TDCi пушеци
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 юли 2006, 12:15
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 100ps
- Status: Извън линия
TDCi пушеци
За пореден път ще ви разпитвам за пушилките оставяни от моето фордче. Почнах от леко пропушване като понастъпя най-десния педал, а сега стигнах до момента, в който при тъгване човека отзад получава безплатно прахово боядисване на колата си в черно. Интересното е, че не забелязвам чувствителна разлика във вървежа на колата си - може би леко по-спънат е в ниските обороти, но може и да си внушавам, гледайки облака в огледалото.
Реших да се посъветвам с любимото си МотоПфое. Направих го - диагностика на двигателя казаха те. Резултатът - всичко е перфектно, единствения заподозрян, разправят бил EGR клапана. По техни обяснения клапан, който регулира подаването на изгорелите газове за вторична обработка към двигателя за намаляване на вредните емисии. Предлагат ми почистване на този клапанак, което обаче било тежка процедура, тъй като бил заврян някъде около на кучето опашката.
И така въпроса ми към вас е - мислите ли че този клапан може да е виновника? Чудя се малко повечко, просто защото офертата, която ми направиха от МП е леко соленичка - 3 часа труд = 108 лв.
Реших да се посъветвам с любимото си МотоПфое. Направих го - диагностика на двигателя казаха те. Резултатът - всичко е перфектно, единствения заподозрян, разправят бил EGR клапана. По техни обяснения клапан, който регулира подаването на изгорелите газове за вторична обработка към двигателя за намаляване на вредните емисии. Предлагат ми почистване на този клапанак, което обаче било тежка процедура, тъй като бил заврян някъде около на кучето опашката.
И така въпроса ми към вас е - мислите ли че този клапан може да е виновника? Чудя се малко повечко, просто защото офертата, която ми направиха от МП е леко соленичка - 3 часа труд = 108 лв.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
звучи логично да е от клапана:
клапана - когато е отворен вкарва (добавя) изгорели газове към въздуха след турбината ... с цел да се намали токсичността им...
обаче ако е повреден и е останал отворен - заедно с кислорода винаги ще влизат и изгорели газове ... тогава нафтата подавана от помпата няма да може да изгори ... и ето ти: черен пушек и липса на мощност
... а клапана със сигурност е наврян на кофти място ...
клапана - когато е отворен вкарва (добавя) изгорели газове към въздуха след турбината ... с цел да се намали токсичността им...
обаче ако е повреден и е останал отворен - заедно с кислорода винаги ще влизат и изгорели газове ... тогава нафтата подавана от помпата няма да може да изгори ... и ето ти: черен пушек и липса на мощност
... а клапана със сигурност е наврян на кофти място ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта