Страница 1 от 1

Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 04 мар 2013, 20:31
от freeqwerty
Здравейте,от доста време зареждам гориво от "ШЕЛ" бензин V-Power ,и ми направи впечатление,че докато е студена,при превключване на скорост придърпва назад. Т.е може би недостиг на гориво. В петък заредих от "Петрол" и тази сутрин паля,и двигателя тресе и работи на 3 цилиндъра.След 2-3 опита угасва,пали след дълго въртене,при положение,че палеше от един оборот студена. От Красна Поляна до Дружба,постоянно подавах леко газ по светофарите,за да не угасне. Спирам в Дружба, колата угасна без да натискам газта,след това въртя пали от половин оборот и работи нормално.След обяд,обратно по дестинацията нямах никакъв проблем.На какво може да се дължи това?

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 04 мар 2013, 22:06
от BoroSekirof
freeqwerty написа:Здравейте,от доста време зареждам гориво от "ШЕЛ" бензин V-Power ,и ми направи впечатление,че докато е студена,при превключване на скорост придърпва назад. Т.е може би недостиг на гориво. В петък заредих от "Петрол" и тази сутрин паля,и двигателя тресе и работи на 3 цилиндъра.След 2-3 опита угасва,пали след дълго въртене,при положение,че палеше от един оборот студена. От Красна Поляна до Дружба,постоянно подавах леко газ по светофарите,за да не угасне. Спирам в Дружба, колата угасна без да натискам газта,след това въртя пали от половин оборот и работи нормално.След обяд,обратно по дестинацията нямах никакъв проблем.На какво може да се дължи това?
Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
При мен имаше такъв проблем- дрънчеше на три цилиндъра. Смених свещите с на бош и сега е като пушка- не съм си и представял, че е възможно да пали така. Препоръчвам ти ги- не са много скъпи, аз лично по спомен ги взех за около 20 кинта- мой приятел има магазин и ми направи страхотна отстъпка-ако прецениш, може да попитам, ще се помага няма как :)
Преди време се правех на интересен и сипвах някакъв бензин с 5 стинки по-евтин. Резултата беше- скапани клапи и рециклиране на карбуратор. Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта.
Сменяй редовно и филтъра- нищо, че изглежда като "запазен"- задръства се с микрочастици и съответно затормозява паленето, като няма читав въздух.

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 05 мар 2013, 10:56
от npace
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://fordclub.bg/forum/escort-orion/v ... avaneto-i/

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 05 мар 2013, 11:11
от Didibao
Смени и свещите, на беру има добра алтернатива аз съм с тях в момента и работи много добре, не са платина като моторкрафта но няма проблем с тях.

Sent from my 3310I.

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 05 мар 2013, 19:45
от BoroSekirof
npace написа:
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://. . ./forum/escort-orion/vuzmozhni-neizpravnosti-pri-eskort-92-98-g-%28mk5-6-i-7%29-zetec-i-otstranyavaneto-i/

Извинявам се, имах спомен, че е бензин ескорта на колегата, с него си комуникираме, благодаря, че си ме "светнал".
Линка, който си пуснал не работи!

:)

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 06 мар 2013, 09:43
от KOss
BoroSekirof написа:
npace написа:
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://. . ./forum/escort-orion/vuzmozhni-neizpravnosti-pri-eskort-92-98-g-%28mk5-6-i-7%29-zetec-i-otstranyavaneto-i/

Извинявам се, имах спомен, че е бензин ескорта на колегата, с него си комуникираме, благодаря, че си ме "светнал".
Линка, който си пуснал не работи!

:)
Е, то си е чист бензин........

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 06 мар 2013, 11:02
от Меси
Имах подобен проблем с Мондеото.Смених горивния филтър и всичко се оправи.Беше се задръстил от боклуци.
От голямо значение е къде зареждате

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 06 мар 2013, 18:38
от freeqwerty
BoroSekirof написа:
npace написа:
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://. . ./forum/escort-orion/vuzmozhni-neizpravnosti-pri-eskort-92-98-g-%28mk5-6-i-7%29-zetec-i-otstranyavaneto-i/

Извинявам се, имах спомен, че е бензин ескорта на колегата, с него си комуникираме, благодаря, че си ме "светнал".
Линка, който си пуснал не работи!

:)
Да фордето е бензин. Странното е,че го направи само веднъж и сега нямам проблеми слава богу. Нямам карбуратор,както е писал колегата по-горе,а колате е инжекцион,което много ме радва. Ще се ориентирам към смяна на свещи+ кабели,като за начало+ бенз. филтър. Незнам дали да инвестирам толкова в тази кола,че е старичка,обаче ми върши перфектна работа. Свалих й разхода под 10/100 зимата (Софийско) (бензин). До сега съм я стегнал почти изцяло.Остава малко ремонт по предницата и яко натискане на газта. :)

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 06 мар 2013, 20:38
от HACKO
Щом се е оправила, не пипай нищо, ще я повредиш.
freeqwerty написа:....... колате е инжекцион,което много ме радва....
Това не трябва да те радва а да те притеснява, за съжаление вече масови коли с карбуратор не се произвеждат. В България стара инжекционна кола си е таралеж в гащите, няма адекватна диагностика и най-често проблема се отстранява с хаотично сменяне на на части докато се позакърпи.

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 08 мар 2013, 22:05
от BoroSekirof
freeqwerty написа: Да фордето е бензин. Странното е,че го направи само веднъж и сега нямам проблеми слава богу. Нямам карбуратор,както е писал колегата по-горе,а колате е инжекцион,което много ме радва. Ще се ориентирам към смяна на свещи+ кабели,като за начало+ бенз. филтър. Незнам дали да инвестирам толкова в тази кола,че е старичка,обаче ми върши перфектна работа. Свалих й разхода под 10/100 зимата (Софийско) (бензин). До сега съм я стегнал почти изцяло.Остава малко ремонт по предницата и яко натискане на газта. :)
Бе не, че нещо ама бях останал с впечатление, че е като моята- сиреч 16 V, но 1,6... все тая важното е, че я е оправил- а па аз некак си не знам всеки модел с какво е карбуратор, инжекция, моно инжекция, комън рейл, цедки, щеки и тн... Извинете ме за невежеството :)

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 09 мар 2013, 23:45
от eleena
Не че нещо, ама тя и твоята няма карбуратор, освен ако си слагал допълнително.. :D

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 10 мар 2013, 22:56
от BoroSekirof
eleena написа:Не че нещо, ама тя и твоята няма карбуратор, освен ако си слагал допълнително.. :D
Дай пак... :) Смисъл кфо аз не го виждам или ти го виждаш в някой справочник? Ще се окаже, че май и Форд нямам а ?! :D
Съжалявам за отклонението от темата :))))

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 13 мар 2013, 19:19
от freeqwerty
Насе не виждам, защо инжекциона да ми е проблем. Просто се радвам на бързото ускорение,добър двигател. На светофар не мога да чуя двигателя как мърка,като котенце. Вчера му постегнах и предницата. Нови носачи,тампони,шарнири,кормилни накрайници (предни и задни) и едно реглажче на предницата и сега няма троп,няма хоп. :) Да кажа само,понеже я ремонтирах при познат, с отстъпката за носачите,които са в комплект с тампоните и шарнирите,50 лв бройката. Иначе носач 2-ра употреба 30 лв.

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 13 мар 2013, 22:05
от HACKO
freeqwerty написа:.... Просто се радвам на бързото ускорение,добър двигател. На светофар не мога да чуя двигателя как мърка,като котенце......
И защо смяташ, че това не може да се случи с карбуратор?

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 14 мар 2013, 08:30
от freeqwerty
Не исках да кажа това,а че съм доволен от колицата. Успешен ден.@

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 14 мар 2013, 09:21
от HACKO
Не сме се разбрали. Аз пък исках да кажа, че 90% от проблемите на инжекционите ги няма при карбураторите.

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Публикувано: 14 мар 2013, 19:09
от freeqwerty
Е разбира се,че си прав. При инжекциона доколкото знам е по-сложничко и проблемите може да костват много,отколкото при карбуратора.