Страница 1 от 1

Термостат или...

Публикувано: 07 авг 2006, 15:29
от sashko_bg
Днес сутринта си карам със Сиерата извънградско. Беше студено и реших да пусна парното - хоп, стрелката за температурата започна да се мести вдясно, температурата се вдигна. Спрях парното - хоп и температурата намаля веднага. И така няколко пъти, и после стрелката си остана в средната позиция, където винаги си стои. Хм, не трябва ли да е точно обратното - като пуснеш парното и температурата да намалее? Ами и също като започна да се вдига температурата, като изключа от скорост, и хоп - колата гасне. Термостата ли се е прецакал или ???

Публикувано: 07 авг 2006, 17:40
от HACKO
Според мене- ЦЕНЗУРИРАНОТО с теб ! >:): >:):

Публикувано: 12 авг 2006, 15:03
от chains
Провери дали наистина колата загрява или само уреда така отчита!

Значи ако термостата се е скапал той или отваря големия кръг много късно /при по-висока от необходимото температура/ или не отваря въобще - мнооого опасно - това се проверява като колата згрее слизаш и проверяваш ако го има горепосочения проблем то от двг ще лъха бая жега, а радиатора и водата в разширителния съд ще са студени - в такъв случай спешно сервиз иначе крива и/или пукната глава, нова гарнитура и ...
Другия вариант - ако си е останал за винаги отворен, то лятото няма ппроблеми, но зимата е страшно - ще има дълго да чакаш топъл полъх от парното, освен това студения мотор ще ти даде и завишен разход.

Проблема /мое мнение/ е някъде из таблото и явно като пуснеш парното и някъде нещо замасява - подобен инцидент имах с предишното си ауди - пускам чистачки и леле стрелката твърде методично отиваше направо извън скалата, спирам чистачките и след малко показанията се нормализираха - кофтито беше, че това ми се случи насред Витиня в ужасен порой и просто не ме питай как съм се чувства и прибрал, докато съвсем случайно на другия ден не открих какъв е проблема.

Публикувано: 13 авг 2006, 01:03
от веден
При мене пък напоследък се появи следния проблем - при регулатор на отоплението в крайно ляво положение т.е. "студено" духа топло и на естествен напор и на пуснат вентилатор. Някой има ли мнение по въпроса.

Публикувано: 13 авг 2006, 08:48
от paci
веден написа: Някой има ли мнение по въпроса.
АхЪ :D
Виж в ЕЛ. имам тема но тази моята е неква гъзарка с тоя стъпков мотор.
Вашите разбрах, че са с клапа която мени позицията си дали да минава въздуха пре радяторчето или не. Клапата може да се управлява с вакум. Виж намери ми темата, "ел. клапан или стъпков мотор на парното" се казваше и там Brock беше ми написал за вакума.

Публикувано: 13 авг 2006, 19:34
от HACKO
Ескорта е със жила няма никакво развитие от старите модели, така че най вероятно жилото което мести клапата се е откачило или нещо я блокира и не може да се затвори напълно.