Представяне и въпрос за Турнео
Публикувано: 18 ное 2014, 22:51
Здравейте,
Първо да се представя - Казвам се Венци и съм чисто нов собственик на Форд от днес. По прнцип съм от Перник и досега бях един безкрайно доволен собственик на Хонда, но..... така се случва понякога. Днес си купих едно Tourneo Connect 2009 година внос от Австрия и така станах един от всички вас. След големи чуденки и събирания на пари се сдобих с кола, която естествено трябва да обслужа първо. НО пътувайки с колата от София за провинцията усетих, че съединителя приплъзва и то много, ама толкова, че при около 90км спира да ускорява и само се форсира мотора. Четох доста в последните часове, но никъде не видях конкретно дали двигателя на мойта кола е с демпферен маховик. Предполагам, че е, защото при гасене на двг се чува едно леко прискърцване, което го няма ако държа съединителя натиснат. А, забравих да кажа за двигателя - 1.8 TDCI 66kW/90к.с. , а модела му е P9PA. Колата иначе е LX версия дълга и висока база.
Много бих се радвал някой да сподели за опита си, ако има такъв разбира се. Иначе се радвам за покупката си защото возилото е доста запазено на 123 000 километра и има и теглич, което е унищожило съединителя според мен. Само този маховик ме притеснява да не би да е за смяна, че там цените сигурно саааа....ама какво да правиш.
Ще се радвам да споделяме опит и мнения занапред и във форума.
Поздрави на всички!
Първо да се представя - Казвам се Венци и съм чисто нов собственик на Форд от днес. По прнцип съм от Перник и досега бях един безкрайно доволен собственик на Хонда, но..... така се случва понякога. Днес си купих едно Tourneo Connect 2009 година внос от Австрия и така станах един от всички вас. След големи чуденки и събирания на пари се сдобих с кола, която естествено трябва да обслужа първо. НО пътувайки с колата от София за провинцията усетих, че съединителя приплъзва и то много, ама толкова, че при около 90км спира да ускорява и само се форсира мотора. Четох доста в последните часове, но никъде не видях конкретно дали двигателя на мойта кола е с демпферен маховик. Предполагам, че е, защото при гасене на двг се чува едно леко прискърцване, което го няма ако държа съединителя натиснат. А, забравих да кажа за двигателя - 1.8 TDCI 66kW/90к.с. , а модела му е P9PA. Колата иначе е LX версия дълга и висока база.
Много бих се радвал някой да сподели за опита си, ако има такъв разбира се. Иначе се радвам за покупката си защото возилото е доста запазено на 123 000 километра и има и теглич, което е унищожило съединителя според мен. Само този маховик ме притеснява да не би да е за смяна, че там цените сигурно саааа....ама какво да правиш.
Ще се радвам да споделяме опит и мнения занапред и във форума.
Поздрави на всички!