Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ubitak
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 26 фев 2014, 18:26
Модел на автомобила: Focus MK1 1.8 Zetec 3-door
ex. Fiesta MK3 134.4dB
Status: Извън линия

Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от ubitak » 13 мар 2014, 00:00

Преди няколко дни се сдобих с въпросния фокусник (внос от Италия) и преди да го предам за обслужване забелязах 2 затапени маркуча очевидно водни. Единия излиза от задната страна на термостата дебел около 20мм, а другия може би малко по-дебел отива някъде отзад покрай всмукателния колектор. Двигателя работи нормално, отваря си кръговете, парното е наред, перките се активират точно на време. Имало ли е нещо вързано за тези 2 маркуча, и ако да от съществена важност ли е за охлаждане/загряване на нещо? Отделно има закачен температурен датчик отстрани на акумулатора, който очевидно е предвиден да се завива някъде ЦЪК, кабелите му излизат от снопа с кабели който, идва откъм левия фар, но има и закачен бушон и кабел към акумулатора. *00147*
Предварително се извинявам, ако го има дискутирано някъде във форума и не съм го намерил.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от ieiei » 13 мар 2014, 07:48

Явно е имало нещо,което е свалено-печка,изпарител(агу)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от madboy » 13 мар 2014, 10:01

Постни снимки на тия маркучи и датчика.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

ubitak
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 26 фев 2014, 18:26
Модел на автомобила: Focus MK1 1.8 Zetec 3-door
ex. Fiesta MK3 134.4dB
Status: Извън линия

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от ubitak » 13 мар 2014, 22:52

Ето ги двата маркуча 1 2 ,като ги видях на снимките къде какво минава май са премахнати картерните газове. Тук 1 2 е сензора, който все още ми остава мътен.

atanas76
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 16 ное 2012, 10:11
Модел на автомобила: Focus 1.8i,16v Ghia '99
Status: Извън линия

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от atanas76 » 14 мар 2014, 19:53

Здравей! Да затапили са маркуча за картерните газове защо ???? това е странно , а датчика го имат всички 1,8 и 2,0 двигатели там на кутията за акум е закрепен. По руските форуми датчика го пишат че е за мерене на температурата на двигателния отсек ,нещо като последна защита

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от OgiDogi » 14 мар 2014, 20:01

atanas76 написа:Здравей! Да затапили са маркуча за картерните газове защо ???? това е странно...
Вероятно по някое време е инсталиран допълнителен маслоуловител (ако има съмнения за спечени сегменти при сериозна загуба на масло), който в последствие е премахнат. Евентуално след направен ремонт се е оказал напълно излишен и маркучът направо е затапен.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

ubitak
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 26 фев 2014, 18:26
Модел на автомобила: Focus MK1 1.8 Zetec 3-door
ex. Fiesta MK3 134.4dB
Status: Извън линия

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Мнение от ubitak » 15 мар 2014, 00:05

Мерси много за помощта и информацията. Двигателя не знам колко е пазен и дали е отварян нацяло, но работи плавно и спокойно, не пуши и не тракат клапаните. След обслужването го понапънах, за да разбера какво може и как се държи, отзад не забелязах димни завеси, на място си прави хубава права струя от ауспуха. Някой само да сподели дали е нормално за около 5-10 минути на място да събира 4-5 капки конденз на ръба на ауспуха.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта