Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Rusin Atanasov
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e
Местоположение: Stara Zagora
Status: Извън линия

Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Мнение от Rusin Atanasov » 03 окт 2013, 19:23

Привет, наложи ми се да сваля картера на мотора ендураЕ 1,3. Картера е от алуминии и сам развил всички болтове и се отдели от гарнитурата(метална) но все още не излиза. Отделянето е навсякаде освен от кам скоростната кутя. Не сам забравил болт освен, ако има място, което не знам. Бихте ли ми помогнали, ако някои от вас е правил тази процедура ще се радвам да сподели. Днес половин ден си играя и без успех.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Мнение от ЯЛТА » 03 окт 2013, 23:21

Може и да не съм прав, но мисля че има и болтове от към скоростната кутия, поради което и тя трябва да се свали. На Мондеото ми е така.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Rusin Atanasov
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e
Местоположение: Stara Zagora
Status: Извън линия

Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Мнение от Rusin Atanasov » 05 окт 2013, 18:13

Дано не си прав, защото ако е така то явно конструкторите не са го измислили ремонтопригодно. Идеята беше че вътре в картера има много мръсотия и със смяната на маслото излезе нещо като каша за това ми се искаше да видя какво е реалното положение. За сега монтирах всички болтове обратно и като намеря инфо ще опитам пак! Благодаря, за отговора!

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Мнение от Doin » 05 окт 2013, 18:34

На Ескорта 1.8Д картера също е алуминиев и процедурата е както сподели Васко.
И като спуках картера...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Мнение от ЯЛТА » 05 окт 2013, 18:50

Аз знам че всички алуминиеви картери са така,- от към скоростите с болтове. Виж тенекиените са без такива болтове. Иначе те са си ремонтно-пригодни, но за другия свят.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сваляне на картер Fiesta Mk4-1996

Мнение от HACKO » 05 окт 2013, 22:06

Паци смени картера на Фиестата без да сваля кутията. Неговата обаче е 1.4.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта