Страница 1 от 1
					
				Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 06 дек 2016, 11:28
				от torcheto
				Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от  горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 07 дек 2016, 23:21
				от specialista
				torcheto написа:Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от  горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
Уверявам Ви,че няма как да чуете някакъв шум отнасяш се за циркулацията на горивото!
Ако се чува нещо каквото и да е ,то  това говори за някакъв проблем.
 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 16 сеп 2017, 07:38
				от torcheto
				Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 16 сеп 2017, 12:37
				от OgiDogi
				torcheto написа: ↑16 сеп 2017, 07:38
Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.
 
Провери си подгряващите свещи и захранването им.
 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 16 сеп 2017, 13:47
				от torcheto
				Не е от подгревните свещи.Имал съм проблеми с тях ,симптоите са други.Сменял съм ги,но няма промяна.Проблема  за мен е в горивната система.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 16 сеп 2017, 15:27
				от Penyo63
				Прежали едни 10 лв . За да купиш едно възвратно клапанче.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 05 окт 2017, 14:25
				от torcheto
				Ръчната помпа за подкачване на нафтата съм е ревизирал.Бутона при натискане е твърд.Когато въртя на стартер не пуши ,чак като запали пропуша за секунда и изчиства.Двигателя работи равномерно,не усещам да има въздух.Клапан egr участва ли в паленето.Ако не затваря добре ,какво отражение дава при пуск.Ще съм благодарен да чуя компетентни мнения.
			 
			
					
				Re:Студена пали на втория път
				Публикувано: 05 окт 2017, 15:53
				от torcheto
				torcheto написа: ↑06 дек 2016, 11:28
Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от  горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
 
 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 10 дек 2017, 16:58
				от torcheto
				Има възвратен клапан пред гнп.Няма промяна.Пали бавно при студен и топъл двигател.Стартер обслужен и сменен бендекс и стартово реле.Дюзи не са проверявани.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 10 дек 2017, 17:23
				от OgiDogi
				Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка
Давай, проверявай нататък...
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 10 дек 2017, 19:52
				от ЯЛТА
				OgiDogi написа: ↑10 дек 2017, 17:23
Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка
Давай, проверявай нататък...
 
Аааа, и заради износени втулки на ротора на електромотора/стартера.
 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 14 дек 2017, 13:23
				от torcheto
				Втулките на ротора са проверени.При първо стартиране не пали и не излиза нищо  от аспуха.На подкачваща помпа е сложен резервен комплект,помпиш на контакт и няма палене.Има възвратен клапан между филтъра и гнп.На второ стартиране пали добре.Съмнявам се в гнп,какво може да е.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 14 дек 2017, 17:18
				от ivo_63
				Колега , измери  компресията  на  двг.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 14 дек 2017, 18:38
				от torcheto
				Компресия не е мерена,но на 1 без газ върви по.нагорнище и не гори масло повече от 800гр/10000.Когато е загася и запаля веднага на четвърт,а след 2 минути след първата секунда
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 14 дек 2017, 18:45
				от ivo_63
				Когато падне компресията   точно такъв е  ефекта. Като  падне  още  малко изобщо няма  да пали на ниски температури. Измери я , не  е нещо  сложно  или  скъпо. Провери  си центровката на  двигателя, от бутнат разпределителен вал  имах компресия 22 ,  Специалиста   презацепи  разпр. вал , пренареди  клапаните  и  оооо чудо. Иначе  разбирачите  ми казаха , немедлено  да цепя  мотора. Това беше  преди 6 години , колата отдавна  я продадох и я виждам редовно да се движи през зимата.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 14 дек 2017, 19:12
				от torcheto
				Мисля че е центровка
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 14 дек 2017, 21:12
				от Penyo63
				Възможно да е центровка, Малко жокери: Ако е отишла на предварение двигателя пали по-трудно студен, топъл може и да не усетиш по-трудното палене, по-твърда работа, повече върви,малко повече пуши с малко черно повече синьо при първия старт за деня и т.н. При закъснение двигателя пали по-трудно студен. по мека работа,малко повече пуши синьо, малко му се губи пъргавината и т.н. Ако някой колега се сеща и за други признаци за неправилна центровка може да ме допълни. За меренето на компресията важна е стойноста като цифра но е по важна разликата, между отделните цилиндри.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 15 дек 2017, 11:54
				от torcheto
				Колеги.може ли да се повиши налягането на гнп. за да може при първоначален старт да няма закъсняло палене.Подчертавам при топъл двигател и загася и веднага запаля отлично след 2-3 минути около 2секунди.
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 17 дек 2017, 12:14
				от specialista
				Няма пушек=няма впръскване!
При всички останали случай които сте изброили(центровки,компресия и т.н.)
ако има впръскване а не пали поради друга причина,от ауспуха ще пуши!!!
			 
			
					
				Re: Пали с няколко идеи по бавно
				Публикувано: 17 дек 2017, 12:52
				от torcheto
				Възможно ли е да взема въздух от клапана за обратна нафта или клапана за пуск стоп гориво без да се вижда сълзене или теч.