Странно държание на Мондео

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
riskue
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Странно държание на Мондео

Мнение от riskue » 25 окт 2014, 14:39

Здравейте!
Имам Мондео 1999г. 2.0И, 131КС, колата има газов инжекцион, от 6 години е моя собственост.
Проблемът е следният! При шофиране на високи обороти над 3500об/мин., след отнемане на крака от педала на газта, колата продължава да държи високи обороти. След като започна да намалявам и да спирам оборотите бавно започват да падат, при спрял автомобил същите бавно спадат около нормалните стойности, но не в нормалният диапазон от 880 - 900 об/мин., а около 1100 - 1250 об/мин. Откачих ВСС и колата се оправи, естествено без да и работи скоростомера и километража. Смених скоростния сензор с друг, закупен на старо, нещата не се оправиха. Това държание го има и при двата вида гориво, когато е студена оборотите са нормални загрее ли започват да се вдигат, говоря за празният ход. Дроселовата клапа е изчистена, ТПС е сменен с нов, клапана за празен ход е сменян преди 4 години, той също е изчистен.Има ли някой решение на проблема?
Благодаря Ви!

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Странно държание на Мондео

Мнение от Dimitar Mihov » 25 окт 2014, 16:17

Датчика на дроселовата клапа. Можеш да почистиш и стъпковото моторче, и дебитомера.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Странно държание на Мондео

Мнение от opex » 25 окт 2014, 21:29

Вакуумни пътища проверете, не само тънките и тези които са отклонения към ГИ, а и този под бобината с дебела тръба->маркуч от клапана за картерна вентилация. Проверете и работата на ЕГР-а.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта