Омаслени маркучи за налягане на кулера

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
peniko
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 08 авг 2014, 18:19
Модел на автомобила: FORD FOCUS
Status: Извън линия

Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от peniko » 13 сеп 2014, 17:09

Здравейте искам да попитам дали е лошо за колата да са омаслени маркучите в гънкитe на обръчите , като левия е по-малко омаслен а десният повече.Трябва ли да се подменят?
6138683t.jpg

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от ЯЛТА » 13 сеп 2014, 20:17

Подменят се когато се спукат, или са спукани. Можеш да ги свалиш и почистиш от вътре, въобще целите тръбопроводи, отвън е лесно, но същата гняс я има и отвътре,- стара кола- така е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от Besniq » 14 сеп 2014, 14:37

Щом маркучите са омаслени значи имат пробив на 100%, другия вариант е да са ти хлабави скобите но не мисля....минах по тоя път, взех други, не нови но здрави и всичко заспа.
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от ЯЛТА » 14 сеп 2014, 15:05

Bobi81 написа:Щом маркучите са омаслени значи имат пробив на 100%.
Стига бе, ако са пробити колата е толкова "спънат кон", че само дебил може да я изтърпи да се движи така.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от Besniq » 14 сеп 2014, 15:11

Колега пробивът е толкова малък, че не се усеща, но пък е достатъчен за да се омаже всичко...
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от ЯЛТА » 14 сеп 2014, 16:27

Bobi81 написа:Колега пробивът е толкова малък, че не се усеща, но пък е достатъчен за да се омаже всичко...
Боби, хайде не спори моля те, и най малкия пробив, автоматично става голям щом подадеш доволно газ !
За проба можеш да сложиш обикновен тънкостенен маркуч, и ще видиш как с подаването на газ се ПУКА!
За това цената им е 40 лв. броя, защото не е обикновен, а пък се поинтересувай силиконовите каква цена са, за да се ориентираш.................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от Besniq » 14 сеп 2014, 17:08

ЯЛТА пак да се повторя, минах по тоя път, положението ми беше същото на същата кола, подмених маркучите и омазването ми изчезна, напълно сухо е...сам казваш, че маркучите не са обикновенни, естественно, че не са, подсилени са и няма как да се разкъсат толкова лесно. Да не казвам, че със старите ми омасляващи маркучи карах над 6м. и не се бяха пръснали. И да, колата си ми върви доста добре и със старите и с тези маркучи, турбината си ми надува добре така, че да изключим ниско налягане в тракта. Пазя старите маркучи, ако искаш ти ги пращам да си ги тестваш.
Не обичам да споря, излагам факти понеже колегата е със същия проблем !!!
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера

Мнение от opex » 14 сеп 2014, 19:19

На бмв-то се оказа, че кулера е имал отдавна някаква малка дупчица, но не е имал проблеми с вървежа, харченето и пушенето.
Като са се прибирали миналата седмица от италия са имали инцидент в хърватска и са орали някаква нива... без подробности в последствие от едната страна преходната част м-у маркуча и кулера. която е пластмасова леко се е пукнала и от там избива масло от пътищата по малко като има налягане - пак няма проблем с вървеж, харчене и пушене.
Днес като ходихме на насрания канал в овча купел уж да го смениме (но се оказа, че новия от едната страна е на "бърза връзка" вместо с надяване на маркуча и скоба) заора в калта, понеже висеше от преди това от едната страна, и "леко" го прегазихме и отиде под мотора, в следствие на което се спука още повече. И понеже не сложихме новия поради горните причини, закрепихме стария и си тръгнахме и пак нямаше проблем с пушенето, но естествено вече спадна вървежа.
Въпроса е, че на входа на турбото има дебитомер, а на турбо-пътищата има датчик за налягане и компютъра смята горивото->сместа спрямо тях ->няма пушеци.

Маслото е доста пробивна гад и малка дупчица да има с времето ще омаже всичко. Не е невъзможно някоя скоба/и да изпуска и да е от това, просто трябва да се провери. По-лошото вслучая е наличието на явно повече масло в пътищата отколкото трябва, което говори за износване или прииждащ проблем с турбото, явно изпуска.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 27 госта