Трети съединител на Mondeo Mk2 1.8
Публикувано: 02 апр 2012, 13:38
Здравейте колеги, искам съвет за долуописаната ситуация:
Имаме такова семейно Мондео близо 7 години, мотор 1.8 16v комби , 98-ма година края.
Бе на реални 90 000 км като го взехме, и на първата яка зима му запалихме съединителя в една пряспа и даде фира.
Бе отремонтирано във Форд Мото Пфое ( грешка, но тогава кой да знае! )
Смениха цял комкплект съединител.
След 2 години и близо 20 000 км, педала потъваше и започна да преплъзва. Там не уважиха никаква рекламация, и искаха 250 лв само за труд да погледнат и кажат какво му има.
Закарахме го на друг сервиз ( неоторизиран, но уж с добро име) - смениха комплект съединител и някаква помпа предполагам на съединителя.
Предположихме, че във Форд са ни преметнали яко с някакви евтини или втора ръка части, които вече са свършили . . обица на ухото и това е .
Лошото обаче е, че преди около година, колата отново взе да буксува. Километри много не се минават с нея, носи отвреме навреме товари в комбито, но е 3- 4 пъти на година по 500 - 600 км. Не се кара като служебна и се внимава с тръгванията.
Отворихме го отново - лично с очите си се убедих, че феродо НЯМАШЕ и слънцето бе издрано и износено.
Сменихме го за 3ти път - комплект Luk за 350 лв от доверен магазин, за да сме сигурни в качествата му.
Колата не е минала и 3000 км с него, и миналата седмица трябваше да паркирам на задна по един баир. Двигателя взе да вие, колата да НЕ иска да изкачи баира на задна, и да мирише на съединител. Спрях навреме за да не го запаля, пуснах я напред по равното и я засилих назад, за да изкачи.
Оттогава съм МНОГО притеснен - при последната смяна гледахме да "изчистим" всички възможни грешки на предишни сервизи - майстора ни е познат и е много добър, мястото откъдето купихме частите са професионалисти, и т.н.т.
Закарвайки колата да я погледнат момчето я пробва и каза, че в моемнта си отделя добре ( тоест е далеч от свършването ).
НО логиката в хронологията на събитията показва, че има нещо в тази кола, която явно я кара да си "свършва" съединителя овреме. Незнам. Изказаха предположение за някакво маркуче в което има клапан, че може да не разботи добре и някой път да остави натиснато феродото за дълго време,. . и така неусетно да го изхабява.
Искам да чуя и ваши предположения, поради простата причина че неразбирам много на тези фордове и нямам вяра на майсторите, които нямат опит с тях.
Аз съм от опел форума и който ме пита нещо по опелите с удоволствие ще му кажа, но Форделката си е семейното щастие което вози много комфортно, гори добре с климатик и върши много работа. . .харесваме си го и има добро оборудване, така че несмятам да се отказваме от него,а по- скоро да му разберем болежката.
Ше съм благодарен на всеки, който е имал пообен проблем или е наясно с тази ситуация, предполагам не сме първите с някакъв проблем от такова естество.
Благодаря предварително на изчелите поста ми.
За да не е само текст, ето снимки на Форд-елката


P.S. И малко Опел Пропаганда
Не се сърдете, знаете че човек като е маняк, нетрябва да заклеймява марките


Поздрави!
Имаме такова семейно Мондео близо 7 години, мотор 1.8 16v комби , 98-ма година края.
Бе на реални 90 000 км като го взехме, и на първата яка зима му запалихме съединителя в една пряспа и даде фира.
Бе отремонтирано във Форд Мото Пфое ( грешка, но тогава кой да знае! )
Смениха цял комкплект съединител.
След 2 години и близо 20 000 км, педала потъваше и започна да преплъзва. Там не уважиха никаква рекламация, и искаха 250 лв само за труд да погледнат и кажат какво му има.
Закарахме го на друг сервиз ( неоторизиран, но уж с добро име) - смениха комплект съединител и някаква помпа предполагам на съединителя.
Предположихме, че във Форд са ни преметнали яко с някакви евтини или втора ръка части, които вече са свършили . . обица на ухото и това е .
Лошото обаче е, че преди около година, колата отново взе да буксува. Километри много не се минават с нея, носи отвреме навреме товари в комбито, но е 3- 4 пъти на година по 500 - 600 км. Не се кара като служебна и се внимава с тръгванията.
Отворихме го отново - лично с очите си се убедих, че феродо НЯМАШЕ и слънцето бе издрано и износено.
Сменихме го за 3ти път - комплект Luk за 350 лв от доверен магазин, за да сме сигурни в качествата му.
Колата не е минала и 3000 км с него, и миналата седмица трябваше да паркирам на задна по един баир. Двигателя взе да вие, колата да НЕ иска да изкачи баира на задна, и да мирише на съединител. Спрях навреме за да не го запаля, пуснах я напред по равното и я засилих назад, за да изкачи.
Оттогава съм МНОГО притеснен - при последната смяна гледахме да "изчистим" всички възможни грешки на предишни сервизи - майстора ни е познат и е много добър, мястото откъдето купихме частите са професионалисти, и т.н.т.
Закарвайки колата да я погледнат момчето я пробва и каза, че в моемнта си отделя добре ( тоест е далеч от свършването ).
НО логиката в хронологията на събитията показва, че има нещо в тази кола, която явно я кара да си "свършва" съединителя овреме. Незнам. Изказаха предположение за някакво маркуче в което има клапан, че може да не разботи добре и някой път да остави натиснато феродото за дълго време,. . и така неусетно да го изхабява.
Искам да чуя и ваши предположения, поради простата причина че неразбирам много на тези фордове и нямам вяра на майсторите, които нямат опит с тях.
Аз съм от опел форума и който ме пита нещо по опелите с удоволствие ще му кажа, но Форделката си е семейното щастие което вози много комфортно, гори добре с климатик и върши много работа. . .харесваме си го и има добро оборудване, така че несмятам да се отказваме от него,а по- скоро да му разберем болежката.
Ше съм благодарен на всеки, който е имал пообен проблем или е наясно с тази ситуация, предполагам не сме първите с някакъв проблем от такова естество.
Благодаря предварително на изчелите поста ми.
За да не е само текст, ето снимки на Форд-елката


P.S. И малко Опел Пропаганда



Поздрави!