Ескорт 1.8ТД пуши и не върви като загрее

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
DeutscheR
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 12 ное 2013, 14:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD 66kW 90 PS
Status: Извън линия

Ескорт 1.8ТД пуши и не върви като загрее

Мнение от DeutscheR » 13 ное 2016, 17:57

Здравейте,
колеги колата е Ескорт 1.8ТД 95год 90к.с без МАФ (дебитомер).
Ескортчето прави проблеми, когато е студена върви нормално(не е кой знае колко,но бива :) ) при натискане на газта реагира "агресивно" така да го нарека, но мине ли тази черта т.е правия ъгъл преди N http://prikachi.com/images.php?images/317/8956317B.jpg , почва да става мудна колата пуши черно(черното знам че е нафта и попринцип означава недостиг на въздух) при натискане на газта има замисляне не реагира веднага.
Закарах колата на майстор,според него вакум маркучите са наред.
Друго което мога да кажа е, че зад казанчето за чистачките мисля че е МАП сензора до където отиват 3 маркуча, 1 се свързва с въздушния филтър, при работещ двигател има жужене от МАПа, стискам маркуча към въздушния който е мек и жуженето се увеличава, може би е нормално не знам.
Попитах друг майстор каза че може да е датчик за температура, и гледах има 3 датчика към термостатното тяло
примерно 1. за таблото
2. за перката
3. датчик, не знам за какво е?
и аз мисля, че може да е датчик. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има мнение, ако може да сподели, благодаря на всички.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8ТД пуши и не върви като загрее

Мнение от specialista » 15 ное 2016, 00:01

DeutscheR написа:Здравейте,
колеги колата е Ескорт 1.8ТД 95год 90к.с без МАФ (дебитомер).
Ескортчето прави проблеми, когато е студена върви нормално(не е кой знае колко,но бива :) ) при натискане на газта реагира "агресивно" така да го нарека, но мине ли тази черта т.е правия ъгъл преди N http://prikachi.com/images.php?images/317/8956317B.jpg , почва да става мудна колата пуши черно(черното знам че е нафта и попринцип означава недостиг на въздух) при натискане на газта има замисляне не реагира веднага.
Закарах колата на майстор,според него вакум маркучите са наред.
Друго което мога да кажа е, че зад казанчето за чистачките мисля че е МАП сензора до където отиват 3 маркуча, 1 се свързва с въздушния филтър, при работещ двигател има жужене от МАПа, стискам маркуча към въздушния който е мек и жуженето се увеличава, може би е нормално не знам.
Попитах друг майстор каза че може да е датчик за температура, и гледах има 3 датчика към термостатното тяло
примерно 1. за таблото
2. за перката
3. датчик, не знам за какво е?
и аз мисля, че може да е датчик. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има мнение, ако може да сподели, благодаря на всички.
Колега,не бързай да си чупиш колата.Прав си само за едно че черния пушек е поради недостиг на въздух.
Колата ти няма МАП!
Вакума е за управление ЕГР-а. За това затапи си ЕГР-а.Имам причина да смятам че проблема е в него.
Осигури на мотора достатъчно свеж въздух.Ако трябва свали и почисти смукателния колектор.
Ревизия на състоянието на турбината е другото което трябва да се направи.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта