Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Публикувано: 01 апр 2015, 16:02
Здравейте колеги,
Пиша във форума рядко, но сега реших да споделя проблема си. От три години имам Ford Focus C-max 2005 г. 1.8 TDCI 115 коня, който до сега не ми е правил никакви проблеми. Преди няколко дни, при потегляне и ускоряване на втора скорост колата заби муцуна за 2-3 секунди, при положение, че подавах газ. Веднага освободих от скорост и започна да тресе и да се чува някакво чукане. Подадох малко газ и чукането се засилваше с повишаване на оборотите, докато при повторно подаване на повече газ влезе в авариен режим и всичко се нормализира. Колата видимо си работеше нормално, но с по малка мощност. Закарах я на другия ден в сервиз и там започнаха да диагностицират проблема. Накараха ме да подменим с нови дебитомер и някакъв датчик „барометрик“ и всички филтри, но ефекта беше нулев. Не излизаха част от грешките вече. При изчистване на грешките (софтуерно), колата работи неравномерно и да пуши здраво. Принудих се да си купя един OBD2 bluetooth датчик да си чистя грешките и да тествам. По време на движение, като изтрия грешката от еку-то и като подам газ на която и да е скорост, колата влиза в авариен режим. Появява се пак само грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance. С този сервиз бях до тук. Отидох в друг и там се чудиха какъв е проблема и ме насочиха към няколко неща: датчик за налягане на рейла, някакъв регулатор на помпата, запушени дюзи или клапи. Системата ми е Siemens. Приложил съм снимки на датчиците. След това на своя глава при изтрита грешка от еку-то разкачих датчика за налягането и за 3 4 секунди колата работеше добре и след това влезе в авариен режим отново. Забравих да спомена и че колата пали винаги без проблем. Искам да помоля някой от Вас дали би ми помогнал и да пробваме с вашия датчик (ако е същия) на моята кола, преди да отида за проверки, диагностика и т.н. на дюзи и помпи. Благодаря Ви предварително. Давам и линк на работата на двигателя: https://www.youtube.com/watch?v=IcjuyU6_7Jg
http://prikachi.com/images.php?images/663/8017663b.jpg
Пиша във форума рядко, но сега реших да споделя проблема си. От три години имам Ford Focus C-max 2005 г. 1.8 TDCI 115 коня, който до сега не ми е правил никакви проблеми. Преди няколко дни, при потегляне и ускоряване на втора скорост колата заби муцуна за 2-3 секунди, при положение, че подавах газ. Веднага освободих от скорост и започна да тресе и да се чува някакво чукане. Подадох малко газ и чукането се засилваше с повишаване на оборотите, докато при повторно подаване на повече газ влезе в авариен режим и всичко се нормализира. Колата видимо си работеше нормално, но с по малка мощност. Закарах я на другия ден в сервиз и там започнаха да диагностицират проблема. Накараха ме да подменим с нови дебитомер и някакъв датчик „барометрик“ и всички филтри, но ефекта беше нулев. Не излизаха част от грешките вече. При изчистване на грешките (софтуерно), колата работи неравномерно и да пуши здраво. Принудих се да си купя един OBD2 bluetooth датчик да си чистя грешките и да тествам. По време на движение, като изтрия грешката от еку-то и като подам газ на която и да е скорост, колата влиза в авариен режим. Появява се пак само грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance. С този сервиз бях до тук. Отидох в друг и там се чудиха какъв е проблема и ме насочиха към няколко неща: датчик за налягане на рейла, някакъв регулатор на помпата, запушени дюзи или клапи. Системата ми е Siemens. Приложил съм снимки на датчиците. След това на своя глава при изтрита грешка от еку-то разкачих датчика за налягането и за 3 4 секунди колата работеше добре и след това влезе в авариен режим отново. Забравих да спомена и че колата пали винаги без проблем. Искам да помоля някой от Вас дали би ми помогнал и да пробваме с вашия датчик (ако е същия) на моята кола, преди да отида за проверки, диагностика и т.н. на дюзи и помпи. Благодаря Ви предварително. Давам и линк на работата на двигателя: https://www.youtube.com/watch?v=IcjuyU6_7Jg
http://prikachi.com/images.php?images/663/8017663b.jpg