Страница 1 от 1
Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 16:58
от stoyko_
Здравейте колеги, не успях да открия къде се намира тапата на чието място се завива щифта за фиксиране на коляновия вал в ГМТ. Ако някой знае моля по-подробно да обясни какво трябва да се свали за да се достигне до нея. Колата е Escort 1.8 TD. Видях инструкции в друа тема но са за Мондео .
Благодаря предварително.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 17:40
от opex
Двигателите са еднакви.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 19:18
от stoyko_
Така е колега, но най-малкото коша на Мондео е по-голям и има повече прстранство и генератора на Ескорт е отпред и ми се струва, че пречи да се достигне до тапата.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 19:25
от HACKO
stoyko_ написа:Така е колега, но най-малкото коша на Мондео е по-голям и има повече прстранство и генератора на Ескорт е отпред и ми се струва, че пречи да се достигне до тапата.
И въпреки това, мотора пак е същия, съответно мястото и инструмента за блокиране е същия.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 20:07
от stoyko_
Въпроса ми е как да стигна до мястото, какво трябва да сваля.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 22:16
от specialista
Компресора на климатика,стойката на компресора и генератора се свалят за да се достигне до тайното място.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 23:15
от stoyko_
Благодаря за отговора. Не случайно в сервизите вместо щифт използват маркер.
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 18 яну 2013, 23:29
от diesel1.6
... и закономерно казват "няма форд, който да върви нормално".
Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 19 яну 2013, 00:30
от opex
той не върви нормално защото толкова са кадърни тия дето го "поправят"
хората (случайно инженери пардон) са си го измислили. пък че е на кофти място не е единствения начин за намиране на ГМТ еле пък лесен не е оправдание. от некадърни афтърмаркет "майстори" тръгва лошата слава на колата, не от завода.
И зетека също има дупка и щифт за зацепване, ама има и белези - екстра са си. Като няма белези има часовников индикатор (най-точния начин за мен). Май май заради маркера така не вървят нормално

Re: Фиксиране в ГМТ Escort 1.8TD
Публикувано: 19 яну 2013, 11:09
от HACKO
stoyko_ написа:Благодаря за отговора. Не случайно в сервизите вместо щифт използват маркер.
И какво се получава? Повторител на грешката, ако някой преди това е направил някаква грешка, новия ремък също е със грешка. И като се сложи варианта при маркирането също да се допусне някакво отклонение и за няколко смени се натрупва. Да не говорим, че и правилно да се поставят белезите, белега на разпределителния вал е поставен спрямо, вече разпънатия ремък, което пък при д-л с два разпределителни вала вазбърква цялото газоазпределение. И тръгват едни приказки за марки.