Страница 1 от 1

Теч на масло, моля за помощ

Публикувано: 21 фев 2013, 11:29
от Doin
Здравейте!
Имам теч на масло от Фокус 1.8 TDDI, а именно от тази джаджа :
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tech.732759
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tec ... 9.29743391
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tec ... 9.29743393
Ако не се вижда ясно на снимките - намира се пред двигателя вдясно, до датчика за маслото и филтъра за картерните газове и вдясно от щеката за маслото.
От мануала разбрах, че било вакум помпата на спирачната система, дано съм си го превел правилно и не бъркам.
В началото, тъй като бе омаслено доста помислих, че е от филтъра за картерните газове се е задръстил/замръзнал и избива от съединенията,
но в Събота свалих интеркулера, почистих двигателя и филтъра, проблема остана.
Сега ясно се вижда, че двигателя е облят под това нещо, и то толкоз, че вече капе по асвалта.
Не се вижда маркуч да е изваден или спукан, но това предстои да го остановя категорично през почивните дни.
Искам да попитам знаещите, можещите или препатилите:
Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем и как се е справил?
Има ли някаква особеност при демонтажа, монтажа?
Гарнитури ли се сменяват, или с маслоустойчив силикон?
Виждам, че смата помпа е капсулована с нитове, дали е разглобяема или трябва да се смени цялата?
Има ли логика във вакум помпа да има толкоз масло, че и да избива или да търся проблема по-дълбоко?

Ще съм ви благодарен за отзивите!

Re: Теч на масло, моля за помощ

Публикувано: 21 фев 2013, 11:42
от VEG
Здравей!
Това е вакуум помпата на колата, според мен :D . Аз имах такъв проблем с моята вакуум помпа- мондео 1.8tdi. Най-вероятно са се разхлабили нитовете и не стягат добре. При мен решението беше да се свали помпата /свали я майстор/, разпробих нитовете и стягане с болчета и гайки. Капнах и каниколит за да избегна евентуално развиване. При поставянето на помпата се сменя и един голям О-пръстен, но може и със силикон. Има обаче подробности при поставянето. Успех