Страница 1 от 2
Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 16:33
от DEZNAM
Здравейте на всички колеги.. Сега ще ви изпълня и новия епизод от моята сага с моя Форд Ескорт 1.8 д . 1993 г ... Та проблема не е от вчера.. преди стана пак и се оправи сега пак стана и ето го и него.. значи паля преди малко колата с подгряване всичко както трябва .. паля нормално и усещам как оборотите на колата леко се дигат леко падат.. нали уж за студен двигател мога да го приема някак си.. но после сама си изгасна... после я запалих и гледах да се прибера бързо бързо , но колата прекъсваше и прекъсваше на две кръстовища ми изгасна но успях да запаля и да се докопам до прословутия гараж ... и отворих капака и пак излезна,че ръчни клапан за обезвъдошаване на системата и която си дърпа навтичка е потънал .. та аз писах ,но по-компетентните от мен да дават акъл.. как да проверя.. и да кажа смених миналия път горивния филтър заради пролема , но ето че пак стана така .. незнам дали е от горивото .. но мисля ,че проблема е в системата на двигателя или някаква помпа.. и някой имал ли е подобен проблем като моя .. надявам се да ми помогнете
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 16:50
от Doin
Под "ръчен клапан за обезвъздушаване" имаш пред вид подкачващата помпа над корпуса на горивния филтър?
Защото ако говориш за него е възможно да имаш проблем с мембраната му.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 17:19
от DEZNAM
Точно за тази става въпрос да .. ами ще взема да я видя да няма няква гумичка за смяна или нещо друго

.. нещо така от тези симптоми да се сещаш случайно каде другаде да гледам ,че на мене тва ми е първа кола с дизел и не съм много на " ти " с тях .
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 17:31
от Doin
За друга причина не се сещам, но на Пежото така от кофти нафта ми загасна на светофара и така и не запали, добре че беше в града. Смениха мембраната, която при Пежото е задно с корпуса. Провери при теб как е и ако бутона е потънал и не помпа нафта - сменявай.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 17:43
от DEZNAM
той да ти кажа като я прибрах в гаража гледам вече се беше напомпил.. пък и знам ли може и от нафтата да е то в наще бензиностанций не слагат мн хубаво гориво. Ще я проверя и ще видя какво е положението пък утре ще пиша какво е станало .Ако има и други да дават акъл

Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 20:39
от kEFi
Залагам на нафтата!
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 22:13
от ^^devil_boy^^
махни си тая мембрана с тоя филтър сложи си обикновен/напълни го преди това/ директно с маркучите и с две скоби и няма да имаш ядове, смуче ти яко въздух ако не вярваш сложи си прозрачен мъркуч след и преди филтъра и ще видиш.
Аз на моята фиеста съм махнал тоя филтър с мембрана и подгрева на нафтата имам два мъркуча за входа съм го свързал директно от тръбата която идва от резервоара със скоба/не оригиналните/ и изхода от филтъра директно в помпата по пътя няма нищо друго, така може да забравиш че от някъде ще смуче въздух. Успех!
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 22:40
от kazama1
Пробвай да отвиеш малко капачката на резервоара и карай така,да не прави вакум системата.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 22:52
от kaio04
Ако имаш възможност продухай горивопровода между филтъра и резервоара,може да има нещо задръстено по пътя.Потъването на бутона(ако е изправен) означава повишен вакуум в системата.Сменял ли си скоро горивен филтър?
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 21 дек 2011, 23:48
от msotiroff
Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch и си реших проблема завинаги... Лошото е, че няма помпичка за подкачване, но винаги може да се сложи една такава от 8-10лв, а разликата в цената на филтъра е 6лв... Ето за какво говоря:

Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 22 дек 2011, 01:06
от kaio04
Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 22 дек 2011, 11:02
от miromir76
Ми то си има обикновен филтър (без помпа) и за 1,8д форд и там няма никакви отвори за обратна нафта!

Вход, изход и пробка (винт) за обезвъздушаване.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 22 дек 2011, 19:06
от stoyanski
И аз имах проблем с тая помпичка и го реших с такъв обикновен филтър от VW който има само две тръбички и пробка за обезвъздушаване и проблема въздух изчезна завинаги.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 22 дек 2011, 19:38
от msotiroff
kaio04 написа:Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.
Нещо не се сещам за коя кръгла дупка става въпрос, колега!!! Филтъра за който говоря има вход, изход, врътка за обезвъздушаване отгоре и пробка за източване отдолу... Както казах единствения недостатък е, че няма помпичка за подкачване, но и това си има решение... А обратната нафта си отива от помпата направо в резервоара... защо да минава втори път през филтъра???
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 22 дек 2011, 20:05
от DEZNAM
утре като я подхвана ще видим какво е положението и евентуално ще черпя опит от темата и ще я излъжа аз нейната..

Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 22 дек 2011, 20:34
от specialista
Момчета заблуждавате се относно тази помпа!Тя е с двойно действие и е изключително полезна и необходима.С две думи не я махайте.Щом се свива търсете причината във резервоара!!!!!
Или е задръстена цетката на сондата или се създава някакъв вакум.Второто много лесно се разбира!
Самата помпичка се намира преди горивния филтър(на входа)!Ако е задръстен горивния филтър тя няма да се свие!
Успех!!!
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 23 дек 2011, 02:38
от kaio04
msotiroff написа:kaio04 написа:Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.
Нещо не се сещам за коя кръгла дупка става въпрос, колега!!! Филтъра за който говоря има вход, изход, врътка за обезвъздушаване отгоре и пробка за източване отдолу... Както казах единствения недостатък е, че няма помпичка за подкачване, но и това си има решение... А обратната нафта си отива от помпата направо в резервоара... защо да минава втори път през филтъра???
Помислих,че си сложил филтъра от снимката.

Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 23 дек 2011, 21:06
от DEZNAM
Ами като отворих филтъра беше пълен с боклуци .. и преди 20-30 км го смених с нов.. и сегаа пак стана така затова ме съмнява ,че е мембрана ,но все не ми е останало време да я отворя.. но си прав и за резервоара да се види.. обаче ми направи впечатление ,че след като прибрах колата в гаража с мъки след като я изгасих викам аиде да и махна вакума от резервоара дето се е получил и без да я паля нито да я пипам днес ходих да чистя снега пред гаража и реших да я запаля за малко да повърви .. и преди за врътна ключа стана следната махам капачката на резервуара и какво да видя пак има вакум при положение че не съм я палил .. и за това ме води на мисълта да гълта въздух от някаде

Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 24 дек 2011, 10:45
от kazama1
Просто карай с леко отворена капачка,оригинално на нея си има отдушник и ако е запушен прави вакум.Аз си карам с леко отвъртяна защото и на мен се опитва да ми прави вакум,а така избягвам проблеми.При бензиновите,ако е запушен отдушника,проблемите са същите,трудно палене,загуба на мощност,прекъсване и т.н.Поздрави и весели празници.
Re: Пак проблеми и пак !..
Публикувано: 24 дек 2011, 11:45
от diesel1.6
мондео няма ли две положения на капачката? изолирано от външния въздух с клапа за лек вакуум, и отворено?