Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 26 юни 2009, 14:27
- Модел на автомобила: Saxo 1,5D, Ford Escort 1,8D - за части, Ford Focus 1,8 TDDI
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Здравейте, имаме два фокусника еднакви 1,8ТДДИ-та. Сменихме и на двата ангренажните ремъци (по 20 минути на кола) и на по-хубавия (лъскавия) му опънах грешно обтяжната ролка и след половин час работа разкъса ремъка по дължина и го изплю и...и всичко леш (работеше на тихи обороти - 800 оборота празен ход)!
Тъй като нямам време да се занимавам (беше преди оптуска) реших да го дам на сервиза на комшията за да си ползвам отпуската и се разбрахме след два дена да е готов! Беше изкривил всички клапани (особено един който като го чукнаха му падна главата). Буталата им нямаше нищо, като и на водачите и на разпределителния вал. Та купих частите 8 клапана (италиански), гарнитури (немска за главата) и каквито имаше за периферията, нов ремък гейтс и нова ролка, нови пулове, гумички и го оставих на сервиза. Разглобиха главата, шлайфаха я въпреки че нямаше нужда (при Каменчовски в Плевен) и после я сглобиха и сглобиха целия мотор на третия ден. Обаче до там, няма палене а го теглха доста чак позагре. След няколко събеседвания го разцепиха, свалиха помпата и го зацепиха наново провериха отново всичко, хлабини и прочее, изчистиха всички грешки и няма палене. Тъйкато грешката на компа според тях е за грешно зацепена помпа спрамо коляновия вал и след още няколко събеседвания пак го разцепиха, свалиха помпата и го зацепиха наново провериха отново всичко, хлабини и прочее и пак с теглене няма палене (на стартер също, даже го скапаха стартера от въртене). И така мислене проверки обезвъздушаване та три седмици. Стигна се до там че мислеха да пращат помпата на стенд и прочее но в крайна сметка след като всичко механично го провериха още един път след теглене 5-6 км обезвъздуши и запали.
Сега форда работи много меко, реже се супер и върви много по-добре макар и със лошата нафта която доизгарям (вероятно след толкова разглобявания се научиха как и с анаправили перфектна центровка).
Остана да го умия и да ревизирам стартера, но всичко е пушка (за сега). Споделям темата на който се наложи, да знае че зацепването е сложно а обезвъздушаването е тънкия момент!
Цени:
150 лева за труд
154 лева за Г-ри глава, клапани, колектори, голка, ремък, гумички за клапаните - цените са с 30% занижени защото беше на фирмата с отстъпка.
65 лева за 8 броя клапани като цената пак е много надолу за фирма (иначе са по 11-12 лева бройката)
35 лева пулове
25 лева шлайф
35 лева за тръбички, щуцери и маркучи за нафтата
Малсото и антифриза грижливо събрани (че са нови) и пак сипани!
Тотал: 464 лева от които трябва да се извади: само смяната на ремъка (в сервиз) е 40 лева за труг 65 лева за ролка и 30 лева ремък което е 135 лева. Демек експериментите ми ми струваха 329 лева и две седмици. Ако нямате отстъпки по магазините ще Ви струва 550 лева!
Използвах момента да измия перфектно вслукателния колектор и клапана за изгорелите газове, беше нечувана мизерия (дзифт, масло, много ама много мръсно, вероятно защото е каран дълго време и на олио във франция от предния БГ собственик). Сега всичко свети вероятно и на това се дължи част от по добрия вървеж.
Тъй като нямам време да се занимавам (беше преди оптуска) реших да го дам на сервиза на комшията за да си ползвам отпуската и се разбрахме след два дена да е готов! Беше изкривил всички клапани (особено един който като го чукнаха му падна главата). Буталата им нямаше нищо, като и на водачите и на разпределителния вал. Та купих частите 8 клапана (италиански), гарнитури (немска за главата) и каквито имаше за периферията, нов ремък гейтс и нова ролка, нови пулове, гумички и го оставих на сервиза. Разглобиха главата, шлайфаха я въпреки че нямаше нужда (при Каменчовски в Плевен) и после я сглобиха и сглобиха целия мотор на третия ден. Обаче до там, няма палене а го теглха доста чак позагре. След няколко събеседвания го разцепиха, свалиха помпата и го зацепиха наново провериха отново всичко, хлабини и прочее, изчистиха всички грешки и няма палене. Тъйкато грешката на компа според тях е за грешно зацепена помпа спрамо коляновия вал и след още няколко събеседвания пак го разцепиха, свалиха помпата и го зацепиха наново провериха отново всичко, хлабини и прочее и пак с теглене няма палене (на стартер също, даже го скапаха стартера от въртене). И така мислене проверки обезвъздушаване та три седмици. Стигна се до там че мислеха да пращат помпата на стенд и прочее но в крайна сметка след като всичко механично го провериха още един път след теглене 5-6 км обезвъздуши и запали.
Сега форда работи много меко, реже се супер и върви много по-добре макар и със лошата нафта която доизгарям (вероятно след толкова разглобявания се научиха как и с анаправили перфектна центровка).
Остана да го умия и да ревизирам стартера, но всичко е пушка (за сега). Споделям темата на който се наложи, да знае че зацепването е сложно а обезвъздушаването е тънкия момент!
Цени:
150 лева за труд
154 лева за Г-ри глава, клапани, колектори, голка, ремък, гумички за клапаните - цените са с 30% занижени защото беше на фирмата с отстъпка.
65 лева за 8 броя клапани като цената пак е много надолу за фирма (иначе са по 11-12 лева бройката)
35 лева пулове
25 лева шлайф
35 лева за тръбички, щуцери и маркучи за нафтата
Малсото и антифриза грижливо събрани (че са нови) и пак сипани!
Тотал: 464 лева от които трябва да се извади: само смяната на ремъка (в сервиз) е 40 лева за труг 65 лева за ролка и 30 лева ремък което е 135 лева. Демек експериментите ми ми струваха 329 лева и две седмици. Ако нямате отстъпки по магазините ще Ви струва 550 лева!
Използвах момента да измия перфектно вслукателния колектор и клапана за изгорелите газове, беше нечувана мизерия (дзифт, масло, много ама много мръсно, вероятно защото е каран дълго време и на олио във франция от предния БГ собственик). Сега всичко свети вероятно и на това се дължи част от по добрия вървеж.
Последна промяна от kalinveliki на 10 сеп 2016, 15:32, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 26 юни 2009, 14:27
- Модел на автомобила: Saxo 1,5D, Ford Escort 1,8D - за части, Ford Focus 1,8 TDDI
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Не е толкова сложно това зацепване!
Правил съм го стотици пъти.
Нужно е да се осмисли идеята и да се приложи на практика и да се ползват правилните инструменти.
Не мисля че проблема е бил в обезвъздушаването.След толкова теглене.......
Правил съм го стотици пъти.
Нужно е да се осмисли идеята и да се приложи на практика и да се ползват правилните инструменти.
Не мисля че проблема е бил в обезвъздушаването.След толкова теглене.......
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Абе с толкова теглене май ремъка сам си я е докарал центровката....шегата настрана от доста запознати хора знам че кола с ангренажен ремък не се дърпа на боксир за да запали. Важното е че удисеята е приключила и се радваш на автомобила си.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Това за дърпането са митове и легенди от гаражния фолклор.
Няма разлика между бензин и дизел всичко се върти по един и същи начин.
Няма разлика между бензин и дизел всичко се върти по един и същи начин.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Мит създаден от монтьорите в края на 80те, когато в Б-я започнаха да се появяват ремъците, с която да обяснят неграмотността си.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 26 юни 2009, 14:27
- Модел на автомобила: Saxo 1,5D, Ford Escort 1,8D - за части, Ford Focus 1,8 TDDI
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Ремъка му е през х.... кой го върти, важното е да е от към колянови вал . Зацепването е лесно, все пак ми отне 15 минути за всеки от двата фокуса, просто пружината ролка на единия фокус не я обтегнах както трябва и разкъса ремъка след половин час и ...
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Когато се сваля помпата тогава е важно да знаеш какво правиш!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Фолклор не фолклор нека да е стар, напукан, вече и поразтегнат ремък.....малко му трябва 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Тези ремъци не се разтягат!!!!Иван Вълков написа:Фолклор не фолклор нека да е стар, напукан, вече и поразтегнат ремък.....малко му трябва
Ако е стар и напукан и му е дошло времето да се къса изобщо няма да се интересува
на какъв двигател е монтиран(бензин или дизел)!
Щом видях и скъсана верига значи не е не възможно - нали!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
Верига се къса по-лесно. Просто ресурса и е голям, но стигнат ли нещата до пределно износване, веригата е по-уязвима.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък Форд Фокус
И откъде ще му дойде? Ремъка предава движението от коляновия вал към разпределителния, няма никакво значение какво задвижва коляновия вал натоварването върху ремъка е равен на съпротивлението което оказва разпределителния вал. Тъй като нищо не променя съпротивлението на разпределителния вал при на буксир, няма откъде да се натовари. По тая логика да не използваме и "моторна спирачка".Иван Вълков написа:Фолклор не фолклор нека да е стар, напукан, вече и поразтегнат ремък.....малко му трябва
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта