След смяна на горивен филтър, авариен режим

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
SIERRA_COSWORTH
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
Модел на автомобила: Koраба Майка
Местоположение: Банишора
Status: Извън линия

След смяна на горивен филтър, авариен режим

Мнение от SIERRA_COSWORTH » 06 мар 2014, 14:00

Здравейте, колеги

преди два дни направих обслужване на Форд Фиеста 1.4 бензин 2008-а година

Смених всички филтри и масло.

Проблемът се появи на следващият ден, колата влиза в авариен режим.

Върнах оригиналният горивен филтър, тъй като в новия имах леко съмнение за произхода, проверих връзките към него, предполагам няма въздух в системата.

Аварийния режим се изключи, когато на работещ двигател свалих филтърната кутия и оставих да поработи само на дросел.

Възможно ли е от постъпване на въздух в горивната система, екуто да е записало грешка и да отива в авариен режим.

За момента няма проблем, колата се успа, но да видим до кога?

Ще се радвам на компетентни мнения от патили :)

Благодаря предварително!

Потребителски аватар
SIERRA_COSWORTH
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
Модел на автомобила: Koраба Майка
Местоположение: Банишора
Status: Извън линия

Re: След смяна на горивен филтър, авариен режим

Мнение от SIERRA_COSWORTH » 06 мар 2014, 14:57

Да допълня, поради незакрепено гориво към филтъра, момчето е въртяло доста и акумолатора е родил.. Предполагам, че след възбуждането му с кабели е засписало грешка и поради слабото ниво на ток, колата минава в авариен режим... дано съм прав

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: След смяна на горивен филтър, авариен режим

Мнение от DigiPro » 06 мар 2014, 16:19

Предполагам знаеш за тестовия режим на таблото. При изгасена кола задържаш бутона за нулиране на дневния километраж (или бутона RE/SET на лоста за мигачите, ако имаш трип комп.) Завърташ ключа на контакт без да пускаш бутона и чакаш на дисплея да се изпише TEST. Пускаш вече бутона и с кратки натискания сменяш режимите. На един от първите ще изпише DTC и NONE или код на грешката. След определен брой паления някой грешки се изчистват сами. Сменяли са ми горивен филтър на Fusion-a (със същия двигател) и после сравнително лесно запали и не е светвала лампата. Беше светнала при друго обслужване, при разкачен педал на газта, но когато го закачиха си изгасна.
Общо взето карай си спокойно и не се шашкай - това си е нова (поне за нашите стандарти) кола и едва ли ще имаш някакви проблеми. Освен това модела е доста сполучлив и безпроблемен.

Потребителски аватар
SIERRA_COSWORTH
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
Модел на автомобила: Koраба Майка
Местоположение: Банишора
Status: Извън линия

Re: След смяна на горивен филтър, авариен режим

Мнение от SIERRA_COSWORTH » 06 мар 2014, 16:38

Блгадоря колега!
Наистина свалях педала на газта за да сменя филтъра на купето.
Може би от там е записала грешка.

Благодаря, поздрави!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта