Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Добър ден, от скоро съм собственик на Ford focus 1.8 dtci (115 коня) 2003г. и след закупуването се тръгна по мъките. Сутринта, когато я запаля за първи път, претриса двигателя за около 3-5 секунди и след това запалва с бял пушек отзад на ауспуха. Докато не достигне работните си температури, от време на време мени оборотите си,когато е в движение се усеща все едно двигателят гасне и се пали пак, а също и понякога изгасва на скорост. След като загрее проблемите изчезват и от ауспуха при подаване на газ излиза по малко черен пушек. Колата е обслужена, горивния филтър и 4-те свещи са сменени с някакви китайски(преди тяхната смяна, запалваше с много въртене). Ходих до сервиза на Ford в гр.Пазарджик и при диагностиката компютърът беше запаметил грешката- Ниско налягане в горивната рейка. Помислиха си, че са дюзите и след теста с колбите си показа, че са наред-всички се напълниха равномерно. Говореха за някакъв датчик на разпределителния вал, но казаха, че ако е той щяла да гасне и когато загрее И сега дори те не знаят от къде може да идва проблема, казаха ми да я покарам още малко да не би да е стояла в някой гараж дълго време. Двигателя си има тяга, като я настъпиш и си набира, но ми се струва че преди 20 дни и 1500км, когато я взех беше по-пъргава. Благодаря Ви за отделеното внимание.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
http://avto-masla.eu/pro-tec-common-rai ... otect.html
Пробвай това в 10л гориво и го изгори без прекъсване.
Пробвай това в 10л гориво и го изгори без прекъсване.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Благодаря, ще го пробвам. В момента съм сипал http://praktiker-online.bg/product/8407 ... tment.html . Но без никакъв резултат. Днес при 120 км и 2000 оборота, светнаха всички икони по таблото и си изгасна.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Трябва да я "прочете" някой,който разбира
Клапан,датчик...
Клапан,датчик...
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Какво е показало, че е наред след теста с 'колбите' ? Колко са се напълнили, ако всичко е изправно почти не трябва да има нафта там. Или ако има да са някакви капки... Но си трябва диагностика, щом е дискотека и на таблото и светят всички лампи. Смени свещите и с някакви по нормални - Беру или нещо такова, тия китайски ментаци не знаеш каква работа вършат. Не че имаш гаранция за другите уж оригинални де...
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Оставиха я да работи на място, без подаване на газ за около 5 минути и колбите се напълниха до 1/3 от обема си. Направи ми впечатление, че имаше мехурчета въздух които преминаваха през маркучите към колбите.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
1.С какъв обем са колбите? За нормално се счита 5-8 мл за минута на празен ход.Koleto написа:Оставиха я да работи на място, без подаване на газ за около 5 минути и колбите се напълниха до 1/3 от обема си. Направи ми впечатление, че имаше мехурчета въздух които преминаваха през маркучите към колбите.
2.Според теб има ли дизел на света който да харесва сместа нафта и въздух?
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Здравейте specialista, радвам се че се включихте в темата, славата Ви се носи надалече
Не съм сигурен колко мл. събират колбите, а и не разбирам много от дейностите които извършват. За това ги попитах дали е нормално да има балончета в тръбичките, а те отговориха че нямало проблем защото било на възвръщането. Както и в друг сервиз, искаха да я оставя да и мерели компресията на студено, и след като ги попитах какво има общо компресията с тресенето и гасненето на двигателя, ме гледаха все едно съм паднал от луната. Искам да кажа, че за това ходя при уж Майстори, защото аз не мога да си я отремонтирам. Но в крайна сметка излиза така, че ако го нямаше форума и такива хора като вас да помагат, ще има да си ме баламосват до безкрай, и да ме друсат по джоба кои как му е кеф.

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Това гориво което се събира от дюзите е тест от който се съди дали това не е причина за ниското налягане е рейката и затрудненото палене.
Няма как да излиза от дюзата въздух.Ако това е така значи в нея влиза въздух заедно със нафтата.От тук нататък само проблеми,трудно пали,пуши бяло и мирише на неизгоряла нафта отзад,мотора тресе и т.н.Имал съм главоблъсканици със подобни проблеми на тази марка.На всичко отгоре системата така е направена че излишното от помпата и дюзите отива във филтъра и от там омагьосания кръг се затваря.Всичко това го казвам заради факта,че си видял въздух от излишното на дюзите.
Това е проблем който трябва да се открие от къде дърпа въздух и да се отстрани.
Успех!
Няма как да излиза от дюзата въздух.Ако това е така значи в нея влиза въздух заедно със нафтата.От тук нататък само проблеми,трудно пали,пуши бяло и мирише на неизгоряла нафта отзад,мотора тресе и т.н.Имал съм главоблъсканици със подобни проблеми на тази марка.На всичко отгоре системата така е направена че излишното от помпата и дюзите отива във филтъра и от там омагьосания кръг се затваря.Всичко това го казвам заради факта,че си видял въздух от излишното на дюзите.
Това е проблем който трябва да се открие от къде дърпа въздух и да се отстрани.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Днес ново 20
компютъра записал грешка-Високо налягане в рейката. Натиснаха педала на газта до край и на компютъра показа 100 MPa(не съм сигурен в мерната единица) а трябвало да покаже 200, избълва синкав пушек и притурка черен за 1-2 секунди.

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Нещо не са ти верни стойностите!Koleto написа:Днес ново 20компютъра записал грешка-Високо налягане в рейката. Натиснаха педала на газта до край и на компютъра показа 100 MPa(не съм сигурен в мерната единица) а трябвало да покаже 200, избълва синкав пушек и притурка черен за 1-2 секунди.
100Мра = 1000 бара
200Мра = 2000бара
Кое е повече?
Ако това със подаването на газ е на място а не под товар чакай да вдигне 200Мра!
Друго не мога да коментирам защото незнам какво е състоянието на колата.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Извинявам се, че толкова време не съм писал, но преди нова година всички в почивка и я зарязах в гаража. След новата година посетих сервиз Авел в гр.Пловдив за 1 седмица така и не успяха да открият проблема на колата. Казаха че помпата давала 320MPa моментално щом се стартира автомобила, захранвали са я външно с гориво,защото видя ли, че взима от някъде въздух, затапили ГНП-то да не взима въздух от там, бяха свалили стартера да не би от него да е проблема, обезвъздушаване на дюзи, компютъра е изчистил всички грешки и уж всичко е идеално. За съжаление нямали време да проверят дюзите на стенд и ми предложиха да сложат 4 рециклирани, ако работи нормално с тях да им ги платя и да им оставя моите
направо симпатяги.
Днес я взех от друг сервиз в гр.Пазарджик и според тях взимала въздух от тръбопроводите, падало налягането на дизела, и за това трудно палела първия път и хвърляла облаче синкаво-бял пушек . Ако е така нали компютъра ще даде грешка ниско налягане в рейката? И ми я върнаха с обяснението: да си намеря добър дизаджия да разглоби целия резервоар и тръбен път.

Днес я взех от друг сервиз в гр.Пазарджик и според тях взимала въздух от тръбопроводите, падало налягането на дизела, и за това трудно палела първия път и хвърляла облаче синкаво-бял пушек . Ако е така нали компютъра ще даде грешка ниско налягане в рейката? И ми я върнаха с обяснението: да си намеря добър дизаджия да разглоби целия резервоар и тръбен път.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 юни 2014, 13:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2004
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Здравей колега,
Понеже и аз имам същия проблем с колата и от има няма една година се опитвам да го отсраня, ще напиша какво съм направил до момента. Колата ми е Ford Focus 2004 (MK 1) 1.8 TDCi
- Смених маркуча на помпата за обратно връщане на гориво, защото от сервиза А ми казаха, че е от нея и влизало въздух. Не помогна.
- Смених подгревните свещи, защото в сервиза Б ми казаха че е от тях. Не помогна.
Тази седмица я закарах на сервиза C и от там ми казаха, че са проверили дюзите и 3 от 4-те са извън норма. Отделно по горивния филтър има метални стружки от ГНП-то и ми препоръчаха да свалят резервоара и да го почистят, да свалят дюзите и пратят на преглед, както и да свалят ГНП-то и да го пратят и него на преглед и кажат какво в тези компоненти не е наред. За момента споменатата сума само за прегледа на компонените е около 500лв, а след това ще се разбере колко ще струва ремонта/замяната им.
Понеже и аз имам същия проблем с колата и от има няма една година се опитвам да го отсраня, ще напиша какво съм направил до момента. Колата ми е Ford Focus 2004 (MK 1) 1.8 TDCi
- Смених маркуча на помпата за обратно връщане на гориво, защото от сервиза А ми казаха, че е от нея и влизало въздух. Не помогна.
- Смених подгревните свещи, защото в сервиза Б ми казаха че е от тях. Не помогна.
Тази седмица я закарах на сервиза C и от там ми казаха, че са проверили дюзите и 3 от 4-те са извън норма. Отделно по горивния филтър има метални стружки от ГНП-то и ми препоръчаха да свалят резервоара и да го почистят, да свалят дюзите и пратят на преглед, както и да свалят ГНП-то и да го пратят и него на преглед и кажат какво в тези компоненти не е наред. За момента споменатата сума само за прегледа на компонените е около 500лв, а след това ще се разбере колко ще струва ремонта/замяната им.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Сервизи А, Б, С, или не знаят, или те успиват.Стружките са от лагера на ГНП, свещите не играят роля,- те греят когато е под 7 градуса+, в резервоара няма от къде да дойдат стружки. Лошо ти е положението, и ако се измъкнеш с 1000 лева си просто цар. Ето този човек може да ти помогне и с труд, и със съвет:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 70#p471063
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 70#p471063
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Извинявам се, че не съм проверявал темата толкова дълго, но колата се почуди какво да прави. Скъса тампоните на двигателя и скоростите(смених със Febi, но бученето си остана в купето явно пак ще се сменяват), стрелката за горивото умря(в движение се вдига и заковава в крайно дясно положение, а в сервизния режим ми показва някакви стойности) и лампата за ниско гориво свети постоянно, оборотомера даде отклонение, една вечер взе да дрънка на ламарина(така и не разбрах от къде дойде това, на другия ден изобщо го нямаше този звук) и т.н. В крайна сметка проверих свещите уж чисто нови(колегата MapTo_D позна), а 2 от тях грееха бавно и от средата. След смяната с оригиналните Beru колата взе да пали много лесно след второто подгряване, не работи като трактор. Помислих, че е релето, извадих една свещ и я вързах за веригата на релето - грее 5 секунди и свещта се зачервява почти цялата. След това смених горивния филтър с Делфи, но при махането на маркуча за входящо гориво излезе въздух и тръбичките на стария бяха празни, нямаше нафта в тях. Направо не знам какво се гледали сервизите, ама поне искаха с удоволствие да ремонтират дюзи
. Напълних до горе новия филтър и яко ряз на педала на газта, малко окадих махалата
ама поне разбрах как изглежда пушекът при наличие на въздух. В крайна сметка, компютъра не дава вече грешки, но остана да разбера от къде смуче въздух, защото било много работа откриването и ме върнаха от едно сервизче, както и да е явно ще трябва да викам неволята.
Колега antubis благодаря, че се включи в разговора. Защо не пробваш добавката Pro-Tec Common Rail Diesel System Clean&Protect която Колегата ieiei предложи. Има доста положителни отзиви, аз също я сложих, но при мен така и не помогна. До колкото разбрах, ако има проблем с дюзите лампата за подгрев ще ти свети постоянно. И аз гласувам за specialista, каквото можеше ми обясни и ме насочи, дори да не ме познава или да не изкара нито 1 лев Благодаря. Искам само да те питам - Какъв маркуч си сложил за обратната нафта и какви парички ти излезе? Ако знаеш и как са разбрали, ще е идеално.


Колега antubis благодаря, че се включи в разговора. Защо не пробваш добавката Pro-Tec Common Rail Diesel System Clean&Protect която Колегата ieiei предложи. Има доста положителни отзиви, аз също я сложих, но при мен така и не помогна. До колкото разбрах, ако има проблем с дюзите лампата за подгрев ще ти свети постоянно. И аз гласувам за specialista, каквото можеше ми обясни и ме насочи, дори да не ме познава или да не изкара нито 1 лев Благодаря. Искам само да те питам - Какъв маркуч си сложил за обратната нафта и какви парички ти излезе? Ако знаеш и как са разбрали, ще е идеално.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Последните изречения не ги разбрах.Уточни ако е към мен!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 09 дек 2014, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 2003г.
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci
Извинявам се ако не съм се изразил правилно, стана малко като роман
specialista колегата ЯЛТА Ви препоръча на колегата antubis, а аз просто се съгласих с ЯЛТА, че човека който може да му помогне е specialista.

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Ford focus 1.8 tdci

Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта