Антифриза "намери"пролука в радиатора:((

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Антифриза "намери"пролука в радиатора:((

Мнение от noface » 17 окт 2006, 18:42

Е не е точно пролука,а тече от уплътнението от страни на радиатора.Мисля ,че е гума,между пластмасовата част и "питата" на от 2-те страни.Сменяват ли се тия уплътнения,слага ли се нещо за да умекне :? гумата или.....Само от там тече от друго място-не,за 2 дена напаво си отиде ~литър :x

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 17 окт 2006, 18:44

За 2 дена литър не е малко.
Да видим какво ще посъветват другите. Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 окт 2006, 19:04

orlinm написа: Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.
А шамари :evil:
:D :P
Не бухайте тея боклуци !
Пък и теч 2 дена литър ми се струва, че трябва да купи един кашон прахчета. :D
Имаше някъде писано сменяваха се тея неща дето се пита за тях.
Но аз не съм сменявал. Ако има някой да е сменявал да каже или ако изрови темата да дава линка.

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 17 окт 2006, 22:50

свали си радиатора, потсуши го,запушиго от единия край хубаво ,напълни го и виж къде е точно дупчицата и ако позволява пробвай да го залепиш с поксиполче... и моя сълзи но е малко и не съм доливал от 5-6 месеца..като се засили теча ще го свалям и аз ще го мъча ако не в някоя морга..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 17 окт 2006, 22:57

Особенно праха не го препоръчвам на никого(инак спира и по-сериозни течове) на стария орион сипах и останах без парно просто запуши радиаторчето. Казанчетата са валцовани към питата и имат уплътнение помежду им. Пробвай да притегнеш казанчето с клещи но внимавай да не счупиш пласмасата. Ако не си сигурен занеси го някъде където ремонтират радиатори, но не слагай прахове.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

има едно нещо на holts- май е с белтък :)

Мнение от diesel1.6 » 17 окт 2006, 23:33

По бензиностанциите на ОМВ има едни шишета на Холтс за запушване на пуклнатини в блокове и глави и за течове. Струва по 13 лв и някакви стотинки. Това нещо работи много добре, пробвано е вече 4 години. Не запушва радиаторите и други подобни и се втвърдява след контакт с газове - значи вътре в радиатора не може.
Използването му не е лесно, трябва да се спазва 120% упътването. 20-те процента отгоре се докарват с опит и умуване какво става.
Това е уникален продукт - даже работи :) .
Течно е, не е прахче. Технологията ми напомня за рецептите с белтък, жълтък и счукана керемида на старите шофьори от времето на мадарките и волво ф80

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 17 окт 2006, 23:53

Същия проблем го имах миналия месец с форда на баща ми.Течеше че чак подлагахме една изрязана пластмасова бутилка да събира антифриза ,че го сменях пролетта.Купих си добавка на прах, но преди да си купя питах насам натам хора които са ползвали и така се реших. Отидох в магазина поисках такава струваше 2.50 лева.В жълта опаковка. И реших проблема.Парно си има колата няма проблем. Ще пусна снимка на опаковката.
Неможах да си намеря батериите на апаратчето, но намерих снимка в интернет на адреса написан на опаковката http://www.malcopro.com" onclick="window.open(this.href);return false;

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 18 окт 2006, 12:50

Ми аз бъцнах едно шишенце добавка за течеве за радиатор на Лики-моли на моята каляска и проблема беше решен! Но тя тази добавка беше течна и имаше някъкви бляскащи частици вътре и няма проблеми с парно , запушване е т.н. спомням си само че цената беше сериозна за това шишенце около 150-200 ml.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 15:04

Аз съм ползвал такова нещо на STP. Дори половината е още в бутилката. Цялата бутилка беше 9 лева и нещо.
Лятото като тръгнах за Варна сипах половината, защото така ме бяха инструктирали. Ако не бе спрял теча (който бе минимален) тогава трябваше да сложа и останалото. Изришно попитах дали няма да запуши някъде, но ме успокоиха, че е оригинално и няма опасност от това. Единствено трябва да се сипва приди дълъг път, а не да се прибере в гаража. Като допълнителен ефекта се получи по-добро охлаждане и работната темпратура на двигателя спадна малко под средата.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 18 окт 2006, 15:58

paci написа:
orlinm написа: Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.
А шамари :evil:
:D :P
Не бухайте тея боклуци !
Пък и теч 2 дена литър ми се струва, че трябва да купи един кашон прахчета. :D
Имаше някъде писано сменяваха се тея неща дето се пита за тях.
Но аз не съм сменявал. Ако има някой да е сменявал да каже или ако изрови темата да дава линка.
Паци не мисля, че слагането на такова прахче би влошило нещо на течаш радиатор на кола на 15 и повече години. Ако си с един Фокус на 3-4 години ще си купиш нов радиатор, но на нашите стари коли какво значение има. За това споменах да чуем повече мнения, защото на мен не ми е текъл радиатор до сега, но някога като продавах части за Форд хората си купуваха такива прахчета за старите фордове и си ги ползваха. Прав си, че трябва да се внимава като се слагат и nikolovvd даде точен съвет, това да се прави непосредствено в началото на по-дълък курс и разбира се при запален двигател.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 18 окт 2006, 16:08

Моя радиатор е с БГ прахче вече май повече от година, но беше се пукнал някъде самия радиатор.... Сипах половината, но в самия радиатор отдиде май половината на половината, щото друго отиде по земята де. :oops: Но течът спря и не съм забелязал нещо да се промени в тази връзка заради прахчето... Все пак имах резервен вариант- радиатор от Шкода 120 L, същия беше като размери....(ооо ерес ... не се поддадох!)
:wink:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 18 окт 2006, 19:55

Отиваш в Красна Поляна ако си в софия и ти сменя Цялатапластмасова планка заедно с уплътнението... При броняджията точно срещу китайската стена и пазара!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 18 окт 2006, 21:50

Мдааа значи за 4 дена(толкова не съм карал колата) кво се оказа,хммм ами изтекло е всичко има нъма 7л :shock: .Май трябва 2-3кг.гипс да сложа дза да запуша тия упътнения :idea: Колега на кое в к.поляна викат китайска стена??

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 19 окт 2006, 12:51

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НИКАКВИ ПРАХЧЕТА - МНОГО ПЪТИ ПИСАХ КАК СИ ИЗПАТИХ ОТ ТЯХ - свали радиатора, ако нямаш добра видимост и поле задействие, локализирай цепнатината, почисти хубаво с корселин или ацетон и след това с поксипол отработи проблема - до сега двама знам със сигурност дето са си лепили пластмасовите части на радиаторите по този начин и има положителен ефект, но ако проблема е съединяването на пластмасовата и металната част е кофти и трябва да започнеш да се оглеждаш за нов/стар радиатор!

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 19 окт 2006, 19:59

ако радиатора ти е с пласмасови краища които са защипани от алуминиви пластини,сваляй го отваряш пластините с една отверка,махаш пласмасата,подсушаваш ,мажеш с червен силикон,затваряш по обратния път и ще ма споминаш поне 10 години...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 окт 2006, 20:08

това е големия блок в красна поляна който стройха до него хиляди продължения.Точно на старата неработеща трамвайна линия.При броняджиийте и 28 или 128 училище не съм сигурен...!28 Алеко Константинов май беше.. там СМЕНЯТ планките

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта