Страница 1 от 1

ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 16 май 2014, 16:22
от uBcaHa
Колеги проблема ми е следния.Значи kолата ми загрява до половината на скалата,което мисля че е нормално... и в следвашия момент в разтояние на 100 метра някаде се качи на макс температурата,перката се вклучи и следователно изгасих двигателя.Hеразбирам защо,като проверих разширителя антифриза в него е топал но не и горещ а трабите които влизат в радятора горят.Някакви идеи какво трябва да направя ? дори и при подаване на Газ тръбичката в разширителя не хвърля никаква струя антифриз.

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 16 май 2014, 20:26
от AlexP
Възможно е да е от водната помпа. Примерно перката да е превъртяла в оста.

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 01:03
от ЯЛТА
uBcaHa написа: дори и при подаване на Газ тръбичката в разширителя не хвърля никаква струя антифриз.
Повредата е сериозна, като нищо ще продуха гарнитурата на главата.
Вероятно наистина е водната помпа, щом няма циркулация на антифриза.

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 06:41
от uBcaHa
Благодаря Колеги след малко отивам да свалям помпа в сервиз,половината двигател трябва да разколача ся :(

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 09:33
от uBcaHa
Така колеги таман се връщам от "сервиз" но беше затворен затова се обадих на телефона които е оставен и момчетата ми казаха че днес няма да работят но ме питаха за какво стана на ? обясних им на хората и те ме питаха дали се вклучва перката а тя се вклучва и казаха да не бутам нищо по колата просто до термостата има някакъф датчик които прави въртел ...

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 10:41
от HACKO
А сега, като я кара, температурата как беше? И двата маркуча към радиатора ли са горещи? А самия радиатор колко е топъл? Зарежи температурата в разширителния съд и циркулацията към него, те не са показател в конкретната ситуация (а и като цяло).

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 14:27
от uBcaHa
значи 1-вия Ф34 е топал 2-рия ф34 студен и радятора също е студен
http://prikachi.com/images.php?images/919/7331919t.jpg

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 17:17
от uBcaHa
Колата не е карана а на празен ход работи 15 мин мах и температурата се качи над нормалното :S

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 17:23
от HACKO
Не ми се вярва да е само датчик, или термостата е блокирал, или както колегите казват, турбината е превъртяла.

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 17:26
от uBcaHa
добре орентираи ме горе доло каде е този термостат каде мъ е местополойението да го сваля сега и да видя дали ще загрее без него ?

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 17:28
от HACKO
На другия край на маркуч №1.

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 17 май 2014, 17:33
от uBcaHa
отивам да го свалям,ще пиша като го сваля и разкарам малко колата.

Re: ПРОБЛЕМ Пума 1.7 zetec S

Публикувано: 18 май 2014, 17:57
от uBcaHa
Колеги проблема е решен,несъм вярвал че ще е от него но е факт,цял ден си брамча из Белене проблем нямам вече! Оказа се Масата от двигателя което е фанат Към купето :Х беше клеясала почистих я добре и всичко се оправи,почистих за всеки случаи и масата към скоростната кутия ... то небяха сваляне на помпи,релета,датчици :( а то какво било ...