Страница 1 от 2

голям проблем след проливен дъжд

Публикувано: 01 сеп 2006, 00:10
от iGn0rE
Здравейте. Преди 2 дни по време на брутален дъжд излязах с колата си Форд Фиеста 1.8Д.Всичко изглеждаше наред докато не спрях до един приятел.До загасянето на колата нямах проблеми, но като се опитах да я запаля не искаше, все едно нямаше акомулатор, при подаване на контакт таблото светеше, но при опит за палене имаше само едно ТЪК и това е.След няколко повторения да запаля се случи следното нещо. 3-4 пъти правеше ТЪК на следващия завъртя, но пак без успех.След бутане и палене на скорост колата тръгна.Това нещо се повтори и при следващото палене.На следващия ден забелязах че въздушният ми филтър е мокър.Следваше пробване да запаля с друг акомулатор - неуспешно.Сега колата ми е в сервиза и чакам да диагностират повредата.Интересува ме какво може да й се е случило и колко пари да си приготвя?

Публикувано: 01 сеп 2006, 00:25
от V_A_N_K_A_T_A
Ами не съм сигурен какви са симптомите на това за което си мисля,но като свържа Дизел с проливен дъжд,се сещам само за едно-блокирал двигател.Като казваш и мокър въздушен филтър,май е сигурно.Ако е така,много лошо си постъпил като си се опитал да я палиш пак!Дано не е това,колегите ще кажат,но на мен ми се е случвало да ми счупят един път бус и два пъти пикап :arrow: резултата-най-малко 2 криви мотовилки... :roll:

Публикувано: 01 сеп 2006, 02:09
от orlinm
V_A_N_K_A_T_A

ааа стига бе , направо го уби човека 1-2 мотовилки само хехехе. Човека чука 'цък' само все пак. Електриката се е прецакала, стартера се намокрил задрало нещо - ама не и мотора... Не плаши хората така все пак.

Публикувано: 01 сеп 2006, 08:55
от Bakara
99% проблема е в стартера, в другата тема бях писал че имах подобен проблем след минаване през дълбока локва. При завъртане на ключа се чува как бендикса изхвърля но стартера не завърта. При мен го прави рядко, когато е загряла колата, предполагам че се дължи на лош контакт някъде.

п.с. А как запалхте дизела с бутане?

Публикувано: 01 сеп 2006, 12:23
от shark
Наистина така както описваш проблема не е в ДВГ. Щом си карал, спрял си и след това не тръгва, значи проблема наистина е в стартера. Според мен от дъжда се е намокрил и закъсява. Най-вероятно в сервиза ще му направят една профилактика и ще се оправи. Е като се отвори таман ще се види в какво състояние е и може да се сменят някои части (втулки или четки например). Ще си сигурен, че зимата няма да имаш проблем с паленето, е поне от към стартер :)

Публикувано: 01 сеп 2006, 15:06
от iGn0rE
bakara запалих ... бутнаха ме и на 2ра :) малко рисково, но не знаех как да постъпя, акомулатора беше истощен на следващия ден, динамото зареждащо акомулатора беше разкачено и не го зареждаше, но както казах при пробване да запали с друг акомулатор пак не стана. Все още не са ми я погледнали, направо откачам, седя тук и се чудя какво да права. Надявам се да не е достигнала вода до цилиндрите, че тогава лошо ми се пише :) Надявам се да е от динамото и/или стартер-а.

Публикувано: 01 сеп 2006, 16:09
от Brock
iGn0rE написа:bakara запалих ... бутнаха ме и на 2ра :) малко рисково, но не знаех как да постъпя, акомулатора беше истощен на следващия ден, динамото зареждащо акомулатора беше разкачено и не го зареждаше, но както казах при пробване да запали с друг акомулатор пак не стана. Все още не са ми я погледнали, направо откачам, седя тук и се чудя какво да права. Надявам се да не е достигнала вода до цилиндрите, че тогава лошо ми се пише :) Надявам се да е от динамото и/или стартер-а.
Споко - ако влезне вода в цилиндрите при ДИЗЕЛОВ автомобил, няма средно положение - просто двигателя блокира и няма палене, докато не му се направи основен ремонт или се смени целия.

:twisted:

Публикувано: 01 сеп 2006, 17:13
от red
100% нямаш вода в цилиндрите иначе нямаше да тръгне

Публикувано: 01 сеп 2006, 18:32
от iGn0rE
Ок момчета... Благодаря Ви много за полезната информация. Сега ми остава и в сервиза да ме зарадват така както вие :) Ще ви информирам какво се е случило след като разреша този кофти проблем. Благодаря ви още веднъж.

Публикувано: 01 сеп 2006, 21:28
от chains
Стартера по принцип е на кофти място /ниско долу и гумите го мият здраво/ и вероятно се е нпълнил с мръсна вода, която като е изсъхнала се е превърнала в кал; можие също така някъде да е имало нарушена изолация кабели и да е дало на късо /според мен това е по-вероятната причина щом на другата сутрин акумулатора е бил умрял - късото му изсмуква много бързо силите/

Публикувано: 01 сеп 2006, 21:31
от chains
....опа ако ти беше проникнала вода в топлите цилиндри щеше да разбереш /топлинния шок е жесток/, а ти казваш, че преди да я изгасиш си е работила нормално ?

Публикувано: 01 сеп 2006, 22:03
от iGn0rE
Нормално работеше..., при влизане в локва губеше мощност, но мисля че това е нормално.На мен ми се стори, че няма акомулатор затова на по-сухо я карах малко в обороти за да ми се зареди.То даже клаксона ми не работеше :). При влизане на вода през ваздушният филтър не трябва ли колата да угасне сама ?

Публикувано: 01 сеп 2006, 23:40
от chains
Ее, зависи колко вода е проникнала иначе ако ти е хубав филтъра, то той сравнително надеждно би защитил мотора. А точно това, дето ти се е струвало че акумулатора нещо не е в ред, показва, че наистина някъде из ел. инсталацията може да е проникнала вода и да укъсява.
/добре че не си се запалил - понякога е добре да ти е слаба батерията/
Иначе /особено при топъл мотор/ ако проникне вода в горивните камери направо ще пукне буталата и ризите - наистина няма как да сгрешиш усещането!

Публикувано: 02 сеп 2006, 00:34
от iGn0rE
филтъра ми е чисто нов, взех си го преди една седмица на бош някакъв.

Публикувано: 02 сеп 2006, 11:57
от Bakara
Хмм, може и друг проблем да имаш, да не би да ти е хлабав ремъка на алтернатора и да препъзлва като се намокри, щом и класон си нямал е хубаво да направиш един преглед на ел. инсталалциата.

Публикувано: 02 сеп 2006, 12:14
от kurshuma
1.Ако колата имаше воден щеше да изгасне само 1 път и краи
Обяснение: Водата минава през везд.ф. ивлиза в цилиндрите тя няма своиствата на горивата и не се згъстява и точно преди буталото стигне горна мъртва точка преди изпускателните клапани да се отворят буталото спира [блокира] и се появяват следните проблеми наи лек варянт на повреда е скъсан ангренажен ремък и криви клапани но съм виждал счупена биела излязла през блока както и скъан колянов или разпределителен вал в общи линии лоша работа :cry:
Но при теб не е така такаче споко :D
При теб може да има леко подчертавам леко късо съединение някъде ие от него да ти пада тока :!:
Но както казват колегите по горе стартера също е варянт тъй като наистина е на лошо място отпред отдолу се е във вода :shock:
Успех и тънка лаисна да минеш :D

Публикувано: 02 сеп 2006, 12:32
от methodboy
Стартера е колега, иначе досега да се те поздравили с "да си купиш нов двигател". Началника ми си напълни колата с вода във вторник след минаване в подлеза под ФК и принего е същото.

Публикувано: 02 сеп 2006, 13:01
от iGn0rE
И аз минах през подлеза на ФК :) Каде във Варна мога да отида да ми прегледат ел. инсталацията ? Колко пари ще ми вземат за профилактика и евентуална смяна на някой кабел?

Публикувано: 02 сеп 2006, 17:24
от methodboy
Като се качваш по Мир (идваш от ген Колев), след светофара на OMV и моста свиваш в дясно. Ще види СВА супермаркет в ляво минаваш покрай него следващата пресечка в ляво и веднага в дясно. На друго място МП или Цоков и Канев зад затвора. В МП имат много хубава техника за диагностика ама са спънати в гавите малко.

Публикувано: 02 сеп 2006, 23:02
от iGn0rE
там след CBA кадето ми казваш ... то се пада зад читалището "Васил Левски" градинка една има.Нали за там ми говориш... след CBA направо и 2рата в ляво