Страница 1 от 1
проблем с паленето
Публикувано: 20 дек 2016, 20:36
от brabus7575
здравейте колеги...може би не трябва да пускам нова тема по въпроса,но моля да ме извините.колата е фокус комби 2001 година,1.6 мотора бензин без газово.до сега не е ми правила никакви проблеми,но от 2 дена сутрин при минусови температури не иска да запали от първия път.при първо завъртане малко припалва но само толкова.ако натисна газта пали без проблем но трябва да задържа педала над 1300 оборота за около 1 минута да позагрее малко и тогава си работи добре.забелязах че при по дълго въртене на стартера при положение че не запали сама като и подам газ отзад изпушва бял пушек и мирише на бензин здраво.днес докато я карах към сервиз при изключване от скорост гасне веднага...но това е само до като загрее..после няма проблем.оставих я в сервиза да и направят диагностика.обадиха ми се след няколко часа и ми казаха че не дава никакви грешки.според мен е някой от датчиците,но след като не отчита грешки трябва да почна на принципа проба грешка което не е желателно.колата е обслужвана без компромиси.ако имате някакви идеи ще съм благодарен да ги споделите...да добавя само че колата си върви и работи като часовник...поздрави на всички
Re: проблем с паленето
Публикувано: 29 дек 2016, 17:08
от brabus7575
здравейте пак..ходих на още една диагностика,проблем няма според майстора.каза ми евентуално че това може да е от 3 места.датчици на мафа,температурен или дросел...проблема е че и той не знае как да ги тества...явно толкова знае..дайте идеи как да ги тествам тези датчици дали работят и евентуално тогава да сменям нещо
Re: проблем с паленето
Публикувано: 02 яну 2017, 02:12
от paci
Такъв проблем да пали с натискане на педала на газта ми го е правила заради байпасния клапан за празен ход или както все още си го наричат "стъпков мотор"
Никакъв стъпков мотор не е, защото е бутало с магнит.
Гасненето при връщане на педала на газта също може да е заради клапана.
Изчистих го, рес на компа и всичко се оправи.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 02 яну 2017, 16:42
от essex
Провери си вакумното маркуче за регулатора на бензин на бензиновата рейка.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 03 яну 2017, 22:33
от brabus7575
благодаря колеги...ще пробвам това което сте казали
Re: проблем с паленето
Публикувано: 17 фев 2017, 07:55
от frany
Колега пиши моля какво стана, че имам същият проблем.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 19 фев 2017, 11:13
от brabus7575
колега още не съм я оправил понеже съм много ангажиран с работа...но няма да я оставя така...забелязах че като омекна малко времето пали по лесно.като имам резултат ще пиша.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 30 мар 2017, 09:49
от frany
При мен като омекна времето вече няма никакъв проблем с паленето, но климатика не включва. Казаха ми че може да е от датчика за температурата на двигателя и паленето на студено и климатика.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 30 мар 2017, 21:53
от sasho_vd
Такаа... Бензинов Фокус 1600, 2003г. По време на големите студове и при мен се получи същия проблем - на студено не искаше да запали... Установих, че пали с натиснат педал на газта... След 1-2 минути според времето нещата се оправяха иначе трябваше да я държа в обороти на кръстовището, за да не загасне... С оправяне на времето проблема поотшумя, но не ми харесва как работи студен двигателя... Сканирах я с някакво устройство за диагностика и ми изписа грешка: Р 0420... С помощта на всезнаещия чичо Гошо си преведох вероятните причини за въпросната грешка. А, и свети чека постоянно... Според изчетеното по българските, руските и англоезичните форуми, най-вероятните причини са катализатор, ламбда сонда, повреден клапан на бензиновата рейка /установявало се като се махне някакво маркуче и се запали колата, ако капне и капка бензин - той е/ или температурния датчик, който е умрял в "позиция" топъл двигател и при стартиране указва на компютъра да подава бедна смес като за топъл двигател, а при много ниски температури - трудно палене, нуждата от подаване на газ. На него отдавам и придръпването по време на ускоряване при студен двигател, в моя случай. Газовия инжекцион прехвърля на газ при 35 градуса и тогава вече проблеми с работата на двигателя няма.
Времето се оправи, а проблема ме чоплеше и онзи ден се засилих да свалям температурен датчик... Реших, че е нещото между свещите на 2 и 3 цилиндър. Внимателно извадих гумения тампон и видях буксата, но по никакъв начин не мога да я извадя по цивилизован начин... Все още се чудя как - приемам идеи. Като се замислих, май ще трябва да се източи и повечето охладителна течност - така ли е?
Както казах, приемам съвети.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 04 апр 2017, 20:24
от brabus7575
колега...както описваш проблема е така и при мене.незнам кога ще намеря време да разхвърлям колата както се казва но трябва да я оправя защото ме дразни много.проблема при мен е че тука в каварна никой не иска да се занимава със форделата.като имам решение ще пиша...засега карам така.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 05 апр 2017, 07:54
от fordmaniac
sasho_vd написа: ↑30 мар 2017, 21:53
Бензинов Фокус 1600, 2003г. Установих, че пали с натиснат педал на газта...
Газовия инжекцион прехвърля на газ при 35 градуса и тогава вече проблеми с работата на двигателя няма.
Проблма е газовия инжекцион и по-точно настройката му.
Поздрави
Re: проблем с паленето
Публикувано: 12 апр 2017, 00:13
от sasho_vd
fordmaniac написа: ↑05 апр 2017, 07:54
sasho_vd написа: ↑30 мар 2017, 21:53
Бензинов Фокус 1600, 2003г. Установих, че пали с натиснат педал на газта...
Газовия инжекцион прехвърля на газ при 35 градуса и тогава вече проблеми с работата на двигателя няма.
Проблма е газовия инжекцион и по-точно настройката му.
Поздрави
Би ли обяснил по-подробно, когато имаш възможност.
Re: проблем с паленето
Публикувано: 12 апр 2017, 03:20
от paci
Би ли обяснил по-подробно, когато имаш възможност.
Разминават се много настройките на бензин и газ. Адаптирва се по газовите и после й е трудно на бензин. Бензиновите не можеш да ги пипаш така, че трябва да се оправят газовите. Покарай я само на бензин и ще разбереш дали е там проблема