Антифриза "намери"пролука в радиатора:((
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Антифриза "намери"пролука в радиатора:((
Е не е точно пролука,а тече от уплътнението от страни на радиатора.Мисля ,че е гума,между пластмасовата част и "питата" на от 2-те страни.Сменяват ли се тия уплътнения,слага ли се нещо за да умекне
гумата или.....Само от там тече от друго място-не,за 2 дена напаво си отиде ~литър 


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
А шамариorlinm написа: Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.



Не бухайте тея боклуци !
Пък и теч 2 дена литър ми се струва, че трябва да купи един кашон прахчета.

Имаше някъде писано сменяваха се тея неща дето се пита за тях.
Но аз не съм сменявал. Ако има някой да е сменявал да каже или ако изрови темата да дава линка.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Особенно праха не го препоръчвам на никого(инак спира и по-сериозни течове) на стария орион сипах и останах без парно просто запуши радиаторчето. Казанчетата са валцовани към питата и имат уплътнение помежду им. Пробвай да притегнеш казанчето с клещи но внимавай да не счупиш пласмасата. Ако не си сигурен занеси го някъде където ремонтират радиатори, но не слагай прахове.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
има едно нещо на holts- май е с белтък :)
По бензиностанциите на ОМВ има едни шишета на Холтс за запушване на пуклнатини в блокове и глави и за течове. Струва по 13 лв и някакви стотинки. Това нещо работи много добре, пробвано е вече 4 години. Не запушва радиаторите и други подобни и се втвърдява след контакт с газове - значи вътре в радиатора не може.
Използването му не е лесно, трябва да се спазва 120% упътването. 20-те процента отгоре се докарват с опит и умуване какво става.
Това е уникален продукт - даже работи
.
Течно е, не е прахче. Технологията ми напомня за рецептите с белтък, жълтък и счукана керемида на старите шофьори от времето на мадарките и волво ф80
Използването му не е лесно, трябва да се спазва 120% упътването. 20-те процента отгоре се докарват с опит и умуване какво става.
Това е уникален продукт - даже работи

Течно е, не е прахче. Технологията ми напомня за рецептите с белтък, жълтък и счукана керемида на старите шофьори от времето на мадарките и волво ф80
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Същия проблем го имах миналия месец с форда на баща ми.Течеше че чак подлагахме една изрязана пластмасова бутилка да събира антифриза ,че го сменях пролетта.Купих си добавка на прах, но преди да си купя питах насам натам хора които са ползвали и така се реших. Отидох в магазина поисках такава струваше 2.50 лева.В жълта опаковка. И реших проблема.Парно си има колата няма проблем. Ще пусна снимка на опаковката.
Неможах да си намеря батериите на апаратчето, но намерих снимка в интернет на адреса написан на опаковката http://www.malcopro.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Неможах да си намеря батериите на апаратчето, но намерих снимка в интернет на адреса написан на опаковката http://www.malcopro.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Аз съм ползвал такова нещо на STP. Дори половината е още в бутилката. Цялата бутилка беше 9 лева и нещо.
Лятото като тръгнах за Варна сипах половината, защото така ме бяха инструктирали. Ако не бе спрял теча (който бе минимален) тогава трябваше да сложа и останалото. Изришно попитах дали няма да запуши някъде, но ме успокоиха, че е оригинално и няма опасност от това. Единствено трябва да се сипва приди дълъг път, а не да се прибере в гаража. Като допълнителен ефекта се получи по-добро охлаждане и работната темпратура на двигателя спадна малко под средата.
Лятото като тръгнах за Варна сипах половината, защото така ме бяха инструктирали. Ако не бе спрял теча (който бе минимален) тогава трябваше да сложа и останалото. Изришно попитах дали няма да запуши някъде, но ме успокоиха, че е оригинално и няма опасност от това. Единствено трябва да се сипва приди дълъг път, а не да се прибере в гаража. Като допълнителен ефекта се получи по-добро охлаждане и работната темпратура на двигателя спадна малко под средата.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Паци не мисля, че слагането на такова прахче би влошило нещо на течаш радиатор на кола на 15 и повече години. Ако си с един Фокус на 3-4 години ще си купиш нов радиатор, но на нашите стари коли какво значение има. За това споменах да чуем повече мнения, защото на мен не ми е текъл радиатор до сега, но някога като продавах части за Форд хората си купуваха такива прахчета за старите фордове и си ги ползваха. Прав си, че трябва да се внимава като се слагат и nikolovvd даде точен съвет, това да се прави непосредствено в началото на по-дълък курс и разбира се при запален двигател.paci написа:А шамариorlinm написа: Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.![]()
![]()
![]()
Не бухайте тея боклуци !
Пък и теч 2 дена литър ми се струва, че трябва да купи един кашон прахчета.![]()
Имаше някъде писано сменяваха се тея неща дето се пита за тях.
Но аз не съм сменявал. Ако има някой да е сменявал да каже или ако изрови темата да дава линка.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
Моя радиатор е с БГ прахче вече май повече от година, но беше се пукнал някъде самия радиатор.... Сипах половината, но в самия радиатор отдиде май половината на половината, щото друго отиде по земята де.
Но течът спря и не съм забелязал нещо да се промени в тази връзка заради прахчето... Все пак имах резервен вариант- радиатор от Шкода 120 L, същия беше като размери....(ооо ерес ... не се поддадох!)



- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НИКАКВИ ПРАХЧЕТА - МНОГО ПЪТИ ПИСАХ КАК СИ ИЗПАТИХ ОТ ТЯХ - свали радиатора, ако нямаш добра видимост и поле задействие, локализирай цепнатината, почисти хубаво с корселин или ацетон и след това с поксипол отработи проблема - до сега двама знам със сигурност дето са си лепили пластмасовите части на радиаторите по този начин и има положителен ефект, но ако проблема е съединяването на пластмасовата и металната част е кофти и трябва да започнеш да се оглеждаш за нов/стар радиатор!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта