износен съединител
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
износен съединител
Здравейте колеги!
Става въпрос за фокус 1.4 бензин но според мен принципа на всички коли е един и същ.
Какви са първоначалните и последващи признаци на износване на диска на съединителя и нормално къде трябва да отделя?
Става въпрос за фокус 1.4 бензин но според мен принципа на всички коли е един и същ.
Какви са първоначалните и последващи признаци на износване на диска на съединителя и нормално къде трябва да отделя?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: износен съединител
Нормално на всички коли, съединителят зацепва около средата на хода на педала. При износен съединител, съединителя отделя в горно положение на педала, като при отпуснат педал при ускоряване оборотите се вдигат а колата закъснява с реакцията, отначало на висока предавка а в последствие с напредване на износването и на ниските докато накрая спре да се движи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: износен съединител
На фокуса зацепва по- високо. И от други колеги съм го чул. И моят е така.
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: износен съединител
Благодаря Ви за отговорите колеги, пожелавам Ви лек и успешен ден!!!
- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: износен съединител
Ето един сигнал за повреден съединител.
Още при купуването на колата ми направи впечатление, че при изключване на двигателя, когато той спира работа, се чува леко метално пречукване.
Преди това съм карал 3 дизелови коли, в това число и една нова комън-рейл.
След около 15-20 хиляди километра, започнаха вибрации, които явно бяха свързани със зацепването.
Причината се оказа повреда или с други думи износване на демпфера на съединителя.
Още при купуването на колата ми направи впечатление, че при изключване на двигателя, когато той спира работа, се чува леко метално пречукване.
Преди това съм карал 3 дизелови коли, в това число и една нова комън-рейл.
След около 15-20 хиляди километра, започнаха вибрации, които явно бяха свързани със зацепването.
Причината се оказа повреда или с други думи износване на демпфера на съединителя.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта