Страница 1 от 1

ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 22 фев 2012, 15:16
от zip73
Здравейте колеги
някои може ли да помогне с инфо
относно регулиране на клапани за Форд Гранада модел 74, 2 литра в6
до колкото съм запознат се регулират на топъл мотор
но за разтоянието на смукателните и изпусквателните клапани не мога да намеря инфо
колата се кара на газ ако има значение за реглажа.
Ако някои знае .моля за помощ
Благодаря

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 22 фев 2012, 15:29
от ceco georev
В аутодата пише на студен мотор.Всмукателни 0,35 изпускателни 0,40.Гранада 2,0 в6.

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 22 фев 2012, 15:42
от zip73
Мерси колега
а защо на студено?

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 22 фев 2012, 15:51
от ceco georev
Ами така пише в аутодатата.А това е официална програма и с нея работят доста сервизи.

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 22 фев 2012, 21:29
от HACKO
zip73 написа:Мерси колега
а защо на студено?
Защото е за да компенсира топлинното разширение на клапаните.

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 23 фев 2012, 12:12
от zip73
а това че колата се кара на газ има ли отношение за реглажа?
по хлабави или по стегнати?
или както е в книгите?
Благодаря

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 23 фев 2012, 12:53
от HACKO
Не, хлабината се регулира според предписанието за конкретния двигател.

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 25 фев 2012, 18:54
от starship
За предпочитане е да направиш хлабините по - големи, отколкото да са по - малки. Примерно направи смукателни 0.45, изпускателни 0.50 . Когато се обработват легла и клапани или просто припасваш клапан в легло, при запалване на двигателя клапаните потъват в леглата с около 5 стотни до 10 стотни, което компенсира тези по - големи хлабини и те идват на заводски зададените 0.35 - 0.40. Ако правиш реглаж на хлабини без да сваляш глава а само разпределителен вал, направи хлабините както са дадени заводски.

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 25 фев 2012, 19:25
от HACKO
Това не е сериозно, нали?

Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ

Публикувано: 25 фев 2012, 19:27
от opex
За предпочитане е хлабините да са както е написано в книгата. Стотните и хилядните са преценени от разработилия двигателя.
Ако хлабината е по-голяма клапана няма да отваря необходимата височина, съответно да влизат/излизат съответните газове както трябва и ще трака повече двигателя
Ако хлабината е по-малка клапана няма да затваря плътно благодарение на температурното разширение както посочи Наско, от където идва по-ниска компресия отделно става причина за по-бързо износване.