Страница 1 от 1

За Ескорт 1.8д защо пали трудно сутрин

Публикувано: 06 сеп 2005, 22:14
от ixtis
Купих колата преди месец е се чудя защо не пали на първо завъртане а малко повече всеки майстор ми казва Форда е така двигателя ти е добре не се притеснявай. Имам акумулатор на три месеца Монбат 62ам/ч , амаше изгоряла свещ смених я . Когато е топла пали много лесно та се чудя имам ли проблем и къде да го търся заслужавали си да меря компресия , да гледам как са дюзите дали не е нещо по ела или да изчакам студовете. Забелязвам само че лампичката ми изгасва много бързо .

Публикувано: 06 сеп 2005, 22:25
от aaleks
Колко бързо, при мен е около 4-6 секунди и пали от раз, ако е по-малко може и релето за подгряване да има пръст в проблемати, но нека кажат и ескортаджийте как е при тях.

Ех този дизелн на Форд.

Публикувано: 06 сеп 2005, 22:35
от bilder
Е що не мери компресията като купи колата?
Тогава пак ли палеше така?
Пуши ли от пръчката дори и малко?
Като изгасне лампата изчакай още 4-5 секунди-тогава изключва релето.
Пробвай следното:
Гасне лампата завърташ за окло 5 секунди (предполагам няма да запали)
Грееш пак чакаш да чукне релето и ако не запали на 2рото завъртане имаш някакви ядове.

Публикувано: 06 сеп 2005, 22:36
от cossy
А подгряващите свещи как са? :roll:

Публикувано: 06 сеп 2005, 22:53
от ixtis
Свещите са добре като държа на стартер за 5 , 6 сек. пали без проблем . Въпроса е защо не е от раз още е топло все пак , а съм имал и други дизели и правя разлика.

Публикувано: 06 сеп 2005, 22:59
от ixtis
Моето усещане е , че след дълъг престой 10 - 12 часа например в помпата няма нафта и докато нагнети иска повече въртене говорим за Лукас незнам имали логика кажете.

Публикувано: 07 сеп 2005, 09:55
от bilder
Има логика затова ти предложих варианта да врътнеш малко да нагнети помпата горивото и при второто завъртане да запали от раз както ти искаш.При мен дейсташе този номер,но го прзвех зимата иначе лятото си въртях докато запали.

Публикувано: 07 сеп 2005, 18:21
от Overclock
Премери си напрежението на свещите.Трябва да е 11 - 11,5V.Това с връщането на нафтата се оправя с един допълнителен клапан, струва 10-15лв, пропуска горивото само в една посока.

Публикувано: 07 сеп 2005, 21:40
от ixtis
Благодаря на всички и да попитам за последно това за нафтата да не се връща не трябва ли да го прави електро магнитния клапан на помпата дали не може да му се направи профилактика или направо смяна , а какво ще кажете?

Публикувано: 12 сеп 2005, 10:39
от dgg_g
Малко късно се включвам по-темата, но поне да си кажа и аз мнението. От година имам същия двигател и наистина така си палят фордовете малко трудно като са студени не се притеснявай за това. Моят съвет е ако можеш да си смениш акумулатора. 62Аh е малко слаб за дизел. 72 или 75 ще върти много по-добре
през зимата. Аз съм в момента с 62Аh от старата ми бензинова,лятото върти без проблем ама зимата в големия студ доста се мъчи(и дори ме качи на такси сутринта 1-2 пъти :) ) Слагъл съм за малко 72Аh въртенето е доста по-добро!

Публикувано: 12 сеп 2005, 13:03
от bilder
Въртенето много зависи и от стартера,може да имаш нов 75Ah,no ако са ти износени втулките пак няма да върти като хората.

Публикувано: 12 сеп 2005, 16:46
от dgg_g
Колегата е прав, ако имаш износени втулки стартера се тормози. Ако можеш сам провери, ако не някой познат може да ти свали стартера да го погледне втулките или в краен случай на сервиз...

Публикувано: 20 сеп 2005, 10:09
от fiestaracing
От три години си чукам главата с 1 -1.8д-който не си знае километрите-ако лампата гасне бързо трябва да изчакаш изпукването на подгревното реле и тогава да въртиш!Ако това не даде резултат е по-добре да изчакаш студовете-това със сигурност ще покаже кое куца в колицата!Моят служебен миналата зима просто грохна-10 пръскания със стартспрей,факли с безин,кабели за ток,дърпане и всички възможни останали ЕКСТРИ заедно-не дадоха никакъв резултат!Чалъмат на служебното возило
е следния-подгрев до изпукване на релето-1път,лекозавъртане-1-1.5сек,подгрев още веднъж-и пак въртене!На второто завъртане пали веднага-като загрял!

Публикувано: 30 сеп 2005, 20:44
от ixtis
В крайна сметка проблема се реши само с 14лв. свалих си стартера и го дадох на майстор и на другия ден си го взимам , сменил ми само втулката била една , а другото е иглен лагер. Почистил го само , четките били още оригиналните и имали много хляб . Монтирам си го аз и о чудеса завъртя като на чисто ново Тико , сега паля както и не съм очаквал дори , а при -15 ще видим.

Искам и аз

Публикувано: 08 ное 2005, 17:16
от csteffanov
И моя 1.8 дизел Орион 92 пали зле. Смених свещи, акумулатора е Монбат 75 АН нов та кажете, някой знае ли такъв майстор за стартери в Пловдив??