Дизела на Мондео МК4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Дизела на Мондео МК4

Мнение от pakumba » 17 авг 2014, 21:13

Здравейте, колеги. Няма много инфо за МК4 на Мондео във вашия форум. На МК3 знам, че ТДЦИ двигателите са сравнително проблемни, проблеми с помпата, с дюзи... Все пак темата не е за това, та нека не се превръща в спор дали е така или не. Интересува ме има ли ги същите проблеми и при 2.0 ТДЦИ 140 коня, както и при 2,2 ТДЦИ. Т.е. изявен проблем с дюзи и най-вече помпата за високо налягане. А и се интересувам от другите хубави и нехубави качества на автомобила. Благодаря предварително за споделената информация.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от HACKO » 17 авг 2014, 21:24

Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от pakumba » 17 авг 2014, 21:48

HACKO написа:Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.
Не съм съгласен. Имам 2 комън рейла в семейството. При нито единия няма изявен проблем на модела с дюзи, в смисъл като напишеш "дюза Мерцедес" например и излизат 1000000000000 резултата, като напиша за моите- няма такова нещо. За помпите същото.Говоря за изявен проблем, а не за единични случаи. Докато при МК3 е единичен случай да не им гасне на хората дизела в движение, като пробези от рода на "вече 20 000 км я карам и няма проблем" въобще не ги броя :wink:

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от Dimitar Mihov » 18 авг 2014, 20:49

Като цяло и според мен колегата Наско е прав. Всички по-нови двигатели без значение марка и модел имат едни и същи дертове. Тук въпросът би трябвало да е по-скоро за колко годишни и с какъв пробег автомобили питаш. Тъй като няма нищо вечно, както сам знаеш ;) А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят :)

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от koinov_bg » 18 авг 2014, 22:28

Ей момчета момчетаааа дизел у българдко хубав НЯМА няма и да има докато наща нафта е така скапана.
Що де отнася за това пежо и форд са направили една додта добра разработка на дизела и добре деяни.
Във фирмата където работи Койнов старши има две Мондеота 2012г от чисто нови ги карат като служебни и в момента са на по над 70-80хил км и още деянат но до кога....

П.с. колите не са давали никви ядове до момента.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от Dimitar Mihov » 20 авг 2014, 08:13

Е ти пък нищо не каза ... Те ако на по 70-80 хил. почваха да имат проблеми егахти колите :) Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола :D

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от urgan » 20 авг 2014, 10:21

Dimitar Mihov написа:...
Да, тук малко си говорим на друго ниво :) Тая била много лоша кола, оная давала много дефекти, другата била нам каква. Караме 15 годишни коли, хвърлени от собствениците си защото им излиза прекалено скъпо да се занимава с глупости като ремонт на дюзи, т.е. смяна защото там не се ремонтира, а сменя. В България наистина откриваме истинските болежки на една кола, но изморена кола минала 2-300 000 км. После някои наши майсторчета се провъзгласяват форд и циганин не работят през зимата. Хубаво ама същите тия като станат на 90 години, ако станат искам да видя как ще лежи под някоя кола и ще разправят че форд не ставал за кола. Същото както една кола си намаля капацитета след 20 години така и хората немогат да работят на 90 години. Лошото е че 15 годишна кола в перфектно състояние се е превърнало в мерило за качество и която издържи повече на наште дупки и качествени горива значи е по качествена. А на запад хората знаят само къде е капачката за гориво и се кефят как им върви колата.
Изображение

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от Nebhotep » 20 авг 2014, 10:56

Да се върнем на темата. Карам Ford S-max с TDCI 2.0 140 коня мотора. Смея да твърдя, че разработката на Fоrd с PSA е много добра. Е вярно, че колата е на 90 000 км. (карам я от 30 000 км.), но смятам, че е доста по- надежден от 2,0 дизелите при Mondeo MK3.
Ето тук може да се прочете повече за горивната система и начина и на работа: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... DI#p501633

Поздрави!

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от pakumba » 29 авг 2014, 13:33

Да, нека се върнем на темата с реални мнения и наблюдения. Особено бих се зарадвал някой ако каже- имам я от нова, сега е на 300 000км, на 200 000 смених разпръсквачи/дюзи, още не съм сменял турбо, смених съединителя на 150 000, маховика беше ок и т.н.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Дизела на Мондео МК4

Мнение от Nebhotep » 29 авг 2014, 14:21

За тази работа с многото километри си има форуми:

Виж тук: http://www.s-maxclub.ru/forum/

И тук: http://mondeoclub.ru/forum/forum/78/

До 200 000 км. този тип двигатели са железни. Евентуално да изгърми турбината на около 150-160 хил. и EGR. Помпите също дават фира, ако се кара с кофти нафта. Но от дюзи има много малко оплаквания.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта