Страница 1 от 1
Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?
Публикувано: 18 дек 2015, 07:39
от ballance
Здравейте!Искам да ви попитам нормално ли е да карам фокуса сутрин рано 20 км и стрелката за температурата да не е мръднала изобщо?При по продължително шофиране си стига средата и си е ок.Парното също загрява нормално...
Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?
Публикувано: 18 дек 2015, 10:27
от Miri4
Чак 20 км. е много.Нормално 5-6 км. трябва да загрее. То се зависи и от околната температура.Провери си дали отоплението на антифриза работи.
Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?
Публикувано: 18 дек 2015, 14:57
от ЯЛТА
След като минеш един километър, пипни дебелия маркуч който излиза от мотора и влиза в радиатора отгоре, ако е топъл, значи термостата е блокирал в отворено положение, следователно е за смяна.
P.S.- Става въпрос като я запалиш студена.
Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?
Публикувано: 18 дек 2015, 20:27
от ballance
Утре сутрин ще пробвам и ще пиша,благодаря за отговорите

От доста време си карам така,надявам се не съм прецакал двигателя,не съм много наясно за последствия
Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?
Публикувано: 18 дек 2015, 20:55
от ЯЛТА
Не си прецакал нищо, просто когато мотора работи с намалена температура, разхода на гориво е повишен, и има минимално увеличение на триенето по мотора, но не е фрапантно.
И на моята Пума термостата е блокирал отворен, и чак сега когато застудя се замислих да го проверя,- оказах се прав че е неизправен, пък може и да го няма вътре, знае ли човек, кво са правили в Италия.
Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?
Публикувано: 22 дек 2015, 00:28
от ballance
Запалих колата и карах един километър,след което проверих тръбата,която излиза от двигателя и се насочва към радиатора,беше си студена,след 5-6 км отново проверих- беше леко затоплена,иначе засякох колата пти околна темп 12 градуса на 5-6 км си загря,явно си внушавам и съм се подвел от думите на моя приятел с 115 тдци