Фокус - Смяна на ремъци и светеща лампа на двигателя(ЕГР).
Публикувано: 05 апр 2013, 18:53
Здравейте,
закупих си автомобил Форд Фокус 1.8 TDCi FFDA 02.2004г. от автокъща със сервизни документи и "реални" според продавача 185 000 км.
След 100км ми светна жълта лампа на двигателя. Закарах го в МП за обслужване и диагностика на проблема. От там казаха, че това се дължи на вакуум маркучи водещи към ЕГР-а. Отстраниха грешката и лампата не свети повече. Обаче, ако пак светнела трябва да я закарам за ремонт, като ще бракуват проблемните части и ще сложат нови срещу 600лв. Тъй като не разбирам от коли бих искал да ме посъветвате дали при въпросния сценарии е крайно наложително да направя нужния ремонт.
И втория ми въпрос, тъй като няма налични ремъци и ролки за модела е необходимо да поръчат и да дойда за смяна, като за ангренажен ремък ми искат 280лв, обтяжна ролк от порядъка на стотина лв., пистов ремък и той някъде толкова и доколкото се сещам и на климатика ремък отново за горе-долу толкова пари и едно нещо пак от комплекта за смяна от сорта на ролка или обтегач, което беше 480лв но каза, че него ще го оставим,(извинявам се, че не мога да бъдя по конкретен в найменованията и сумите, но справката я видях за 20 секунди). Общо с труда към 500лв. Преди това смених масло и всички филтри и накладки за общо 500лв. Тук въпроса ми е нужно ли е там да ги сменя при тези суми или съвсем спокоийно може да се направи другаде с други марки от съответните части на други цени ? Освен това при закупуването на колата майстор видя колата и каза, че не е необходимо да се сменя пистовия ремък, а като наложително само ангренажния.
Благодаря предварително за помоща Ви.
закупих си автомобил Форд Фокус 1.8 TDCi FFDA 02.2004г. от автокъща със сервизни документи и "реални" според продавача 185 000 км.
След 100км ми светна жълта лампа на двигателя. Закарах го в МП за обслужване и диагностика на проблема. От там казаха, че това се дължи на вакуум маркучи водещи към ЕГР-а. Отстраниха грешката и лампата не свети повече. Обаче, ако пак светнела трябва да я закарам за ремонт, като ще бракуват проблемните части и ще сложат нови срещу 600лв. Тъй като не разбирам от коли бих искал да ме посъветвате дали при въпросния сценарии е крайно наложително да направя нужния ремонт.
И втория ми въпрос, тъй като няма налични ремъци и ролки за модела е необходимо да поръчат и да дойда за смяна, като за ангренажен ремък ми искат 280лв, обтяжна ролк от порядъка на стотина лв., пистов ремък и той някъде толкова и доколкото се сещам и на климатика ремък отново за горе-долу толкова пари и едно нещо пак от комплекта за смяна от сорта на ролка или обтегач, което беше 480лв но каза, че него ще го оставим,(извинявам се, че не мога да бъдя по конкретен в найменованията и сумите, но справката я видях за 20 секунди). Общо с труда към 500лв. Преди това смених масло и всички филтри и накладки за общо 500лв. Тук въпроса ми е нужно ли е там да ги сменя при тези суми или съвсем спокоийно може да се направи другаде с други марки от съответните части на други цени ? Освен това при закупуването на колата майстор видя колата и каза, че не е необходимо да се сменя пистовия ремък, а като наложително само ангренажния.
Благодаря предварително за помоща Ви.