Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Предварително да кажа, че четох всички теми, които намерих във форума, но така и не намерих като моя проблем - така, че пускам нова тема. Ако има такава тема моля модератора да ме извини, да дане насоки ако му е възможно и да трие, ако трябва - предварително поднасям искрени извинения ако съм сгрешил - не е нарочно
.
Та за проблема - колеги моля помагайте с каквито мнения можете. Вчера карам си аз фиестата и на едно кръстовище педала на съединителя прещрака, колата остана на скорост и след опит на натиснат съединител да сменя скорост неще, както и да е без съединител от 1 най - много до 2 ра се прибрах пред блока. Днес реших да видя за какво става въпрос понеже след прочетените един куп подобни теми се светнах
, че може да се е скъсало жилото на съединителя. Отварям аз капака, но след проверката остановявам, че педала на съединителя върви свободно, откачих жилото от планката, която е на двигателя и при дърпане жилото също върви според мен свободно, та въпроса ми е следния - все пак от жилото ли ще да е проблема (на което силно се надявам) или ще трябва да се сменя целия съединител?
Малко допълнитена информация - когато започна да мърдам самата планка (която съм сигурен, че е здрава и не превърта, защото съм я сменял, поради това, че предната беше заварявана и на 3 - 4 пъти се късаше) върви много свободно и даже халтави като я разклатя - предвижвам я спокойно със ръка напред и назат където я оставя там стои, като не усещам при изгасена и осигурена кола на скорост, скоростта да се изключва, както според мен трябва да става след като е същото както като е натиснат съединителя. А и преди време един тенекиджия ми беше казал, че аксиалния ми лагер е за смяна - не му повярвах, но след това се появи симптома при натиснат педал на съединителя да трака по малко, а при отпуснат шума на двигателя да се усилва.
Моля за помощ, че самата мисъл за смяна на цял съединител в тия времена направо ме ужасява!

Та за проблема - колеги моля помагайте с каквито мнения можете. Вчера карам си аз фиестата и на едно кръстовище педала на съединителя прещрака, колата остана на скорост и след опит на натиснат съединител да сменя скорост неще, както и да е без съединител от 1 най - много до 2 ра се прибрах пред блока. Днес реших да видя за какво става въпрос понеже след прочетените един куп подобни теми се светнах

Малко допълнитена информация - когато започна да мърдам самата планка (която съм сигурен, че е здрава и не превърта, защото съм я сменял, поради това, че предната беше заварявана и на 3 - 4 пъти се късаше) върви много свободно и даже халтави като я разклатя - предвижвам я спокойно със ръка напред и назат където я оставя там стои, като не усещам при изгасена и осигурена кола на скорост, скоростта да се изключва, както според мен трябва да става след като е същото както като е натиснат съединителя. А и преди време един тенекиджия ми беше казал, че аксиалния ми лагер е за смяна - не му повярвах, но след това се появи симптома при натиснат педал на съединителя да трака по малко, а при отпуснат шума на двигателя да се усилва.
Моля за помощ, че самата мисъл за смяна на цял съединител в тия времена направо ме ужасява!
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Колега не съм запознат с фиестите но на повечето коли с жило на педала има пластмасова тресчотка която регулира педала.Провери ако имаш дали е изправна.
- Garret
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 13 окт 2011, 22:37
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.1 Mi
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Колега лагерът е изсъхнал според мен. Имах подобен проблем, реших го без пари. Просто пробих дупка на кожуха, капнах малко масло с безнин, припомпах няколко пъти съединителя и се оправи, но при мен планката заяждаше на едно място,а не се движеше свободно 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Да пробвай първо дали се движи вилката на съединителя, после дали имаш трещотка над самия педал в купето и дали е здрава.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
От описаното, тресчотката е счупена.
Не може с ръка да отделиш съединителя, натискайки вилката, изисква се много голямо усилие. Това което описваш е свободния ход на вилката. Това което тенекеджията е констатирал не е проблем в аксиалния лагер а тропане на първичния вал, почти няма скоростна кутия на Форд, която да не тропа, коя повече коя по-малко, но не се чупят заради това просто шумят (той що пък не си гледа тенекиите).
Не може с ръка да отделиш съединителя, натискайки вилката, изисква се много голямо усилие. Това което описваш е свободния ход на вилката. Това което тенекеджията е констатирал не е проблем в аксиалния лагер а тропане на първичния вал, почти няма скоростна кутия на Форд, която да не тропа, коя повече коя по-малко, но не се чупят заради това просто шумят (той що пък не си гледа тенекиите).
Колега не ти е изсъхнал лагера, просто като си налял маслото си отмил мръсотиите оп водача върху който се движи лагера и затова педала е олекнал. Много хитро си се сетил, но ако прекалиш с маслото, може да си докараш главоболия, по-добре само Бензин.Garret написа:Колега лагерът е изсъхнал според мен. Имах подобен проблем, реших го без пари. Просто пробих дупка на кожуха, капнах малко масло с безнин, припомпах няколко пъти съединителя и се оправи, но при мен планката заяждаше на едно място,а не се движеше свободно
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Много балгодаря за съветите, иначе съм писал, че наистина не повярвах на тенекиджията, затова и нищо не съм правил. Сега малко дооточнения - бос съм малко с термините, затова съм писал планка, но от мненията ви да разбирам ли, че на това, на което аз викам планка се нарича вилка на съединителя (това желязо, на което има топуз накрая, на което се закача жилото, и което се намира в двигателния отсек, точно над кожуха на съединителя)? Това първо, и второ - какво предствлява тази тресчотка, за да мога да се уриентирам какво да търся в купето, за да разбера дали е счупена?
Другото, което според моита логика не ми се връзва, е че при положение, че съм откачил жилото, вилката не би ли следвало да се върне сама в начално положение, или точно това бъркам и нещото, което връща вилката е точно тази тресчотка?
Та в събота си мисля да навия един майстор да погледне колата на място, но искам да си изясня малко картинката и да знам горе долу какво може да е, за да не ме сливне (пусне по пързалката) трябва да се сменя съединител, трябва да се сменя жило и тем подобни, ако това не се изисква (че аман от такива майстори дето те пускат по пързалката с единствената цел да те одерат жив).
Поздрави и ще пиша по нататък какво се е случило и в крайна сметка каква е развръзката.
Другото, което според моита логика не ми се връзва, е че при положение, че съм откачил жилото, вилката не би ли следвало да се върне сама в начално положение, или точно това бъркам и нещото, което връща вилката е точно тази тресчотка?
Та в събота си мисля да навия един майстор да погледне колата на място, но искам да си изясня малко картинката и да знам горе долу какво може да е, за да не ме сливне (пусне по пързалката) трябва да се сменя съединител, трябва да се сменя жило и тем подобни, ако това не се изисква (че аман от такива майстори дето те пускат по пързалката с единствената цел да те одерат жив).
Поздрави и ще пиша по нататък какво се е случило и в крайна сметка каква е развръзката.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Ако вилката не се връща в начално положение, това е гаранция че е клеясала остта по която се движи аксеалният-/амбриажният/ лагер,- който е вътре в кожуха хоризонтално зад вилката и трябва да се смаже и раздвижи, но човек трябва да е поне малко наясно.
А тресчотката е над педала на съединителя в купето, и е пластмасова евентуално жълта или червена малко по голяма от цигарена кутия с форма горе долу като полумесец,- и на нея се закачва жилото на съединителя. Тя автоматично регулира свободният ход на жилото.
А тресчотката е над педала на съединителя в купето, и е пластмасова евентуално жълта или червена малко по голяма от цигарена кутия с форма горе долу като полумесец,- и на нея се закачва жилото на съединителя. Тя автоматично регулира свободният ход на жилото.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Вилката няма пружина, която да я връща, нормално е при откачено жило да стои където я оставиш. Ако е клеясала ще се движи тежко а ти казваш че се движи нормално, така трябва да е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Добре де колеги, май аз нещо не разбирам - щом е нормално да стой там където я оставя, тогава как вилката се връща на първоначалното си място
?
Още нещо, което незнам е докъде трябва да отиде тази вилка, за да бъде тя в началното си положение т.е. положението й което е при ненантиснат педал?
Иначе не съм погледнал още понеже сега вали дъжд във Варна, но едното, което почти със сигурност установихме поне на 80% е, че проклетата тресчотка е счупена. Та когато спре ще проверя, и ако е счупена като се смени трябва да тръгне, ако и тогава не тръгне значи остава варианта със смазването на лагера. Имам една диаграма, която показва горе долу къде стой този лагер, благодарение на TIS, но немога да я сложа тук, за да ми отговорите с точност дали е това, или по скоро аз не се справям да я кача, но ще опитам още малко пък дано успея.
ПС: Дано не задавам много глупави въпроси, да разбирате за какво ви говоря и дамо не ви дотягам.

Още нещо, което незнам е докъде трябва да отиде тази вилка, за да бъде тя в началното си положение т.е. положението й което е при ненантиснат педал?
Иначе не съм погледнал още понеже сега вали дъжд във Варна, но едното, което почти със сигурност установихме поне на 80% е, че проклетата тресчотка е счупена. Та когато спре ще проверя, и ако е счупена като се смени трябва да тръгне, ако и тогава не тръгне значи остава варианта със смазването на лагера. Имам една диаграма, която показва горе долу къде стой този лагер, благодарение на TIS, но немога да я сложа тук, за да ми отговорите с точност дали е това, или по скоро аз не се справям да я кача, но ще опитам още малко пък дано успея.
ПС: Дано не задавам много глупави въпроси, да разбирате за какво ви говоря и дамо не ви дотягам.
- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Линка към снимката на диаграма от TIS на въпросният лагер, който трябва да се смаже http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 51890l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
или този http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1325851890l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; или този
надявам се поне един от линковете да се отвори. Стана все пак качването след малка заигравка със Фотошопа. Та на снимката със 2 е отбелязан лагера, който трябва да бъде смазан и раздвижен поне според мен - да питам колегите Ялта и Наско този ли е? Поне да знам къде се намира а пък дано не се стига до там.
или този http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1325851890l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; или този

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Да този е-става въпрос за оста със шлиците по която се движи муфата.
а това е тресчотката :
http://eauto.bg/index.php?m=71&lang=1&m ... &f=2105336

а това е тресчотката :
http://eauto.bg/index.php?m=71&lang=1&m ... &f=2105336
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Виждаш ли пружината на снимката, която е качил Ялта, тя е отговора на въпроса. Тука идва отново момента с разликите при Форд, докато при другите коли на вилката има пружина, която дърпа лагера назад, към кутията и го отделя от притискателя, при Форд тази пружина го държи към притискателя.jumpman написа:Добре де колеги, май аз нещо не разбирам - щом е нормално да стой там където я оставя, тогава как вилката се връща на първоначалното си място?
........
Да със №2 е лагера, когато се натрупат мръсотии в средата, където е вала има водач (тръба) по който се движи лагера. При тебе не смятам че има нужда от смазване(почистване) на каквото и да е. Просто трябва да се смени тресчотката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Ооо да бе -
, сега вече се светнах какво трябва да се направи, след като видях снимката със тресчотката и ми просветна
. Дано Наско е прав и да трябва да се смени само тресчотката, ма и аз мисля като него, че няма да трябва чистене. Като се пооправи времето ще я видя тая пуста тресчотка и ще напиша резултата. За сега много благодаря на всички отзовали се колеги и особено на Наско и ЯЛТА.


- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
РЕШЕН!
На всички отзовали се колеги още веднъж едно голямо благодаря. Сега за решението, то дойде съвсем изненадващо за мен
, в Неделя най - напред огледах педала, после огледах жилото и тресчотката - всичко си е наред, после вдигам капака огледах вилката на съединителя (само отгоре обаче) нищо необичайно, викам си както ме бяхте посъветвали да махна вилката и да се опитам да смажа аксиалния лагер посредством медицинска игла за инжекции от по дебелите и здравите, забита покрай остта и да пръсна малко спрей за ръжда на Нигрин (в състава му имаше бензин и някаква смазка - точно комбинацията, която се обсъждаше), извърших и тази процедура излезе ръжда и мисля, че все пак нещо е стигнало до лагера и започнах да зглобявам. Като хванх виката обаче ми мина през ума да я огледам, въпреки че бях сугирен, че не е от нея (нали я бях сменял беше цяла и здрава), и какво да видя -
целият проблем бил отново в нея, и до болка познат
- пак скъсана вилка само, че от долу, което не се вижда ако не е свалена. Реших го съвсем лесно, понеже съм си Плушлин
, бях си запазил старата заварявана вилка, която въпреки че беше направена и здрава реших да сменя с цяла, за да нямам проблеми някога в бъдеще, замених със скъсаната и о еврика
, всичко си дойде на мястото.
ПС: Не знам от какво ги правравят тия вилки, но при мен вече за н - ти път се къса
, айде предните пъти реших, че е заради заваряването, затова смених с цяла незаварявана (купена от морга), но и с нея същия проблем. Та незнам вече дали да не си купя една чисто нова, та да ми се махне най - сетне тоя проблем от главата, какво ще кажете Вие колеги или това е пак болест по фордовете и по добре да си заваря и тази и да си ги сменям и заварявам, когато се скъсат?
Поздрави
На всички отзовали се колеги още веднъж едно голямо благодаря. Сега за решението, то дойде съвсем изненадващо за мен





ПС: Не знам от какво ги правравят тия вилки, но при мен вече за н - ти път се къса

Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Интересно случва се основно на Дизели, на комшията му заварихме вилката миналата Пролет.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Дизел1.6 май беше писал веднъж, че се чупели заради топузите.HACKO написа:Интересно случва се основно на Дизели, на комшията му заварихме вилката миналата Пролет.
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
По-"силна" пружина, по голямо усилие за изключване, по бърза умора.... Или някой талант е успял да регулира съединителя така че вилката е до упор, но педала има още ход....HACKO написа:Интересно случва се основно на Дизели, на комшията му заварихме вилката миналата Пролет.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Колега,и новата няма да ти реши проблема,защото и тя ще се счупи.Притискателният ти диск е износен и затова се чупят.Виж тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 95&start=0,където сме обсъждали кое точно се износва и защо се късат жила и се чупят вилки.Моят Ескорт беше бензинов и при мен се късаше жилото,докато не смених съединителя.jumpman написа: Та незнам вече дали да не си купя една чисто нова, та да ми се махне най - сетне тоя проблем от главата, какво ще кажете Вие колеги или това е пак болест по фордовете и по добре да си заваря и тази и да си ги сменям и заварявам, когато се скъсат?
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
Ако си беше почистил водача на лагера и смазал оста на вилката, нямаше да има нужда да сменяш притискателя. Разпространява се абсолютно неправилно мнение, че за да олекне педала, трябва да се смени притискателя. На практика, при смяната се почиства и смазва водача и оста на вилката и затова педала олеква.synthez 3D написа:Колега,и новата няма да ти реши проблема,защото и тя ще се счупи.Притискателният ти диск е износен и затова се чупят.Виж тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 95&start=0,където сме обсъждали кое точно се износва и защо се късат жила и се чупят вилки.Моят Ескорт беше бензинов и при мен се късаше жилото,докато не смених съединителя.jumpman написа: Та незнам вече дали да не си купя една чисто нова, та да ми се махне най - сетне тоя проблем от главата, какво ще кажете Вие колеги или това е пак болест по фордовете и по добре да си заваря и тази и да си ги сменям и заварявам, когато се скъсат?
Поздрави
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител на фиеста 1.8 дизел
synthez 3D написа:Колега,и новата няма да ти реши проблема,защото и тя ще се счупи.Притискателният ти диск е износен и затова се чупят.Виж тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 95&start=0,където сме обсъждали кое точно се износва и защо се късат жила и се чупят вилки.Моят Ескорт беше бензинов и при мен се късаше жилото,докато не смених съединителя.jumpman написа: Та незнам вече дали да не си купя една чисто нова, та да ми се махне най - сетне тоя проблем от главата, какво ще кажете Вие колеги или това е пак болест по фордовете и по добре да си заваря и тази и да си ги сменям и заварявам, когато се скъсат?
Поздрави
Абсолютно, проблема е в притискателя! Или е много износен вече или ако е нов е некво менте. Тогава усилието за натискане на притискателя се увеличава доста и започва да къса жило и да усуква вилката докато я скъса.
Не е болест по Фордовете, а болест по смотаните производители на всякакви части. Преди доста време имах Фиат Уно и в един момент взех всеки месец да сменям жило на съединителя и през два-три месеца късах вилката. Тогава карах такси и колата се ползваше доста интензивно. Оправи се след смяна на притискателния диск.
Успех!
Наско вярно е това което казваш, но притискателя си иска своето. Не е малко усилието за натискането му....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта