Дизела на Мондео МК4
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Дизела на Мондео МК4
Здравейте, колеги. Няма много инфо за МК4 на Мондео във вашия форум. На МК3 знам, че ТДЦИ двигателите са сравнително проблемни, проблеми с помпата, с дюзи... Все пак темата не е за това, та нека не се превръща в спор дали е така или не. Интересува ме има ли ги същите проблеми и при 2.0 ТДЦИ 140 коня, както и при 2,2 ТДЦИ. Т.е. изявен проблем с дюзи и най-вече помпата за високо налягане. А и се интересувам от другите хубави и нехубави качества на автомобила. Благодаря предварително за споделената информация.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Не съм съгласен. Имам 2 комън рейла в семейството. При нито единия няма изявен проблем на модела с дюзи, в смисъл като напишеш "дюза Мерцедес" например и излизат 1000000000000 резултата, като напиша за моите- няма такова нещо. За помпите същото.Говоря за изявен проблем, а не за единични случаи. Докато при МК3 е единичен случай да не им гасне на хората дизела в движение, като пробези от рода на "вече 20 000 км я карам и няма проблем" въобще не ги брояHACKO написа:Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.

- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Като цяло и според мен колегата Наско е прав. Всички по-нови двигатели без значение марка и модел имат едни и същи дертове. Тук въпросът би трябвало да е по-скоро за колко годишни и с какъв пробег автомобили питаш. Тъй като няма нищо вечно, както сам знаеш
А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят 


- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Ей момчета момчетаааа дизел у българдко хубав НЯМА няма и да има докато наща нафта е така скапана.
Що де отнася за това пежо и форд са направили една додта добра разработка на дизела и добре деяни.
Във фирмата където работи Койнов старши има две Мондеота 2012г от чисто нови ги карат като служебни и в момента са на по над 70-80хил км и още деянат но до кога....
П.с. колите не са давали никви ядове до момента.
Що де отнася за това пежо и форд са направили една додта добра разработка на дизела и добре деяни.
Във фирмата където работи Койнов старши има две Мондеота 2012г от чисто нови ги карат като служебни и в момента са на по над 70-80хил км и още деянат но до кога....
П.с. колите не са давали никви ядове до момента.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Е ти пък нищо не каза ... Те ако на по 70-80 хил. почваха да имат проблеми егахти колите
Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола 


- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Да, тук малко си говорим на друго нивоDimitar Mihov написа:...

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Да се върнем на темата. Карам Ford S-max с TDCI 2.0 140 коня мотора. Смея да твърдя, че разработката на Fоrd с PSA е много добра. Е вярно, че колата е на 90 000 км. (карам я от 30 000 км.), но смятам, че е доста по- надежден от 2,0 дизелите при Mondeo MK3.
Ето тук може да се прочете повече за горивната система и начина и на работа: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... DI#p501633
Поздрави!
Ето тук може да се прочете повече за горивната система и начина и на работа: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... DI#p501633
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Да, нека се върнем на темата с реални мнения и наблюдения. Особено бих се зарадвал някой ако каже- имам я от нова, сега е на 300 000км, на 200 000 смених разпръсквачи/дюзи, още не съм сменял турбо, смених съединителя на 150 000, маховика беше ок и т.н.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
За тази работа с многото километри си има форуми:
Виж тук: http://www.s-maxclub.ru/forum/
И тук: http://mondeoclub.ru/forum/forum/78/
До 200 000 км. този тип двигатели са железни. Евентуално да изгърми турбината на около 150-160 хил. и EGR. Помпите също дават фира, ако се кара с кофти нафта. Но от дюзи има много малко оплаквания.
Виж тук: http://www.s-maxclub.ru/forum/
И тук: http://mondeoclub.ru/forum/forum/78/
До 200 000 км. този тип двигатели са железни. Евентуално да изгърми турбината на около 150-160 хил. и EGR. Помпите също дават фира, ако се кара с кофти нафта. Но от дюзи има много малко оплаквания.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта