво и нямам кашата за която става дума другата е с Валволин и неможем да се отарвем от каша.можеби всичко е до маслото .А, колите се карат в еднакви режими и условия- град
ско



колата ми служи, не аз на нея


- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Вода в маслото...в момента имам същия проблем , има и на пръчката...но маслото не е пресечено , проблема ми е : пукнатина в блока , от миналата година ми прави мизерий...ама вкарва масло във водата...а тоя път вода в маслото , оправи се след няколкостотин километра ... ама сега пак маслото е във водата...и антифриза е"боза"...
(не става въпрос за Фордо)
А толко "гадост" само от конденз...съмнявам се...но дано да е така.
(не става въпрос за Фордо)
А толко "гадост" само от конденз...съмнявам се...но дано да е така.
...дрън-дрън...мноо важно...
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Само от конденз е - това си е болежка на тези ДВГ.snaiperisto написа:...
А толко "гадост" само от конденз...съмнявам се...но дано да е така.
Може да се подобри малко състоянието, ако се свали маркуча за картерните газове, да не влиза във въздушния филтър, а да виси някъде надолу - подобрява се вентилацията. Естествено тъм където е бил свързан с въздушния филтър, трябва да се запуши с подходяща тапа /от вино/.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Смеси ли се маслото с водата - става една ужасна каша с яко пяна; просто твърде е характерно и не може да се сбъдне; колкото до конденза, то зимата е нормален и се дължи на прост физичен принцип просто на значително по-студения капак на клапаните парите кондензират /като на прозорците на стъклата/!
Доста мотори са снабдени с тръбички в най високата част на капака /при 1.3 мотора май беше непосредствено под капачката за наливане на маслото/ за отвеждане на газовете в карбуратора и са снабдени с филтърчета, които изпълняват и ролята да отвеждат конденза от капака.
На резервния ми автомобил зимата му изваждам тази тръбичка от карбуратора, че сутрин конденза е толкова много, че направо гаси колата!
Доста мотори са снабдени с тръбички в най високата част на капака /при 1.3 мотора май беше непосредствено под капачката за наливане на маслото/ за отвеждане на газовете в карбуратора и са снабдени с филтърчета, които изпълняват и ролята да отвеждат конденза от капака.
На резервния ми автомобил зимата му изваждам тази тръбичка от карбуратора, че сутрин конденза е толкова много, че направо гаси колата!
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Да , това ми напомня за маркучите от перални , висящи под Ладите и Жигулите когато бяхме млади..и "гадоста" която се появяваше във въздушният филтър ако не са изведени маслените пари с маркуч на някъде...Brock написа:Само от конденз е - това си е болежка на тези ДВГ.snaiperisto написа:...
А толко "гадост" само от конденз...съмнявам се...но дано да е така.
Може да се подобри малко състоянието, ако се свали маркуча за картерните газове, да не влиза във въздушния филтър, а да виси някъде надолу - подобрява се вентилацията. Естествено тъм където е бил свързан с въздушния филтър, трябва да се запуши с подходяща тапа /от вино/.
...дрън-дрън...мноо важно...
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
тоест маркуча от капачката дето влиза във въздушния филтър той трябва да се махнеBrock написа:Само от конденз е - това си е болежка на тези ДВГ.snaiperisto написа:...
А толко "гадост" само от конденз...съмнявам се...но дано да е така.
Може да се подобри малко състоянието, ако се свали маркуча за картерните газове, да не влиза във въздушния филтър, а да виси някъде надолу - подобрява се вентилацията. Естествено тъм където е бил свързан с въздушния филтър, трябва да се запуши с подходяща тапа /от вино/.

а като сме заговорили за маркучи и за вентилации
този за какво е


-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта