Страница 1 от 1

компресия 1,8Д 18-30-29-28 защо е така?

Публикувано: 16 ное 2006, 15:23
от kurshuma
колеги днеска бях в лукас и като премерихме компресията на фордо се оказа че има големи разлики
1 цил -18
2 цил -30
3 цил -28
4 цил -28
а аз се чудя що колата на баира ми е се едно съм на газ 120 лек баир и скороста отива на 80 а това все пак е дизел повече от 130 неще да откине :shock: стария ми дизел перкаше с 160 без да ги осеща :?

Та въпроса ми е възможно ли е заради слабия цилиндър да не върви колата вярно че така става три цилиндрова но не трябва ли това да оказва влияние само сутрин на студен мотор все пак после като загрее би трябвало да работи добре :?

Забравих да спомена че е правен реглаж на клапаните преди 2 седмици
Сипахме и масло през отвора на дюзата и компресията пак не се промени май ще да е клапан :x

Публикувано: 16 ное 2006, 16:27
от Jinxy
Май в твоя случаи свалянето на главата е неизбежно........ щом и маслото не вдига компресията имаш или пренатегнат клапан или пробит / нелягащ добре такъв...........

Публикувано: 16 ное 2006, 17:00
от kurshuma
Или изгорял тц-тц-тц-тц-тц абе и на мен така ми се струваше ама дали поне ще се оправи вървенето като отстраним този (незначителен)проблем

Публикувано: 17 ное 2006, 11:21
от Jinxy
Би трябвало ако обаче нямаш и други " незначителни проблеми " по колата..... :lol:

Публикувано: 17 ное 2006, 11:52
от kurshuma
Да бе после ако не се оправи тея в лукас ми искат 200лв за ремонт на помпата ако повтарям ако е нужен разбирасе и гледай как и забивам една бошова щот я има на склад в сервиза и да тръгне най накрая тас печка че ми е мъка така като се гавря с нея обичкам си я вече нищо че от скоро сме заедно :oops:

Публикувано: 17 ное 2006, 23:45
от chains
при така описаната ситуация - можеби наистина е клапан - бих те посъветвал като отваряш главата да смениш всички клапани /има хора които сменят само изгорелия!?!?, което според мен е направо неразумно, защото обикновено като замине един, скоро след това започват да заминават и другите, а последващото отваряне са допълнителни и ненужни разходи/.

Хубавото в случая е /мой познат майстор казва, че в тази ситуация трябва да се радваш/, че само един от цилиндрите е с отклонение, защото ако вс бяха зле - значи осн. ремонт! Просто твоята кола е Италия и там са я юркали малко повече!


А колкото до помпата - не се забърквай в глупости - бош са много по-зле!

1.8д

Публикувано: 18 ное 2006, 19:39
от KPETEH
Здравей, имам един въпрос. Ти ли ще си сменяш клапаните или на сервиз ще ходиш?
Аз сменях преди време на ескорта 90' защото скъсах, ремъка и се понакривиха клапаните. Комплекта струва по-спомени към 180 лева.

Публикувано: 21 ное 2006, 08:58
от omax
Извинявам се че леко се отклонявам от темата но колегата може ли да ни разясни, къде в момента се намират ЛУКАС и дали е останал като цяло доволен от тях! Предварително му благодаря

Публикувано: 21 ное 2006, 09:22
от форд мк2
Kurshum искам да те попитам чади ли много черен дим отзад при тази компресия като я настъпваш :?:

Публикувано: 21 ное 2006, 10:35
от chains
Чаденето в повечето случаи се дължи на разместена/лошо регулирана ГНП, прецакани дюзи, некачествено гориво или комбинация от по-горните. Виждал съм МБ 220 СДИ /от тези бившите немски таксита/ с много амортизиран двг, който отзад се държеше съвсем прилично!

Публикувано: 21 ное 2006, 19:07
от kurshuma
Сори че се забавих с отговора си но сега ходя на училище за професионална компетентост на превозвачите и съм доста зает :lol:

Та да си доидем на думата :P
Лукас сервиз в София за който още се резервирам да дам мнение но колегите са доволни като гледам тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5212" onclick="window.open(this.href);return false; Ако ти е трудно да го намериш като си там някъде ми клипни и ще ти звънна да ти го обесня по точно телефонът ми е 0896608480 Иван
Няма аз да си сменям клапаните ще го правят в един сервиз имам им доверие :D
Колата не пуши много а съвсем в реда на нещата но за сметка на това не върви и ми харчи 9/100 а за чист дизел това е безумие след проста равносметка изчислих че за 2 месеца съм изгубил от това поне 200лв
Незнам дали ще сменя всички клапани но по скоро не защото финансовата страна на въпроса ме тревожи :evil:
Утре я вкарвам в бокса за смяна на следните чаркове ;

1. Ремонт 1 цилиндър и шлайфане леглата на другите клапани смяна гумички
2. Смяна биалетки и тампони ст. щанга
3. Смяна шарнири
4. Накрайници
5. Маншон дясно каре
6. Профилактика стартер
7. Ангренаж ролки +ремък хидравлика
8. Смяна масло
9. Е вие още ли искате не ви ли писна да четете вече *00118*

П.П.
ще пиша цени на чарковете цена за работа и дали има ефект от ремонта :P

Публикувано: 21 ное 2006, 20:41
от milenskior
На моя форд като му измерих компресията нещата бяха така 10-6-10-10. След като сипахме масло(е верно малко се пооляхме) стрелката заби докрай(непомня колко беше скалата на мануметъра). Викам си сегмент. Свалям главата и без да я поглеждам картера и издевам биелата с буталото. Гледам сегменти ок. Меря с индикатора износване 2 стотни. И тук шах. Обаче като налях главата с бензин на този цилиндър единия клапан направо направи вадичка. Айде на майстор да ги пасне и после всички цилиндри компресията 11 атм.
Така, че колега и при теб най-вероятно е клапан и може да не е изгорял а само да се пасне леглото.

Публикувано: 23 ное 2006, 08:47
от omax
kurshuma, благодарности за предложената помощ! Тази тема я бях пуснял аз защото като ходих на въпросното място сега там има сервиз на Ситроен. Мислех че са прекратили дейноста /Лукас/. Но като прочетох твоят пост просто се оказа че не съм търсил на правилното място :oops:

Публикувано: 01 дек 2006, 18:49
от kurshuma
Разковаха ме мноо пари похарчих :twisted:
ремъци и ролки 181лв
водачи 2 бр 40лв
гумички на клапаните 16лв
Бренери 75лв
гарнитура за главата 22
ремонт глава 120лв
масло+филтър 63лв
семеринги 30лв
ролка 50
маншон и накраиник 35

Публикувано: 01 дек 2006, 19:11
от Vaklin
Какво е бренер и какво е включвал ремонта на главата за 120 лева?

Публикувано: 01 дек 2006, 22:33
от pepy1
kurshuma написа:Разковаха ме мноо пари похарчих :twisted:
ремъци и ролки 181лв
водачи 2 бр 40лв
гумички на клапаните 16лв
Бренери 75лв
гарнитура за главата 22
ремонт глава 120лв
масло+филтър 63лв
семеринги 30лв
ролка 50
маншон и накраиник 35
е тва ако можеш да го напишеш в Кой, какво, откъде и за колко...
па и адреса и телефона ако дадеш

Публикувано: 02 дек 2006, 15:10
от dgg_g
Vaklin написа:Какво е бренер и какво е включвал ремонта на главата за 120 лева?
И да допълня към въпросите..
И как върви след ремонта колата? Дай малко подробности колега че е хубаво да се знае какво си постигнал или не след този ремонт :)

Публикувано: 04 дек 2006, 12:32
от kurshuma
Ремонта има поразителен ефект колата сега върви супер тоест нормално за 60кс а не като преди да се чудиш как да испревариш :D
БРЕНЕРИ - това са едни железни неща намиращи се точно под дюзата на дизеловите двигатели там става запалването на нафтата моите бяха напукани и с раширени отвори
Смениха ми помпата с бошова и сега колата си варви екстра преди на перва ускорявах до 4000об/мин за да поеме нормално втора а сега на 2800 като хакна 2 сичко е ок за разхода още незнам :D

Публикувано: 04 дек 2006, 12:37
от kurshuma
Pepy1 е тва ако можеш да го напишеш в Кой, какво, откъде и за колко...
па и адреса и телефона ако дадеш
Пепи за съжаление немога да кажа от къде са частите защото от сервиза са ги копували аз не съм присъствал иначе сервиза е в люлин ако някои иска ще му обесня каде е тел ми е 089660480

Публикувано: 04 дек 2006, 13:11
от Vaklin
Пламъкозащитна подложка... Ще знам, че и казват Бренер. :oops:

Продай ми помпата ако е Лукас. Много моля... :cry: