Страница 1 от 1
					
				проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 25 юни 2013, 19:06
				от miteto79
				здравейте колеги имаме проблем с служебната кола която е ескорт 96г 1.6 16в проблема е в това че сега като са жегите колата като загрее и спира да върви стига до 2000 оборота и прекъсва и неще да се изфорсира гасиш палиш и върви минава 2,3kм и пак тъй докато не изстине напълно това го прави само когато е много горещо филтрите са сменени моля ако някой има идея да сподели колата няма агу и никога не е имала  

 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 25 юни 2013, 20:17
				от opex
				мръсни и неработещи датчици ама кои са..
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 25 юни 2013, 21:45
				от miteto79
				възможно е но откъде да започнем утре мислим да проверим катализатора да не би да е запушен защото неще да върви както преди ако е наред ще се търси другаде проблема
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 26 юни 2013, 09:14
				от urgan
				Ако катализатора е запушен няма да не върви когато загрее а винаги. Това непречи да го проверите. А разхода как ти е?
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 27 юни 2013, 08:01
				от miteto79
				разхода е нормален пали нормално всичко си работи както трябва вчера като беше малко по хладно нямаше никакъв проблем но като е жега неще и неще  

 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 27 юни 2013, 16:55
				от essex
				Като загрее и не пали, провери дали има искра. Ако има, виж дали работи бензиновата помпа, ако работи, значи може бензиновите дюзи да не работят.
Провери ги тези неща и пиши
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 27 юни 2013, 21:02
				от miteto79
				колега колата си пали с това поне няма проблем иска ми се да замеря налягането на помпата когато неще да върви но нямам манометър аз си мисля че когато неще да върви колата влиза в сервизен режим но нали е така нз 

 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 27 юни 2013, 23:34
				от peigera
				Това не е от дюзи. По скоро проблема се се стои СПОРЕД МЕН в повреден датчик който при по висока температура започва да работи не коректно. Съвета ми е да започнеш с почистването на дебитомера. Има теми как става. БЪДИ ВНИМАТЕЛЕН С НЕГО. Ако не се оправи проблема се насочи към магнитно индуктивните датчици.
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 28 юни 2013, 00:23
				от essex
				Освен датчик на хол, не знам кой друг датчик би накарал колата да не пали. 
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047
А доколкото знам датчика на хол или работи или не работи.
 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 28 юни 2013, 10:15
				от miteto79
				колега колата си пали и никога не е спирала да пали просто като е много горещо и неще да върви стиго до 2000об и прекъсва като изгася и запаля пак върви перфектно и след няколко километра пак неще да се изрязва но не гасне когато не върви като я оставя на свободна оборотите са нормални и стабилни но като се даде газ и забива 

 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 28 юни 2013, 14:31
				от essex
				Така може да си разтягаме много локуми, най-добрият начин според мен е да идеш в сервиз, или просто прави горепосочените неща за да се изключват нещата едно по едно, докато не се стигне до проблема.
Или се обърнати към някой по вещ.
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 30 юни 2013, 15:22
				от miteto79
				вчера махнахме катализатора беше задънен за сега колата върви добре но сега е хладно като се затопли ще видим проблема дали е от него 
 
колеги а кой датчик е за температурата на таблото и кой за температурата на инжекциона
мод: Използвай бутона "промени" 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 30 юни 2013, 18:19
				от opex
				На термостатното тяло от горе е за компютъра (инжекцион дето му викаш).
Пак на термостатното тяло, но отпред и отдолу откъм радиатора е за стрелката на таблото.
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 01 юли 2013, 07:09
				от miteto79
				мерси колега този за температурата на таблото не работи имам съмнение и за другия 

 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 07 юли 2013, 11:00
				от blenda
				Е в крайна сметка какво се оказа?
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 19 сеп 2013, 07:20
				от miteto79
				в крайна сметка не разбрахме паднаха температурите и колата върви перфектно догодина лятото ще го мислим  

  мерси на всички колеги за мненията  

 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 19 сеп 2013, 10:39
				от essex
				
			 
			
					
				Re: проблем с ескорт след като загрее
				Публикувано: 22 сеп 2013, 22:32
				от miteto79
				ами нз за сега всичко е ок пък лятото ще го мислим  
