Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 фев 2014, 18:26
- Модел на автомобила: Focus MK1 1.8 Zetec 3-door
ex. Fiesta MK3 134.4dB - Status: Извън линия
Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
Преди няколко дни се сдобих с въпросния фокусник (внос от Италия) и преди да го предам за обслужване забелязах 2 затапени маркуча очевидно водни. Единия излиза от задната страна на термостата дебел около 20мм, а другия може би малко по-дебел отива някъде отзад покрай всмукателния колектор. Двигателя работи нормално, отваря си кръговете, парното е наред, перките се активират точно на време. Имало ли е нещо вързано за тези 2 маркуча, и ако да от съществена важност ли е за охлаждане/загряване на нещо? Отделно има закачен температурен датчик отстрани на акумулатора, който очевидно е предвиден да се завива някъде ЦЪК, кабелите му излизат от снопа с кабели който, идва откъм левия фар, но има и закачен бушон и кабел към акумулатора.
Предварително се извинявам, ако го има дискутирано някъде във форума и не съм го намерил.

Предварително се извинявам, ако го има дискутирано някъде във форума и не съм го намерил.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
Явно е имало нещо,което е свалено-печка,изпарител(агу)
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
Постни снимки на тия маркучи и датчика.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 16 ное 2012, 10:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8i,16v Ghia '99
- Status: Извън линия
Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
Здравей! Да затапили са маркуча за картерните газове защо ???? това е странно , а датчика го имат всички 1,8 и 2,0 двигатели там на кутията за акум е закрепен. По руските форуми датчика го пишат че е за мерене на температурата на двигателния отсек ,нещо като последна защита
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
Вероятно по някое време е инсталиран допълнителен маслоуловител (ако има съмнения за спечени сегменти при сериозна загуба на масло), който в последствие е премахнат. Евентуално след направен ремонт се е оказал напълно излишен и маркучът направо е затапен.atanas76 написа:Здравей! Да затапили са маркуча за картерните газове защо ???? това е странно...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 фев 2014, 18:26
- Модел на автомобила: Focus MK1 1.8 Zetec 3-door
ex. Fiesta MK3 134.4dB - Status: Извън линия
Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?
Мерси много за помощта и информацията. Двигателя не знам колко е пазен и дали е отварян нацяло, но работи плавно и спокойно, не пуши и не тракат клапаните. След обслужването го понапънах, за да разбера какво може и как се държи, отзад не забелязах димни завеси, на място си прави хубава права струя от ауспуха. Някой само да сподели дали е нормално за около 5-10 минути на място да събира 4-5 капки конденз на ръба на ауспуха.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта