Страница 1 от 2
ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 05 дек 2011, 21:18
от mkosama
Колата при студено време припалва и угасва, ако запали това става след 3-4 то въртене! другото което е че прави вакум в резорвоара ,ходих при "майстор" според когото не стига достатъчно гориво до помпата което се дължало или на някои клапан или на някоя тръбичка и аз саответно махнах електрическия клапан кото бил за успокояване на нафтата и сложих цяла трабичка до помпата и утре ще видя резултата но мен лично ме самнява в това да е проблема!!! ако някои има някакво предположение ще ми е от полза.Забравих да добавя че подгряващите свещи са сменени и работят!!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 05 дек 2011, 22:43
от escorttd1
Кой клапан си махнал? Ако може една снимка защото монтьорския жаргон не го владея.
Компресия? Зацепване на ремъците? Въздух в горивото?
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 05 дек 2011, 23:54
от mkosama
escorttd1 написа:Кой клапан си махнал? Ако може една снимка защото монтьорския жаргон не го владея.
Компресия? Зацепване на ремъците? Въздух в горивото?

на номер едно е с ел. букса а на 2 имаше някакав друг които също махнах.ремаци и рокли са сменени предполагам добре ,компресия има мен ме самнява въздух отнякаде в системата!!!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 06 дек 2011, 00:49
от diesel1.6
Ще да си махнал подгрева на горивото. Провери дали някъде влиза върдух и дали след помпата пък излиза с излишното гориво.
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 06 дек 2011, 22:37
от escorttd1
Друго какво си махал? Моторчето за оборотите на празен ход не го виждам???
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 07 дек 2011, 22:32
от mkosama
escorttd1 написа:Друго какво си махал? Моторчето за оборотите на празен ход не го виждам???
аз изобщо незнам каде се намира то ,но сега ще сменям акумолатора понеже старият здаде багажа,свален от зарядката след 3-4 завъртания по 4-5 сек сдава багажа... само дане се окаже накрая слаб начален ток и да сам изхъарлил сумати клапани ще проверя скоро!!!!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 08 дек 2011, 12:25
от escorttd1
Зад левия фар се намира. Свързан е с жило към помпата.
[URL=http://alfa.kachi-snimka.info/view ... .jpg[/img][/url]
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 08 дек 2011, 18:06
от ЯЛТА
Просто ти трябва една 100 % профилактика на мотора,- ГНП, клапани, филтри, глава, и тн., и ще пропали, но и кинти ще трябват.
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 11 дек 2011, 19:58
от mkosama
да няма го жилото е варзано ръчно да се опъва, но има нещо страно, когато запаля в началото се опитва да огасне и ако не е опанато това жило и не подавам газ дори гасне ;/когато е опнато прекъсва за момент!!!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 11 дек 2011, 22:43
от escorttd1
За гасненето провери това, което съм ти писал горе. Най-вероятно влиза въздух.
И вържи жилото където му е мястото!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 14 дек 2011, 14:50
от mkosama
escorttd1 написа:За гасненето провери това, което съм ти писал горе. Най-вероятно влиза въздух.
И вържи жилото където му е мястото!
не мога да го вържа защото няма каде!!иначе купих нов акумолатор 75А
с 800 начален ток но,колата препалва и огасва явно не и стига горивото и на 2-3тия път запалва

, сега чакам един маистор да намери време да я види!!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 28 яну 2012, 23:00
от mkosama
Взех си колата от маистора които бил сменил някакав фланец на помпата и резултата е почети същият при по топло време пали от 2 рия път при -5 и надоло няма палене,,сега сам намислил да сменя всички свещи ,но незнам как бих могъл да си проверя релето дали работи коректно!!!сложих си прозрачен мъркуч от клапана до помпата да проверя за въздух и уж няма.... правилно ли сам се насочил...!?
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 28 яну 2012, 23:13
от diesel1.6
Ако купуваш свещи, вземи Искра от Косер по 6-7 лв. Аз съм ползвал на 1,6 д и бяха отлични
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 29 яну 2012, 21:57
от mkosama
diesel1.6 написа:Ако купуваш свещи, вземи Искра от Косер по 6-7 лв. Аз съм ползвал на 1,6 д и бяха отлични
Tези свещи Косер в момента на тази цена ли са?Понеже няма магазин от веригата в града и ако са чуствително по скъпи да си поръчам с куриер!!
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 30 яну 2012, 01:00
от kaio04
За твоя мотор, едва ли ще намериш подгревни свещи на цена 6-7 лв.Ако по каталог са бързо загряващи,трябва да сложиш такива,че релето да ги управлява коректно.Цената на такава "ИСКРА" е около 14 лв.за едната, а за BERU,BOSCH и NGK около 25 лв. бройката.Преди близо година си сложих NGK(Y-937J) и за сега работят перфектно.А за релето,при мен на температура около 0 градуса,лампата гасне след 7секунди(релето спира след още 3сек.) и след запалване на двигателя,свещите работят още 45секунди.
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 01 фев 2012, 12:38
от mkosama
kaio04 написа:За твоя мотор, едва ли ще намериш подгревни свещи на цена 6-7 лв.Ако по каталог са бързо загряващи,трябва да сложиш такива,че релето да ги управлява коректно.Цената на такава "ИСКРА" е около 14 лв.за едната, а за BERU,BOSCH и NGK около 25 лв. бройката.Преди близо година си сложих NGK(Y-937J) и за сега работят перфектно.А за релето,при мен на температура около 0 градуса,лампата гасне след 7секунди(релето спира след още 3сек.) и след запалване на двигателя,свещите работят още 45секунди.
как разбираш че спира релето след 3 сек след като угасне лампата ?
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 01 фев 2012, 21:08
от OgiDogi
mkosama написа:kaio04 написа:За твоя мотор, едва ли ще намериш подгревни свещи на цена 6-7 лв.Ако по каталог са бързо загряващи,трябва да сложиш такива,че релето да ги управлява коректно.Цената на такава "ИСКРА" е около 14 лв.за едната, а за BERU,BOSCH и NGK около 25 лв. бройката.Преди близо година си сложих NGK(Y-937J) и за сега работят перфектно.А за релето,при мен на температура около 0 градуса,лампата гасне след 7секунди(релето спира след още 3сек.) и след запалване на двигателя,свещите работят още 45секунди.
как разбираш че спира релето след 3 сек след като угасне лампата ?
По специфичният звук на изключващо реле (ЧАТ), съпроводено със засилване светлината на лампите с масльонка и батерия на таблото.
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 02 фев 2012, 10:56
от supernatural
като гледам си с оригиналните горивопроводи , които са пластмасови и с 6типки. смени ги с горивоустойчиви маркучи и качествени скобички, също и маркучетата на излишната нафта ако са станали твърди. и накрая един възвратен клапан да не връща горивото за по сигорно и си готов! свещите също трябва да са на ниво и в студа 2пути подгрев като втория докато цукне релето! успех колега

Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 03 фев 2012, 16:58
от mkosama
supernatural написа:като гледам си с оригиналните горивопроводи , които са пластмасови и с 6типки. смени ги с горивоустойчиви маркучи и качествени скобички, също и маркучетата на излишната нафта ако са станали твърди. и накрая един възвратен клапан да не връща горивото за по сигорно и си готов! свещите също трябва да са на ниво и в студа 2пути подгрев като втория докато цукне релето! успех колега

горивопроводите съм ги сменил с маркучи с скоби, и възвратен клапан съм сложил и сега сменям свещи и акомулатора е чисто нов и ако не запали кат хората вече незнам!!!!
Някои може ли да ми каже точната спецификация на свещите (колко ватови пр. тр. да са )
Re: ford escort 1.8 TD 97 не пали студен
Публикувано: 11 фев 2012, 17:41
от chalmenceto
Колега, имам същия двигател, но без интерколер. Преди няколко дни, когато беше -15,двигателя запали от 1-ят път и след 1 мин. изгасна. След проверка се оказа ,че не идва гориво от резервоара. Не разбрах замръзнало ли беше или запушено с боклуци, но след продухване на тръбичката за идващата нафта,наливане на малко спирт --горивото тръгна. Следваше тази хава, която си отбелязал на снимката с 1. Уви от там гориво не успях да изкарам. Понеже вече няколко часа се "борих" и бях се омазал с нафта, реших проблема с временно шунтиране на тази кутийка. Наистина много важен момент за дизела е як акумолатор и да няма засмукване на въздух в горивната система. Провери много добре дали не засмуква въздух от някъде, иначе и новият акумолатор няма да изкара дълго.