Страница 1 от 1

Изгаряне на масло

Публикувано: 14 апр 2012, 19:51
от bonevstiliyan
Преди 2 месеца или преди 1500 км смених маслото, масления и въздушния филтър и днес установих че 2/3-ти от маслото го няма, а не съм имал никакъв теч. Колата е Ескорт 98 16V 1.8 на около 200 000 км. Колата е поддържана и не мога да си обясня защо гори масло..какви може да са причините за това...

Благодаря Ви предварително :)

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 14 апр 2012, 20:15
от HACKO
Гумички на клапаните.

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 18:36
от bonevstiliyan
искат ми 200 лв за смяна на гумичките...има ли смисъл да се прави и изобщо ще има ли разлика при работата на автомобила или просто ще си спестя разхода по доливане на масло

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 19:31
от Nebhotep
Значи от белега мин до макс на бензиновите мотори е 750 мл. Колата ти е изгорила около 500 мл. за 1500 км. или около 333 мл. на 1000 км. Което като цифрово изражение за 10 000 км. е около 40 лева. Зависи колко караш на година, ако е около и под 10 000 км. според мен няма смисъл да правиш ремонт докато разхода не стигне 500 мл. на 1000 км. Успех!

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 20:14
от bonevstiliyan
ами това е че работата ми е свързана с колата и до университета ходя с кола и общо взето на ден имам едни 80 км в най-добрия вариант

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 20:19
от fordmaniac
Освен финансовия разход за доливане на масло, забравяте една гадна подробност. Наличието на масло в горивните камери и участието му в горенето образуват нагар на гранули и полепвайки по изпускателните клапани спомага за по-бързото им изгаряне. А и се отлага по ламбда сондата и тя спира! Така че не е маловажно като явление разхода на масло.
Поздрави

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 22:10
от b1r1b1ty
Наливай хубаво масло.Ти,какво си сложил и за колко пари?При смяна ако ти е на максимума от началото за 10 000 километра ако слезне на минимума на края значи всичко е ок.И литър да долееш кво толкова?:)

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 22:53
от bateto_toshko
bonevstiliyan написа:Преди 2 месеца или преди 1500 км смених маслото, масления и въздушния филтър и днес установих че 2/3-ти от маслото го няма, а не съм имал никакъв теч. Колата е Ескорт 98 16V 1.8 на около 200 000 км. Колата е поддържана и не мога да си обясня защо гори масло..какви може да са причините за това...

Благодаря Ви предварително :)
В смисъл , че при предната смяна не е горяла масло , а сега започна?Ако е така , можеш да търсиш причината и във кофти масло , запушена вентилация на картера...освен най вероятната причина , която Наско спомена.Между другото и аз си мислех , че нямам никакъв теч , докато не свалиха капака на ангренажа и не видяха , че от външната семеринга на кол.вал капе.Добре , че не ми беше омаслила ангренажа , иначе.....

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 18 май 2012, 23:13
от bonevstiliyan
не знам дали преди е горяла, но днес чух онова специфично звучене преди смяна на ремък

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 19 май 2012, 10:36
от b1r1b1ty
Да не ти е запушено гърнето,тогава пак може да побутва масло.
При мен беше станало така и не можах да се усетя,защото само в града карам.

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 19 май 2012, 11:51
от bateto_toshko
b1r1b1ty написа:Да не ти е запушено гърнето,тогава пак може да побутва масло.
При мен беше станало така и не можах да се усетя,защото само в града карам.
На какъв принцип става това изгаряне при запушено гърне? *00147*

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 19 май 2012, 17:28
от bonevstiliyan
сменяни са гърнетата няма да е от това

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 24 май 2012, 02:20
от Kostadin21
И при мен нямаше теч,но течове има когато има налягане.
Виж датчика за маслото :arrow:

Re: Изгаряне на масло

Публикувано: 24 май 2012, 13:59
от z42
bonevstiliyan написа:не знам дали преди е горяла, но днес чух онова специфично звучене преди смяна на ремък
Това би трябвало да е притеснително. Може някой агрегат да ти затяга и затова ремъка да пищи на умиране. Не карай така, намери причината.
Провери цвета на маслото и на антифриза - казват че ако едното или и двете са станали като боза, има смесване. Но толкова много масло наистина не мога да си представя да влезе в охладителната система без да протече яко.