Страница 1 от 1
Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Публикувано: 29 юни 2014, 00:34
от kostastam
Моля за съвет, съединителя отделя горе, понамирисва на феродо, скоростите започват да влизат по-трудно, като цяло работата е ясна, отваряне и според състоянието, нов феродов диск, или цял комплект. Тук въпроса е, че не знам колко би струвал труда за цялата манипулация!
Колата ще се сервизира в Пловдив, и ако някой може да ме ориентира към читав сервиз/майстор, както и за ориентировъчна цена за труд, ще бъда благодарен.
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Публикувано: 17 юли 2014, 11:38
от kostastam
Колеги,
Няма ли компетентни Пловдивчани във форума, изкажете мнение, отсранете града

Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Публикувано: 17 юли 2014, 22:24
от koinov_bg
В наше село сервизите за тази операция взимат м/у 90 - 150 лв зависи от сервизите и майсторите.В Пловдив не вярвам да е по различно.
Поздрави
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Публикувано: 18 юли 2014, 00:25
от S_C
Гледай сервиза да разполага с подемник, а не само с канал. Не, че не може и на двора да се смени, но ако не са много добри майсторите, има опасност да потрошат хиляда неща по колата. Човек, дето знае какво прави, ще се справи всякак, но не е там номера.
След ремонта ще се наложи да я качиш пак някъде и да си провериш затягането на всички видове болтчета по картера и скоростната кутия- дизайнът е такъв, че предразполага към некадърба работа и "майсторски" номера, водещи до течове на масло. Не протича веднага. Лично съм виждал кола, на която всички винтове на картера бяха развити кой с четвърт, кой с половин оборот.
Re: Мондео МК1-1994, 1.6 бензин- смяна съединител
Публикувано: 28 юли 2014, 10:47
от kostastam
Здравейте,
Спрях се на сервиз Дракон/сервиза на Форд до Затвора/. Дадоха ми две цени за смяна, за малка СК-80 лв, за голяма СК 100 лв, незнам какво значи малка и голяма за тях!
Спрях се на комплект съединител LUK с каталожен номер 622119000, с лагер в комплекта, като тук ме озадачи гомята разлика в цената, при Евро 07 е 204 лв, при Тех-Ко 252 лв, не мога да си обясня от къде идват тези разлики, и дали става въпрос за едно и също качество, ако някой има идея нека сподели.
Бих си взел по евтиният от Евро 07, ако съм сигурен в качеството с отстъпката, която мога да ползвам излиза смешните 110 лв.
Такива разлики има в цената на части и труд, че направо се втрещих.