Страница 1 от 1
мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
Публикувано: 05 дек 2011, 22:28
от emo92
хаби антифриз като шашаво,немие е ясно на каде отива като никаде ниама течове.колеги идеи.мс предварително
Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
Публикувано: 06 дек 2011, 00:11
от cockyhotty
Гарнитурата а цилиндровата глава може да се е скапала и да вкарва антифриз в цилиндрите, може и да е пукната глава.
Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
Публикувано: 06 дек 2011, 15:47
от ЯЛТА
Сега когато е студено времето, сутрин при първото палене ако веднага изпуши от ауспуха бял пушек,- това е сигнал че е продухана гарнитурата на главата и влиза антифриз в някой от цилиндрите. Ако се напълни с по сериозно количество антифриз някой цилиндър може и блока на двигателя да се спука при палене на двигателя, ако е в напреднала фаза издуханата гарнитура. Не отлагай във времето сериозна диагностика.
Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
Публикувано: 06 дек 2011, 20:27
от OgiDogi
ЯЛТА написа:... Ако се напълни с по сериозно количество антифриз някой цилиндър може и блока на двигателя да се спука при палене на двигателя, ако е в напреднала фаза издуханата гарнитура...
При палене на стартер - едва ли. Виж, с дърпане може да начупи подвижната железария.
@
emo92
При работещ двигател оглеждаш за течове - радиатор, гумени съединения, около водната помпа и където се сетиш. Огледай и за цветни следи, останали след изпаряване на антифриз върху горещи елементи. Ако няма - като позагрее, стискаш някое гумено съединение и ако е напомпено здраво, търси сервиз (също и докато е студен, при отваряне на капачката на разширителния съд обикновено започва да изхвърля антифриза). Главата се сваля, лек шлайф за почистване на останките от гарнитурата и евентуално изправяне, надуване за проверка дали не е пукната, после нова гарнитура и потегляш.