Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 16 май 2013, 14:53
- Модел на автомобила: FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
- Status: Извън линия
Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Добавките са скъпи, защото са пари на вятъра.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Зависи от състоянието на мотора. Обикновено просто си доливаш масло и не купуваш нито добваки, нито се занимаваш с досадници.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
От къде извади този Мотор УП ? Колко струва ?Филип написа:Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Я закарай колата при: http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994Филип написа:Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
за да ти каже кое ще е най доброто за твоя автомобил.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 16 май 2013, 14:53
- Модел на автомобила: FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Благодаря !
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
От качествена добавка има полза,ако двигателя е износен ( над 200 -300 000км. ),но е механично здрав.Няма счупени сегменти , прогорели клапани или спукани бутала.Има ли такива, само осн. ремонт му е майката.
За двигателя към момента в България най-качествена е добавката за моторни масла на Дуралюб ***
Имат и много добра профилактична добавка за Автоматични Скоростни Кутий ( АСК ).Живота на кутията е 250-350 000 км. С дура люб добавката удължавате живота с поне 100 000 км. и превантивно предпазвате кутията от повреди.Много е добре за автомобили втора ръка внасяни в България с АСК,превантивно да сипват при смяна на масла,филтри,ремъци и т.н.Добавката на Дуралюб за АСК.Изпитана работа , много съм доволен.
edit by mod
За двигателя към момента в България най-качествена е добавката за моторни масла на Дуралюб ***
Имат и много добра профилактична добавка за Автоматични Скоростни Кутий ( АСК ).Живота на кутията е 250-350 000 км. С дура люб добавката удължавате живота с поне 100 000 км. и превантивно предпазвате кутията от повреди.Много е добре за автомобили втора ръка внасяни в България с АСК,превантивно да сипват при смяна на масла,филтри,ремъци и т.н.Добавката на Дуралюб за АСК.Изпитана работа , много съм доволен.
edit by mod
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Кое е изпитано и от кое си доволен- не успях да разбера?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Едното не изключва другото.Филип написа:Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
Според мен, ако ставаше с добавки щяха да предлагат само добавки по магазините, а не части за основен ремонт. И,разбира се ,никой нямаше да прави основни ремонти-слагаш добавка и двигател на n00 000 става нов. Дали е възможно?

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Преди около 5 години ,може и повече да са когато нашумяха тези добавки ,се обадихме на вносителя на Форсан! След кратък разговор той каза следното: Момче що не си пуснеш едни сегменти ми си тръгнал да се занимаваш с глупости? Вярно е че предварително му казахме със какво се занимаваме и най-вероятно се се презастраховал
,но фактите са такива.Нека всеки сам си прави заключенията.
Поздрави!
,но фактите са такива.Нека всеки сам си прави заключенията.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Tудно двигателя ще стане нов , но може да го запазиш здрав на същите n 00 000 км. поне за още 100 000 км. Това не е малко.
На запад в белите държави ,понеже са много "по-бедни" думата осн. ремонт се ползва все по-малко.Всеки сипва превантивно добавка когато колата подмине 150-250 000 км.
Лично от опита си мога да твърдя , че моторната добавката на Дуралюб за двигателно масло
стяга двигателя неимоверно много.
И за турбото е много добра.Съхранява го и удължава живота му.
Също съм много доволен от дура люб добавката за автоматични скорости.
Който иска ми вярва и се възползва от съвета ми , който не иска да прави осн.ремонт.Аз мисля че сегменти се сменят ако има счупен.Колко струва само труда на механика за да отвори двигателя.Според мен осн. ремонт се прави на двигател над 500 000 км. при който ключа на сегмента е разтворен толкова много от износените раздути цилиндри, че компресията отива в картера. Прави се и при прогорели клапани , счупени сегменти , спукани бутала.Дори не съм сигурен че колегата е изчислил правилно парите за осн. ремонт,май се надхвърля сумата от 300 лв. (за труд , за части , за престой на мпс ...)Но при механично здрав и естествено износен двигател под 500 000 км , по- добре слагай качествена добавка и газ.
На запад в белите държави ,понеже са много "по-бедни" думата осн. ремонт се ползва все по-малко.Всеки сипва превантивно добавка когато колата подмине 150-250 000 км.
Лично от опита си мога да твърдя , че моторната добавката на Дуралюб за двигателно масло

И за турбото е много добра.Съхранява го и удължава живота му.
Също съм много доволен от дура люб добавката за автоматични скорости.
Който иска ми вярва и се възползва от съвета ми , който не иска да прави осн.ремонт.Аз мисля че сегменти се сменят ако има счупен.Колко струва само труда на механика за да отвори двигателя.Според мен осн. ремонт се прави на двигател над 500 000 км. при който ключа на сегмента е разтворен толкова много от износените раздути цилиндри, че компресията отива в картера. Прави се и при прогорели клапани , счупени сегменти , спукани бутала.Дори не съм сигурен че колегата е изчислил правилно парите за осн. ремонт,май се надхвърля сумата от 300 лв. (за труд , за части , за престой на мпс ...)Но при механично здрав и естествено износен двигател под 500 000 км , по- добре слагай качествена добавка и газ.
Последна промяна от paci на 19 юли 2013, 04:28, променено общо 2 пъти.
Причина: Мнението съдържа нерегламентирана реклама
Причина: Мнението съдържа нерегламентирана реклама
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Нещо много активно започна да рекламираш! За реклама има условия http://clubford.org/?page_id=68
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Това Мотор ЪП не беше ли с една реклама преди бая време,дето един двигател работеше без картер и някакъв американец обясняваше колко е яка тая добавка,как може и без никакво масло да караш а само с това,слива се с метала,прави мотора чистак нов. След време чух,че на някакъв човечец след тая добавка му се счупили 2 или 3 сегмента,надрали цилиндри,станало е мазало. Нямам опит,но аз лично не им вярвам на тия добавки.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Това ако беше вярно, в БГ сервизите щяха масово да сменят скоростни кутии, особено на дизелите.Меси написа:...Живота на кутията е 250-350 000 км...

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Според мен в т.нар бели държави, когато една кола подмине 150-200 000км. голяма част от тези автомобили се продават в другите, "не-бели държави", дори в България, Румъния, Сърбия, бившите съветски републики, Русия и т.н. В тези държави се продават доста "добавки" за всичко-според техните дилъри- "умрял от гроба вдигат". Ефекта от добавките е много трудно(да не кажа невъзможно) за доказване. Ти казваш,че си видял голям хаир от добавките. Добре, аз имах една Джета-2, произведена през 1984г. Преди 3 години я разкарах-на 26години беше. Аз бях трети собственик, карах я 8 години. Да не обсъждам на колко километра беше,че не знам. Никога не съм слагал никакви добавки, никога не съм сменял масло в скоростна кутия. Не знаех какво значи да ми чукат клапани, нито какво е да гори масло, палеше и в най-големите студове. Но винаги смяна на масло и филтър -навреме и с хубаво масло. 8 години ползвах само една и съща марка масло.
Сигурно си е било чист късмет,че е издържал двигателя и скоростната кутия толкова дълго.
И друго си мисля- тези световни производители на масла, защо не са се сетили още сами да си слагат добавките в маслата? Може би някой трябва да им даде акъл, най-после.
Сигурно си е било чист късмет,че е издържал двигателя и скоростната кутия толкова дълго.

И друго си мисля- тези световни производители на масла, защо не са се сетили още сами да си слагат добавките в маслата? Може би някой трябва да им даде акъл, най-после.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Много точно казано. Само дето тези километри от първото изречение трябва да се умножат по 2, намалят по пътя до Бъргария.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Според теб колко е живота на Автоматичните Скоростни Кутий ( АСК ) ??? ( по книжка )dimkar написа:Това ако беше вярно, в БГ сервизите щяха масово да сменят скоростни кутии, особено на дизелите.Меси написа:...Живота на кутията е 250-350 000 км...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
При правилно обгрижване може да стигне и милион километра.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
И трябва да се сложи от добавката на Меси
Зависи къде се кара. В града ще е неколкократно по-малко


Зависи къде се кара. В града ще е неколкократно по-малко
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?
Благодаря !
Именно неколкократно 250 - 350 000 км. Говорим за АСК !
Именно неколкократно 250 - 350 000 км. Говорим за АСК !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта