Страница 1 от 2
Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 24 май 2015, 09:36
от digital_video
Здравейте, колеги!
Проблема е следния...колата е Форд Фокус 1.8tddi 1999г. Сутрин пали без проблем при един два оборота на двигателя. След престой през деня в рамките от 9-18ч. колата не иска да запали....акумолатора е нов....понягога пали след 10мин опити....като пробите да запаля са през 30сек...и въртя не повече от 7-8 оборота на двигателя. Преди 2 дни въобще не пожела да запали....сутринта отивам пред офиса 9ч...пали от раз....прибирам я и вечерта окло 18ч. пробвам да запаля ама не....запали ли няма проблем върви лато змей. По таблото нищо не свети. Закарах я на диагностика...казаха че пали на четвърт оборот....съвсем минимални грешки показла които по никакъв начин не нарушават работата на двигателя...каквото и да значи това. След като е работила колата....гася паля няма проблем...мотора работи равномерно без странични шумове....но престои ли около 8ч. трудна работа. Огледах за някакви течове видимо нищо. Предложиха ми да сваля помпата имало някакъв клапан ако правилно се изразявам който бил проблемен. Преди помпата някакви други проби да направя? Колата върви по стръмен баир без натисната газ на първа...ако има значение за копресията. Ще съм благодарен за предложения! Лек и успешен ден!
Забравих да поясня че когато върти мотора от време на време а да запали....прилича ми като задавена....
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 25 май 2015, 09:06
от Иван Вълков
Мен ми прилича на въздух......имал съм подибен проблем с ТДди Миндео. Оказа се точно въздух и по маркучите за обратна нафта към горивния филтър и после няма палене. Хваща се с прозрачен маркуч.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 25 май 2015, 15:18
от digital_video
ако има въздух, защо пали сутрин.....мога да си сверявам часовника....сутрин в 8:30 пали в 17:30 НЕ.....на другия ден филма се повтаря....
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 25 май 2015, 23:44
от specialista
На въздуха не му пука колко е часа!
Така че моето мнение е че не проблем със въздух в нафтата!
По скоро е електрически проблем който се влияе от околната температура.
Проблем със имото или релето управляващо помпата-това е като идея за проверка на този етап!
Успех!
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 26 май 2015, 07:36
от digital_video
На въздуха не му пука колко е часа!
Така че моето мнение е че не проблем със въздух в нафтата!
По скоро е електрически проблем който се влияе от околната температура.
Проблем със имото или релето управляващо помпата-това е като идея за проверка на този етап!
Успех!
Какво е имото?
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 26 май 2015, 10:00
от ЯЛТА
digital_video написа:Какво е имото?
Имобилайзера.
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 27 май 2015, 08:49
от jetkom
Като не иска да запали отвори предния капак дай на контакт и подай за 10-15 сек. +на подгревните свещи дирекно от акумулатора ако запали значи е развалено релето за подгряване,по същия начин правеше и форда на един приятел и му сложиха вътре един бутон + от акумулатора и на подгревните свещи ,като е студена палеше без проблем като е малко по топло не пали ,сега като не иска да запали даде на контакт подгрее 10-15 сек. и пали без проблем.
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 27 май 2015, 09:52
от ЯЛТА
jetkom написа:Като не иска да запали отвори предния капак дай на контакт и подай за 10-15 сек. +на подгревните свещи директно от акумулатора
Това е излишно ! Подгревните свещи се включват при температура под + 7 градуса, нали за това е с директно впръскване на горивото, тук отсъства предкамерно запалване.
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 27 май 2015, 11:20
от Miri4
Това е излишно ! Подгревните свещи се включват при температура под + 7 градуса, нали за това е с директно впръскване на горивото, тук отсъства предкамерно запалване.[/quote]
Няма такова нещо. Сложил съм си светодиод на таблото паралелно на свещите и той показва ,че независимо от температурата свещите си греят винаги. И то греят поне 5-6 сек. след загасването на оригиналната лампа.
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 27 май 2015, 11:24
от dragonn2
Да не спираш на наклон и нафтата да се оттича обратно в резервоара

Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 27 май 2015, 20:35
от digital_video
Следобед когато се опитвам да запаля забелязвам че лампата за подгряване бързо гасне 3-4 сек. свети....дори изчаквам малко но уви.....колата е в хоризонтално положение....не съм пробвал релета на гнп дали работи коректно.....кажете къде се намира и как да разбера дали работи?
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 28 май 2015, 00:00
от ЯЛТА
Miri4 написа:Няма такова нещо.
Кажи го на инженерите от Кьолн...............
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 29 май 2015, 09:11
от Miri4
ЯЛТА написа:Miri4 написа:Няма такова нещо.
Кажи го на инженерите от Кьолн..............
Аз казвам какво е реалното положение.Пък инженерите от Къолн да го ду......
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 01 юни 2015, 20:13
от digital_video
Имобилайзера работи след като дам на контакт светодиода загасва. Днес пробвах запали...загасих...запали....и пак и пак....но на 5-тия път не пожела....да е стартер?
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 01 юни 2015, 21:16
от specialista
Не пожела какво? Да завърти стартера или .....?
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 01 юни 2015, 22:55
от digital_video
стартера върти....прлича ми като задавена.....им моменти в които а да запали но не.....направи ми впечатление, че първото полени иска около 4-5 оборота на двигателя и тогава пали.....това от последните две седмици.....някакви други предложения.....?
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 03 юни 2015, 22:18
от specialista
Абе човек,как ги изброи тези 4-5 оборота?
Изправен стартер и акумулатор развъртат мотора със до 300 оборота в минута.
Направи сметка колко са във секунда!
Най-вероятно е да дърпа въздух от някъде и за това първия старт е със въртене няколко секунди.
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 04 юни 2015, 07:48
от digital_video
Грешката е моя...имам предвид 4-5 сек.докато запали. Последните дни паля...загасям...паля..и на 3тия път вече не иска да запали. Ако има въздух двигателя няма ли да работи неравномерно....запали ли...обороти и работа на двигателя без проблеми.....чета за този ЕГР клапан възможно ли е да е зацапан....а да имам проблем със стартера....
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 06 юни 2015, 18:31
от digital_video
Поредна проба....току що сложих напълно зареден акумолатор.....запли след 3-4 сек. въртене....поработи 5мин и загасих....при повторен опит да запаля....не успях...върти но звука е като на изтощен акумолатор.....някакви идеи?
Re: Форд Фокус 1.8 tddi не пали след престой...
Публикувано: 06 юни 2015, 21:23
от mclsdreal
Тоз стартер читав ли е, някога профилактика правена ли му е? Върти ми се един случай с един голф 4 тди....след като загрее колата и се загаси, след това отнемаше доооста време и въртене докато запали....човека посети даже сервиза на VW в Германия-Саарлоуис, и от там не можеха да решат проблема, а му представиха фактура за 280евро сменени части....накрая стартера сам издъхна, въобще не даваше признак, че колата ще запали. След смяната с нов, проблемите изчезнаха. Колата пали и до ден днешен от четвърт въртене....