Страница 1 от 1

износен съединител

Публикувано: 18 фев 2013, 10:56
от adrian_m
Здравейте колеги!
Става въпрос за фокус 1.4 бензин но според мен принципа на всички коли е един и същ.
Какви са първоначалните и последващи признаци на износване на диска на съединителя и нормално къде трябва да отделя?

Re: износен съединител

Публикувано: 18 фев 2013, 11:17
от HACKO
Нормално на всички коли, съединителят зацепва около средата на хода на педала. При износен съединител, съединителя отделя в горно положение на педала, като при отпуснат педал при ускоряване оборотите се вдигат а колата закъснява с реакцията, отначало на висока предавка а в последствие с напредване на износването и на ниските докато накрая спре да се движи.

Re: износен съединител

Публикувано: 18 фев 2013, 13:19
от kimi666
На фокуса зацепва по- високо. И от други колеги съм го чул. И моят е така.

Re: износен съединител

Публикувано: 18 фев 2013, 15:30
от adrian_m
Благодаря Ви за отговорите колеги, пожелавам Ви лек и успешен ден!!!

Re: износен съединител

Публикувано: 09 мар 2013, 12:44
от Tati_go
Ето един сигнал за повреден съединител.
Още при купуването на колата ми направи впечатление, че при изключване на двигателя, когато той спира работа, се чува леко метално пречукване.
Преди това съм карал 3 дизелови коли, в това число и една нова комън-рейл.
След около 15-20 хиляди километра, започнаха вибрации, които явно бяха свързани със зацепването.
Причината се оказа повреда или с други думи износване на демпфера на съединителя.