Страница 1 от 1
Смяна на гарнитура
Публикувано: 12 окт 2006, 14:22
от shaby
Бърз и за някои лесен въпрос: На топъл или студен двигател трябва да си сменя гарнитурата на двигателя? 10х предварително!
Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 12 окт 2006, 14:23
от Brock
shaby написа:Бърз и за някои лесен въпрос: На топъл или студен двигател трябва да си сменя гарнитурата на двигателя? 10х предварително!
Студен!

Публикувано: 12 окт 2006, 14:32
от shaby
Благодарско, Brock!!!!

Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 17 мар 2011, 00:09
от D_u_x_c_h_e_t_o
братле мн се интересувам трудно ли направи центровката на двигателя . и после на колко Nm се затяга главата ????

Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 17 мар 2011, 22:21
от specialista
Като се купи новата гарнитура на нея има схема за последователноста на стягане и начина на стягане!
Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 04 ное 2011, 09:02
от red
shaby написа:Бърз и за някои лесен въпрос: На топъл или студен двигател трябва да си сменя гарнитурата на двигателя? 10х предварително!
Ако успееш на топъл ще те призная!
Снимаш клипче и ще обиколи света гаранция
Имаш ли прадстава колоко чарколяк трябва да се свали за да разцепиш двигателя да махнеш главата и да почнеш смяната? И то при положение, че не шлайфашглава.
Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 04 ное 2011, 11:17
от danielkar
божке кви глупави въпроси,на топъл или студен двигател ще си сменял гарнитурата,ако искаш я смени без да гасиш двигателя у движение

.Ти на топъл двигател имаш ли представа ,4е немойш пипна нищо по мотора ,4е ще се изгориш.Все едно да питаш как да си семня гумата на колата у движение или кога е спряна.Ми 4етете малко книжки бе и тогава задавайте въпроси

Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 04 ное 2011, 11:22
от danielkar
леле сега видех 4е темата е от 2006,той тоз може да нема ве4е и ФОРд,ама както и да е
Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 04 ное 2011, 11:28
от HACKO
Не е чак толкова голяма философия, зора е докато източиш охлаждащата течност, после не е толкова горещо. И преди да скочите, да правил съм го, естествено работи се със ръкавици.
Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 04 ное 2011, 12:04
от deathstorm
HACKO написа:Не е чак толкова голяма философия, зора е докато източиш охлаждащата течност, после не е толкова горещо. И преди да скочите, да правил съм го, естествено работи се със ръкавици.
Насе явно си имал късмет, щото навремето сменяхме гарнитура на един Москвич на горещ мотор, само че явно блока и главата изстинаха с ралична скорост и после като рекохме да сглобяваме половината от болтовете не искаха да си влялзат на мястото. Оправих се с нова глава, тъй че ако не искате да си отворите работа най-добре работете на студен мотор.
Re: Смяна на гарнитура
Публикувано: 04 ное 2011, 13:20
от ЯЛТА
Сменявал съм гарнитура на глава на Жигулата на път с бременната си в 4-ия месец съпруга, след Михайловград на път за Видин. Най страшното са горещите части но те пък си изстиват, така че това не е проблем, но пък всичко се развива много лесно, а си беше септември месец-топло. И най важното-имаше си чешмичка до шосето.