Страница 1 от 1
зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 15 яну 2013, 21:52
от BVLGARI
Здрасти колеги!Някой може ли да ми каже как се зацепва въпросният ремък и ако може да ми дадете някаква схема на начина на зацепването!Благодаря предварително!

Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 15 яну 2013, 21:56
от specialista
И за коя кола става въпрос?
Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 15 яну 2013, 22:01
от BVLGARI
specialista написа:И за коя кола става въпрос?
То мондеото и ескорта са с еднакви двигатели.Но за мондеото става въпрос а също и за ремъка на гнп-то ?Ще черпя!!!!

Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 15 яну 2013, 23:51
от GAZ66
Колега по добрия вариант за тебе е да отидеш в някои сервиз и там да си смениш ремъците.
После да не питаш как се прави ремонт на двигател.
Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 16 яну 2013, 19:09
от peigera
Ауто дата има описание на зацепването на ангренажните ремъци.
Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 16 яну 2013, 21:25
от specialista
Ползват се инструменти за блокиране на валовете!
Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 16 яну 2013, 23:03
от BVLGARI
Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 17 яну 2013, 09:15
от HACKO
Ако никога не си сменял агренажен ремък, потърси помощ от някой, който го е правил. Да ти покаже или поне да стои до тебе докато го правиш.
Не е нещо сложно, но е деликатно и има тънкости, които не могат да се опишат. За сметка на това, всяка грешка се санкционира жестоко. И докато при Бензиновите има място за минимална грешка, при Дизела не се допуска никаква.
В отговора ти се усеща сарказъм, но не си прав, колегите както и аз, се въздържат от подробни обяснения именно заради опасността от грешка. Никой не иска после да му пишат, "абе, направих всичко, както го описа и сега мотора ми е за боклука".

Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 17 яну 2013, 10:34
от diesel1.6
Re: зацепнаве на ангренажен ремък
Публикувано: 17 яну 2013, 14:42
от BVLGARI
HACKO написа:
Ако никога не си сменял агренажен ремък, потърси помощ от някой, който го е правил. Да ти покаже или поне да стои до тебе докато го правиш.
Не е нещо сложно, но е деликатно и има тънкости, които не могат да се опишат. За сметка на това, всяка грешка се санкционира жестоко. И докато при Бензиновите има място за минимална грешка, при Дизела не се допуска никаква.
В отговора ти се усеща сарказъм, но не си прав, колегите както и аз, се въздържат от подробни обяснения именно заради опасността от грешка. Никой не иска после да му пишат, "абе, направих всичко, както го описа и сега мотора ми е за боклука".

Абе хора няма никакъв сарказъм сериозно благодаря за бързите отговори свалих ауто дата и там намерихме каквото ни трябва нито има сарказъм нито някаква подигравка.Напълно съм наясно че е пипкава работа и е за хора който се занимават с това!Просто исках да разбера как става и дали има някаква схема на зацепването това е.Пак благодаря!!!!!! >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: