Страница 1 от 1
					
				Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 11:58
				от viktoresko
				Здравейте може ли някои колега да ми обясни какво още да сменя след като смених сигменти гумички на клапаните гарнитури на главата и др.и пак гори масло.Отнася се за фокус 1 фаза 1.6 бензин 16в??????????
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 13:56
				от lubomirov89
				Дай малко повечко информация как е правен ремонта, мерено ли е за елипси, какви сегменти, всичко което знаеш.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 15:11
				от viktoresko
				
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 15:17
				от HACKO
				С две думи плъзнали са те по пързалката. Смяната на сегменти, без да се шлайфат цилиндри, води до положителен резултат само ако износването на цилиндрите е в определени граници. Ако не са резултата е обратен.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 15:57
				от antipower
				Колега, и аз правих ремонт на моя двигател, като смениха същите работи, даже и лагери на колянов вал,
шлайфане на цилиндри не ми е правено, защото нямаше нужда.
Но от 1л./1500 км, вече гори около 0.6л./10 000км.
Явно майсторът не си е свършил работата.
А ако не е тайна, ще споделиш ли колко ти струваше ремонта?
Моят беше 730 лв.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 20:14
				от viktoresko
				Ремонтът ми излезе  690лв който май са грешни пари.Увериха ме че цилиндрите ми са били добре и нямали нужда от интервенции.Колата ми изгори за 860км 2литра масло повече от газта с която изминах кл.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 20:55
				от antipower
				Тук определено има нещо сгрешено!
Отивай при "Майсторът" и да си оправя последствията.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 30 апр 2015, 22:37
				от aspasia
				И на моята правиха ремонт като твоят и не гори масло след това  да не би да са сложили грешни сегменти или гумичките на клапаните да са други. По принцип на този модел двигателите проблема е масленият сегмент в 100% от случаите а не че цилиндрите са на ключ. Що не замерят компресията ще си покаже къде е проблема а видяхте ли за течове?
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 01 май 2015, 19:36
				от bateto_toshko
				Ако всичко е наистина сменено , остава водачите на клапаните да правят проблем.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 02 май 2015, 00:17
				от S_C
				С кой акъл ги отваряте тия мотори....идея нямам. Отворили са, премерили са, видели са, че всичко е леш вътре. сменили са каквото е искал и са го пуснали да си троши главата. То едно ли е, дето може да е в неспасяемо състояние? Гумички, водачи, цилиндрите може да са толкова изядени, че да трябва направо ремонтен комплект бутала. Тогава какво правим...комплект бутала я ги виж каква цифра са:
http://zakolata.bg/autoparts/ford/focus ... 640;s10630 
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 02 май 2015, 13:04
				от dimkar
				По-вероятно е да са сложили менте сегменти. Едва ли цилиндрите ще имат кой знае какво износване.При такъв ремонт аз бих си купил всички необходими части и бих висял на главата на майстора, докато извърши подмяната им. Скоро правих същият ремонт на Алмерата. И тя е с новото поколение двигатели, дето хвърля сегменти на 150-200 000 км. Гореше 1 л на 1000 км. След ремонта всичко е ок. А той струваше около 500 лв с части и труд, но сега е като нов. А като сложиш мотор от морга не се знае кога пак ще се наложи да го отваряш. Може и по-зле да е дори.
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 02 май 2015, 14:02
				от aspasia
				S_C написа:С кой акъл ги отваряте тия мотори....идея нямам. Отворили са, премерили са, видели са, че всичко е леш вътре. сменили са каквото е искал и са го пуснали да си троши главата. То едно ли е, дето може да е в неспасяемо състояние? Гумички, водачи, цилиндрите може да са толкова изядени, че да трябва направо ремонтен комплект бутала. Тогава какво правим...комплект бутала я ги виж каква цифра са:
http://zakolata.bg/autoparts/ford/focus ... 640;s10630 
Нали за това си плаща да му оправят двигателя и моят го ремонтираха единствено след това имаше леко сълзене от гарнитурата на картера но ми го оправиха без пари приеха че това си тяхна вина. Вече съм навъртял 11 хиляди а маслото не е мръднало като карам с total 5w40  сегментите ми са Mahle made in Brasil. Не е виновен колегата а майсторите като са отворили двигателя що не са проверили цилиндрите дали няма надрано и водачите на клапаните. Няма такова нещо да смениш всичко и да харчи пак масло калпави майстори в повечето случаи гледат да ти вземат парите.
 
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 20 авг 2015, 16:47
				от D.Slavov
				Здравейте,
Имам абсолютно същия проблем с Форм Мондео 2.0 бензин МКЗ 2002 година. Сменил съм гумички на клапани, онзи ден я закарах на сервиз за смяна на сегменти. От сервиза ми заявиха, че за разглобяването на двигателя трябва да се свали картера, а това било много трудоемко. Предложиха ми да свалят целия двигател и на място да го разглобяват, като цената за всички измервания и ремонта е около 2000лв. Разбира се отказах такъв абсурт. Моля ви дайте ми някой читав сервиз където ще я оправят. Намирам се София, но приемам предложения и в околностите. Вие къде направихте вашите ремонти? Моля споделете!
			 
			
					
				Re: Гори масло като луда
				Публикувано: 21 авг 2015, 00:42
				от ЯЛТА