1.6 TDCI , болт с цедка на тръбата за турбото,премахване.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
светослав стоянов
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 28 окт 2012, 17:23
Модел на автомобила: Фор Фокус 1.6 tdci - 90 к.с 2006 ,Форд Мондео 2000 TDDI - 2002 година.
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

1.6 TDCI , болт с цедка на тръбата за турбото,премахване.

Мнение от светослав стоянов » 27 дек 2014, 20:43

Такааа , днес смених масло и филтри ,турбото ми е наред но чета , че на този двигател този болт на тръбата за мазане на турбото е проблемен. Интересува ме следното : двата болта ли са с цедки или само този долу ,горният с дупка ли е ?Ако е само долния може ли да се разменят с този който е горе за да може да се вади по-лесно за почистване ,примерно със смяна на маслото?Въпросният болт с цедка с какъв се заменя и от къде , има ли вариант да се премахне само мрежичката и да се ползва същия или други идеи за побългаряване ако някой го е правил това да споделя? Благодарско за всички съвети предварително.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 1.6 TDCI , болт с цедка на тръбата за турбото,премахване.

Мнение от mi6o » 27 дек 2014, 21:35

Здрaвей колегa. От скоро рaботя във фирмa зa рециклирaне нa турбини и в нaчaлото още кaто почнaх, дойдохa 400 турбини от 1.6 HDI ( до колкото знaм фордовия е същия, сaмо че е TDCI )-200 от 90 коня и 200 от 110 коня. До колкото рaзбрaх от колеги ( мaй и шефa го кaзa ), точно в цедкaтa е проблемa. Турбото остaвa без мaсло и се чупи зa нулa време. От всичките 400 турбини нa 90 % от тях стaвaхa сaмо охлювите, aмa и от тях бaя брaк отиде. Според мен, мaхaне нa цедкaтa или aко не може, друг болт без цедкa, нaвреме смянa нa мaсло и турбото ще живее дълго. Товa е нa входa нa мaслото, нa изходa е просто тръбa с гaрнитуркa и две болтчетa 10-ки.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта