Moля за спешна помощ
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 сеп 2012, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk1 1.8 16V
- Status: Извън линия
Moля за спешна помощ
Здравейте първо,
Искам да попитам някой дали има някаква представа какво се случва с колата ми. Става въпрос за форд мондео 1.8 мк1. Преди малко се прибирам и в порядъка на 2 дни ми се случва два пъти един много странен проблем. Когато тръгна да спирам на светофар например,в момента,в който натисна нормално съединителя и спирачката едновременно колата спира,но в същия момент оборотите й се качват,все едно форсирам и подавам газ междувременно със спирането.Когато спра в такъв момент и я изключа от скорост,но я държа запалена тя пак държи 2-2,5 обороти все едно подавам газ.Възможно ли е да заяжда жилото на газта или подобно нещо ?.. Преди една седмица я извадих от сервиз даже още не съм я доизплатил в сервиза и вече пак плаче някакъв проблем. Реве ми се просто. Моля ви се,ако имате някаква представа защо е това и дали мога да го отстраня сам по някакъв начин този проблем обяснете по-подробно,защото ме боли портмонето
Искам да попитам някой дали има някаква представа какво се случва с колата ми. Става въпрос за форд мондео 1.8 мк1. Преди малко се прибирам и в порядъка на 2 дни ми се случва два пъти един много странен проблем. Когато тръгна да спирам на светофар например,в момента,в който натисна нормално съединителя и спирачката едновременно колата спира,но в същия момент оборотите й се качват,все едно форсирам и подавам газ междувременно със спирането.Когато спра в такъв момент и я изключа от скорост,но я държа запалена тя пак държи 2-2,5 обороти все едно подавам газ.Възможно ли е да заяжда жилото на газта или подобно нещо ?.. Преди една седмица я извадих от сервиз даже още не съм я доизплатил в сервиза и вече пак плаче някакъв проблем. Реве ми се просто. Моля ви се,ако имате някаква представа защо е това и дали мога да го отстраня сам по някакъв начин този проблем обяснете по-подробно,защото ме боли портмонето

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Moля за спешна помощ
Огледай за разкачен или спукан вакум или откачена букса.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Moля за спешна помощ
Това всичко на натисната спирачка ли става?Може нещо проблем с сервото да има 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Moля за спешна помощ
Не казваш какво са правили по колата.
Ако са искали да чистят дросела при загасен двигател, е възможно цялата мърсотия да се е набила в стъпковото моторче и то да блокира отворено...

Ако са искали да чистят дросела при загасен двигател, е възможно цялата мърсотия да се е набила в стъпковото моторче и то да блокира отворено...


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: Moля за спешна помощ
Възможен е и проблем с ТПС сензора /на дроселовата клапа/, ако откачиш буксата и оборотите се нормализират значи е от него.
- mocipako
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
- Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
10.2003
Серия: Focus 1998-2005
Хечбек: 5 Door Saloon
Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
Предаване: LHD FWD
Климатик: Manual Air Conditioning
Боя: Silver Frost - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Moля за спешна помощ
Поддържам мнението на madboy най-вероятно това е Idle Air Control (IAC) Valves ( байпас клапана за празен ход ).madboy написа:Не казваш какво са правили по колата.
Ако са искали да чистят дросела при загасен двигател, е възможно цялата мърсотия да се е набила в стъпковото моторче и то да блокира отворено...
Поне, аз оттам бих започнал.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Moля за спешна помощ
Някой датчик е или връзката до него.Лошото на тая кола е,че няма читава диагностика-има там една порнография със светодиод дето се прави,която показва неработещи датчици чак когато напълно откажат.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта