Страница 1 от 1
Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 17 авг 2014, 21:13
от pakumba
Здравейте, колеги. Няма много инфо за МК4 на Мондео във вашия форум. На МК3 знам, че ТДЦИ двигателите са сравнително проблемни, проблеми с помпата, с дюзи... Все пак темата не е за това, та нека не се превръща в спор дали е така или не. Интересува ме има ли ги същите проблеми и при 2.0 ТДЦИ 140 коня, както и при 2,2 ТДЦИ. Т.е. изявен проблем с дюзи и най-вече помпата за високо налягане. А и се интересувам от другите хубави и нехубави качества на автомобила. Благодаря предварително за споделената информация.
Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 17 авг 2014, 21:24
от HACKO
Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.
Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 17 авг 2014, 21:48
от pakumba
HACKO написа:Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.
Не съм съгласен. Имам 2 комън рейла в семейството. При нито единия няма изявен проблем на модела с дюзи, в смисъл като напишеш "дюза Мерцедес" например и излизат 1000000000000 резултата, като напиша за моите- няма такова нещо. За помпите същото.Говоря за изявен проблем, а не за единични случаи. Докато при МК3 е единичен случай да не им гасне на хората дизела в движение, като пробези от рода на "вече 20 000 км я карам и няма проблем" въобще не ги броя

Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 18 авг 2014, 20:49
от Dimitar Mihov
Като цяло и според мен колегата Наско е прав. Всички по-нови двигатели без значение марка и модел имат едни и същи дертове. Тук въпросът би трябвало да е по-скоро за колко годишни и с какъв пробег автомобили питаш. Тъй като няма нищо вечно, както сам знаеш

А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят

Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 18 авг 2014, 22:28
от koinov_bg
Ей момчета момчетаааа дизел у българдко хубав НЯМА няма и да има докато наща нафта е така скапана.
Що де отнася за това пежо и форд са направили една додта добра разработка на дизела и добре деяни.
Във фирмата където работи Койнов старши има две Мондеота 2012г от чисто нови ги карат като служебни и в момента са на по над 70-80хил км и още деянат но до кога....
П.с. колите не са давали никви ядове до момента.
Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 20 авг 2014, 08:13
от Dimitar Mihov
Е ти пък нищо не каза ... Те ако на по 70-80 хил. почваха да имат проблеми егахти колите

Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола

Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 20 авг 2014, 10:21
от urgan
Dimitar Mihov написа:...
Да, тук малко си говорим на друго ниво

Тая била много лоша кола, оная давала много дефекти, другата била нам каква. Караме 15 годишни коли, хвърлени от собствениците си защото им излиза прекалено скъпо да се занимава с глупости като ремонт на дюзи, т.е. смяна защото там не се ремонтира, а сменя. В България наистина откриваме истинските болежки на една кола, но изморена кола минала 2-300 000 км. После някои наши майсторчета се провъзгласяват форд и циганин не работят през зимата. Хубаво ама същите тия като станат на 90 години, ако станат искам да видя как ще лежи под някоя кола и ще разправят че форд не ставал за кола. Същото както една кола си намаля капацитета след 20 години така и хората немогат да работят на 90 години. Лошото е че 15 годишна кола в перфектно състояние се е превърнало в мерило за качество и която издържи повече на наште дупки и качествени горива значи е по качествена. А на запад хората знаят само къде е капачката за гориво и се кефят как им върви колата.
Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 20 авг 2014, 10:56
от Nebhotep
Да се върнем на темата. Карам Ford S-max с TDCI 2.0 140 коня мотора. Смея да твърдя, че разработката на Fоrd с PSA е много добра. Е вярно, че колата е на 90 000 км. (карам я от 30 000 км.), но смятам, че е доста по- надежден от 2,0 дизелите при Mondeo MK3.
Ето тук може да се прочете повече за горивната система и начина и на работа:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... DI#p501633
Поздрави!
Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 29 авг 2014, 13:33
от pakumba
Да, нека се върнем на темата с реални мнения и наблюдения. Особено бих се зарадвал някой ако каже- имам я от нова, сега е на 300 000км, на 200 000 смених разпръсквачи/дюзи, още не съм сменял турбо, смених съединителя на 150 000, маховика беше ок и т.н.
Re: Дизела на Мондео МК4
Публикувано: 29 авг 2014, 14:21
от Nebhotep
За тази работа с многото километри си има форуми:
Виж тук:
http://www.s-maxclub.ru/forum/
И тук:
http://mondeoclub.ru/forum/forum/78/
До 200 000 км. този тип двигатели са железни. Евентуално да изгърми турбината на около 150-160 хил. и EGR. Помпите също дават фира, ако се кара с кофти нафта. Но от дюзи има много малко оплаквания.